
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Какво ще кажете за тези локомотиви, които са правени в депо Русе. Те са много като номера 44067, 44068, 44091, 44093.
Какво искаш да разбереш за тях
Локомотивите са отремонтирани в депо Русе и то добре тъй като те се славят с един от най-качествените ремонти у нас , ползват си ги по предназначение и им се радват така да се каже...
Видях в какво състояние бяха им закарани 43-551 и 552 от София , по ходовата част липсваха доста елементи а отвътре сигурно някоя фадрома беше изсипала частите , а вижте сега в какво състояние са , особено 43-551 която в край на този месец би трябвало да е излязла от ГПР - прясно боядисана , лъскава и готова да поеме по стоманените магистрали на България.

Локомотивите са отремонтирани в депо Русе и то добре тъй като те се славят с един от най-качествените ремонти у нас , ползват си ги по предназначение и им се радват така да се каже...
Видях в какво състояние бяха им закарани 43-551 и 552 от София , по ходовата част липсваха доста елементи а отвътре сигурно някоя фадрома беше изсипала частите , а вижте сега в какво състояние са , особено 43-551 която в край на този месец би трябвало да е излязла от ГПР - прясно боядисана , лъскава и готова да поеме по стоманените магистрали на България.

Акредитиран фотограф


Акредитиран фотограф
Така си е ценим си електровозите.Даже и дизелите след 07.061 очаквайте 07.049 както 51.010 и 51.049. Само си признавам с малки изключение на 43.547, които се върна от командировка в София не е в особено блестящо състояние.
бележка: Колега, когато пишеш спазвай правилата и нормите в българския език, поставяй където е необходимо препинателни знаци и главни букви.
бележка: Колега, когато пишеш спазвай правилата и нормите в българския език, поставяй където е необходимо препинателни знаци и главни букви.
За да се влоши състоянието на някоя техника тя трябва да се експлоатира. За покриване на дневният график за движение на влаковете на депо Русе са необходими 5 електровоза а останалите единственото което остава е да се лъскат и мият. Същото е положението и в депо Горна. В София и Пловдив локомотивите се използват по предназначение, и са постоянно в движение. Едно е всеки ден или през ден локомотивите да се прибират в депо, а друго е да не влизат в депо по 4-5 дни.Nikss написа:Наистина в Русе и в ГО техниката се пази и цени страшно много.![]()
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
44067 запалена по 5-та и подарена на Русе да си я оправят. Малко е сделана но върви.HIN4O написа:какво ще кажите за тези локомотиви които са правени в депо Русе те са много като номера 44067/44068/44091/44093[/list]
44068 когато я взеха русенци от депо СФ беше перфектна, после си я удариха и възтановиха. За нея нямам наблюдения.
44091 беше отлична машина но ще видим след ремонта какво ще излезе.
44093 беше в изолация в бившето депо ПД. Когато русенци почнаха да идват към СФ я взеха и си я възтановиха. После я удариха и пак си я възтановиха. За сега е добър лок.
Както каза колегата 44134 в ПО и СФ лок нямат време за почивка. Постоянно са в движение.

Акредитиран фотограф
Русенските машини почиват много, НО само ако са "у дома". Завъртят ли се по София, направо свят им се завива.
През нощта русенска машина кара влак 383 до София, след което уж е на почивка в депо СФ чааак до 4627. В действителност през деня тя се ползва от софиянци. С нея катерят товарачки към Драгоман или пък я юркат до Кулата. През изминалата зима неколкократно 10206/10207/10113/10116 се караха от лок. на 383/4627. Направо свят им се завиваше. От влак, на влак...
През нощта русенска машина кара влак 383 до София, след което уж е на почивка в депо СФ чааак до 4627. В действителност през деня тя се ползва от софиянци. С нея катерят товарачки към Драгоман или пък я юркат до Кулата. През изминалата зима неколкократно 10206/10207/10113/10116 се караха от лок. на 383/4627. Направо свят им се завиваше. От влак, на влак...

Последно промяна от rexkos на Пет Мар 28, 2008 10:47 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
От влак на влак ама като отиде в Русе веднага и се прави ЕП по всички изисквания. А и обвръзката е нарочно така направена за да се ползва машината в Сф иначе щеше да е 383/4613 и 4612/4627.rexkos написа:Русенските машини почиват много, НО само ако са "у дома". Завъртят ли се по София, направо свят им се завива.
През нощта русенска машина кара влак 383 до София, след което уж е на почивка в депо СФ чааак до 4627. В действителност през деня тя се ползва от софиянци. С нея катерят товарачки към Драгоман или пък я юркат до Кулата. През изминалата зима неколкократно 10206/10207/10113/10116 се караха от лок. на 383/4627. Направо свят им се завиваше. От влак, на влак...

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори