Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Има разгледай по добре.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

45 158 все още небоядисана, днес беше в гара Илиянци начело на товарен влак за Пдр. Възможно е да се придвижва към Дупница за боя.
Гост
Гост
44091/44093

Мнение от Гост »

Какво ще кажете за тези локомотиви, които са правени в депо Русе. Те са много като номера 44067, 44068, 44091, 44093.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Какво искаш да разбереш за тях :?:
Локомотивите са отремонтирани в депо Русе и то добре тъй като те се славят с един от най-качествените ремонти у нас , ползват си ги по предназначение и им се радват така да се каже...
Видях в какво състояние бяха им закарани 43-551 и 552 от София , по ходовата част липсваха доста елементи а отвътре сигурно някоя фадрома беше изсипала частите , а вижте сега в какво състояние са , особено 43-551 която в край на този месец би трябвало да е излязла от ГПР - прясно боядисана , лъскава и готова да поеме по стоманените магистрали на България.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Към списъка можеш и да прибавиш и 43.528, която беше преди на депо Пловдив в също окаяно състояние.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Определено русенските електровози са в чудесно състояние за разлика от софийските и пловдивските.След русенските са горнооряховските.Наистина в Русе и в ГО техниката се пази и цени страшно много. :) 8)
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Така си е ценим си електровозите.Даже и дизелите след 07.061 очаквайте 07.049 както 51.010 и 51.049. Само си признавам с малки изключение на 43.547, които се върна от командировка в София не е в особено блестящо състояние.

бележка: Колега, когато пишеш спазвай правилата и нормите в българския език, поставяй където е необходимо препинателни знаци и главни букви.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Nikss написа:Наистина в Русе и в ГО техниката се пази и цени страшно много. :) 8)
За да се влоши състоянието на някоя техника тя трябва да се експлоатира. За покриване на дневният график за движение на влаковете на депо Русе са необходими 5 електровоза а останалите единственото което остава е да се лъскат и мият. Същото е положението и в депо Горна. В София и Пловдив локомотивите се използват по предназначение, и са постоянно в движение. Едно е всеки ден или през ден локомотивите да се прибират в депо, а друго е да не влизат в депо по 4-5 дни.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Re: 44091/44093

Мнение от 44142 »

HIN4O написа:какво ще кажите за тези локомотиви които са правени в депо Русе те са много като номера 44067/44068/44091/44093[/list]
44067 запалена по 5-та и подарена на Русе да си я оправят. Малко е сделана но върви.
44068 когато я взеха русенци от депо СФ беше перфектна, после си я удариха и възтановиха. За нея нямам наблюдения.
44091 беше отлична машина но ще видим след ремонта какво ще излезе.
44093 беше в изолация в бившето депо ПД. Когато русенци почнаха да идват към СФ я взеха и си я възтановиха. После я удариха и пак си я възтановиха. За сега е добър лок.
Както каза колегата 44134 в ПО и СФ лок нямат време за почивка. Постоянно са в движение.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

И това го има.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Русенските машини почиват много, НО само ако са "у дома". Завъртят ли се по София, направо свят им се завива.
През нощта русенска машина кара влак 383 до София, след което уж е на почивка в депо СФ чааак до 4627. В действителност през деня тя се ползва от софиянци. С нея катерят товарачки към Драгоман или пък я юркат до Кулата. През изминалата зима неколкократно 10206/10207/10113/10116 се караха от лок. на 383/4627. Направо свят им се завиваше. От влак, на влак... :)
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

44 068 и 44 139 са отлични локомотови. Перфектни във всяко отношение - техническо състояние, условия на работа, плътни кабини, стегната механика, инвентар в пълна наличност...
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

rexkos написа:Русенските машини почиват много, НО само ако са "у дома". Завъртят ли се по София, направо свят им се завива.
През нощта русенска машина кара влак 383 до София, след което уж е на почивка в депо СФ чааак до 4627. В действителност през деня тя се ползва от софиянци. С нея катерят товарачки към Драгоман или пък я юркат до Кулата. През изминалата зима неколкократно 10206/10207/10113/10116 се караха от лок. на 383/4627. Направо свят им се завиваше. От влак, на влак... :)
От влак на влак ама като отиде в Русе веднага и се прави ЕП по всички изисквания. А и обвръзката е нарочно така направена за да се ползва машината в Сф иначе щеше да е 383/4613 и 4612/4627.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Вчера вечерта 45158 най сетне е пристигнал в депо ДЦА за боя.
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически локомотиви"”

Информация