
Днес , когато огледах първоначално композицията на 8610 , реших , че всички вагони след фургона са серия 43. При последващ щателен оглед обаче установих , че първите два вагона бяха серия 33 , което указва максимална скорост 140 km/h и отопление 1000V~16 2/3 Hz (оттук и една неточност - на вагоните е обозначено , че са на 1500 V , kоето означава , че серията не трябва да е тази).Някой знае ли нещо повече за тях (освен , че имат вакуумни тоалетни)?Седалките и интериора вътре са същите като при серия 43.
BTW серия 33 се водят още и сините 18 метрови вагони за превоз на инвалиди.Янтрата има такъв в състава си.
BTW серия 33 се водят още и сините 18 метрови вагони за превоз на инвалиди.Янтрата има такъв в състава си.
Те се водят серия 43 , което в общия случай означава максимална скорост 140 km/h, парно отопление и електрическо на 1000V~16 2/3 Hz.
Една загадка към знаещите - какво представлява този вагон , серия 60?
Снимката е правена в район Пловдив , а след като огледах вагона обстойно , заключих , че от доста време не е в движение.Ще помоля тези , които го знаят къде се намира и са го виждали , да си мълчат.
Снимката е правена в район Пловдив , а след като огледах вагона обстойно , заключих , че от доста време не е в движение.Ще помоля тези , които го знаят къде се намира и са го виждали , да си мълчат.

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm


Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Лично аз преброих 4 изолирани такива. Не знам колко вагона - отоплители има в движение , но биват два вида - сини , изглеждащи отвън като фургони (какъвто е този от снимката) и зелени , идентични на товарните.Сред последните с особено внимание може да отбележим - вагон номер 7 , който е и най - известният в депото - месеци преди да дойдат мотрисите DESIRO от серия 10-00 , бе прикачен към пътнически влак за Димитровград и котелът вътре отказваше да работи.Наложи се 06-00-цата да го откачи и да докара друг на негово място , което отне доста време и в крайна сметка влакът потегли с начално закъснение повече от половин час.
Тази ситуация се бе повторила още веднъж при влак от Пещера.Понеже там няма с какво да се смени злополучния вагон , 07020-1 бе докарала влака в Пловдив с измръзнали пътници вътре.Отоплярът бе същия.
Имам един списък от мин.година и от него става ясно , че действащите отопляри са били с номера 07 , 08 , 10 , 12 , 14 , 23 , 24 , 28 и 33.
Тази ситуация се бе повторила още веднъж при влак от Пещера.Понеже там няма с какво да се смени злополучния вагон , 07020-1 бе докарала влака в Пловдив с измръзнали пътници вътре.Отоплярът бе същия.
Имам един списък от мин.година и от него става ясно , че действащите отопляри са били с номера 07 , 08 , 10 , 12 , 14 , 23 , 24 , 28 и 33.

Информация
Модератори