Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Ето, че се отвори и тема за тези локомотиви.

В момента в БЖК работят три локомотива от румънската серия 40. Те са променливотокови, шестосни, идентични с нашата серия 46. По технически данни, локомотивите се различават единствено по служебната си маса, която е 126 т, както и по максималната скорост, която за БЖК 40 е 120 км/час. Локомотивите имат известни разлики в трифазната система, конструкцията на блоковете за ТД. Сходни с тези на 46 са компресорите, трансформатора, токоизправителите и ТД. Управлението на локомотива също е сходно, с изключение с това на реостатната спирачка, което се извършва както при локомотивите серия 441 с три положения на контролера както следва:
D - Включване на 3-та група спомагателни машини;
M - Включване на спирачните контактори;
F - Набиране на позиции в спирачен режим;
Набирането е до 22-ра позиция и се прекратява с връщане на "М". За сваляне на позиции се използва положение "D", а прекратяване на свалянето става на положение "М".
Ето и няколко снимки от машините:

ЛИНК

Поздрави!
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Защо максималната скорост да е 120, след като котвата на скоростомерите е на 130 и никъде няма шаблон за друга скорост?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Защо максималната скорост да е 120, след като котвата на скоростомерите е на 130 и никъде няма шаблон за друга скорост?
Защото Хаслерите са ревизирани тук в КиП и Автоматика - Левски, а там не си дават особена мисъл, че това не е 46, както е било написано!!!

За справка виж табелата!
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Яя, тази табела не я бях видял. Аз си търсех обичайните шаблони, с които съм си свикнал.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Яя, тази табела не я бях видял. Аз си търсех обичайните шаблони, с които съм си свикнал.
Ами понякога има и табели :wink:

За това моля без неподготвени изказвания!
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

bdz46 написа:Яя, тази табела не я бях видял. Аз си търсех обичайните шаблони, с които съм си свикнал.
А тези шаблони каде седят :?: :arrow:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Тони_Казичане написа:
bdz46 написа:Яя, тази табела не я бях видял. Аз си търсех обичайните шаблони, с които съм си свикнал.
А тези шаблони каде седят :?: :arrow:
В командната кабина над десния страничен прозорец. Там се намират данните за спирачните маси на локомотива, максималната му скорост, както и една метална табела с най - важните правила за безопасна работа с електровози, написана на румънски.
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

lok45111 написа:
Тони_Казичане написа:
bdz46 написа:Яя, тази табела не я бях видял. Аз си търсех обичайните шаблони, с които съм си свикнал.
А тези шаблони каде седят :?: :arrow:
В командната кабина над десния страничен прозорец. Там се намират данните за спирачните маси на локомотива, максималната му скорост, както и една метална табела с най - важните правила за безопасна работа с електровози, написана на румънски.
Но и от вънка има някакви цифри,Нали :?:
Не съм сигурен но ще предположа,защото не съм се заглеждал в тях,но мисля че те бяха-размери;ширина;тежести нещо друго,нали :?: Дано съм познал :arrow:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Отвън се шаблонират дължината с буферите, разстояние между централните болтове, минималния радиус на вписване, колоосна формула и колоосно натоварване, спирачка тип и спирачни маси. Също така на шаблона може да се опомене и максималната скорост. Има шаблони и за ревизия на спирачките, както и за последен планов ремонт и лаково покритие.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

За последен заводски ремонт. За МПР, ГПР и СР не се слагат шаблони.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:За последен заводски ремонт. За МПР, ГПР и СР не се слагат шаблони.
да, забравих да спомена. :oops:
64.19
Мнения: 32
Регистриран на: Нед Окт 22, 2006 9:23 pm
Местоположение: Карлово
Обратна връзка:

Мнение от benslavovski »

ееее все съм видял ама такъв кран машенист не бях кой беше тоя инженер големи икономии на тръби са направели
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

benslavovski написа:ееее все съм видял ама такъв кран машенист не бях кой беше тоя инженер големи икономии на тръби са направели
Румънска недомислица. На мен не ми харесва особено, макар, че има икономия на проводи, но за ремонт си е е... мамата :!:
64.19
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

lok45111 написа:
benslavovski написа:ееее все съм видял ама такъв кран машенист не бях кой беше тоя инженер големи икономии на тръби са направели
Румънска недомислица. На мен не ми харесва особено, макар, че има икономия на проводи, но за ремонт си е е... мамата :!:
На проектантите и конструкторите рядко им дреме за тези които ще сглобяват или ремонтират :(
Гост
Гост

Мнение от Гост »

07 написа:
lok45111 написа:
benslavovski написа:ееее все съм видял ама такъв кран машенист не бях кой беше тоя инженер големи икономии на тръби са направели
Румънска недомислица. На мен не ми харесва особено, макар, че има икономия на проводи, но за ремонт си е е... мамата :!:
На проектантите и конструкторите рядко им дреме за тези които ще сглобяват или ремонтират :(
Те гледат да отбият номера с някой проект.Пък после да му мислят работниците как ще го зглобяват,или като му дойде време да го ремонтират,така че да си отговаря на"МНОГОТО"пари дето ги взимат :( :arrow:
Публикувай отговор

Обратно към “"Българска Железопътна Компания - АД"”

Информация