Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Вагон с номер 5052 2974 303-2 от СОФИЯ вече е в движение след ревизия като днес беше в състава на БВ 2612.Снимка: http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 035000.jpg
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес 5623 е в състав 1D+5B. Първокласен липсваше!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Днес , когато огледах първоначално композицията на 8610 , реших , че всички вагони след фургона са серия 43. При последващ щателен оглед обаче установих , че първите два вагона бяха серия 33 , което указва максимална скорост 140 km/h и отопление 1000V~16 2/3 Hz (оттук и една неточност - на вагоните е обозначено , че са на 1500 V , kоето означава , че серията не трябва да е тази).Някой знае ли нещо повече за тях (освен , че имат вакуумни тоалетни)?Седалките и интериора вътре са същите като при серия 43.

BTW серия 33 се водят още и сините 18 метрови вагони за превоз на инвалиди.Янтрата има такъв в състава си.
Мнения: 182
Регистриран на: Съб Сеп 22, 2007 8:58 pm
Местоположение: София

Мнение от RWman »

VESO написа:BTW серия 33 се водят още и сините 18 метрови вагони за превоз на инвалиди.Янтрата има такъв в състава си.
А червено-белите, не са ли и те 33?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Те се водят серия 43 , което в общия случай означава максимална скорост 140 km/h, парно отопление и електрическо на 1000V~16 2/3 Hz.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Една загадка към знаещите - какво представлява този вагон , серия 60?
Снимката е правена в район Пловдив , а след като огледах вагона обстойно , заключих , че от доста време не е в движение.Ще помоля тези , които го знаят къде се намира и са го виждали , да си мълчат. :D
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Вагон отоплител предполагам.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Така като гледам 3-та двойка цифри (99) тва е някакъв вагон със специално предназначение.И аз залагам на отоплител. :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Отоплярка е 8)
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

=D> =D> =D> за тези които познаха. Това е вагон - отоплител , изоставен в "морето на забравата" зад депото в Пловдив.На 100 метра от него , на съседния коловоз компания му прави 18022-4.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Oще от 1вата двойка си личи че е нещо особено между 52 и 60 номерата са свободни по RIC, 52 за БДЖ, 99 (спец. вагон) 60 (140 км/ч, само парно отопление) Само парно отопление имат теснолинейните вагони и отоплярките :)
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Последния път като минавах покрай двора на депото видях доста голяма бройка спрени топлярки.Сега незнам как е положението, но предполагам не се изменило.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Лично аз преброих 4 изолирани такива. Не знам колко вагона - отоплители има в движение , но биват два вида - сини , изглеждащи отвън като фургони (какъвто е този от снимката) и зелени , идентични на товарните.Сред последните с особено внимание може да отбележим - вагон номер 7 , който е и най - известният в депото - месеци преди да дойдат мотрисите DESIRO от серия 10-00 , бе прикачен към пътнически влак за Димитровград и котелът вътре отказваше да работи.Наложи се 06-00-цата да го откачи и да докара друг на негово място , което отне доста време и в крайна сметка влакът потегли с начално закъснение повече от половин час.
Тази ситуация се бе повторила още веднъж при влак от Пещера.Понеже там няма с какво да се смени злополучния вагон , 07020-1 бе докарала влака в Пловдив с измръзнали пътници вътре.Отоплярът бе същия.
Имам един списък от мин.година и от него става ясно , че действащите отопляри са били с номера 07 , 08 , 10 , 12 , 14 , 23 , 24 , 28 и 33.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Всички пловдивски отопляри са годни за експлоатация, но просто вече няма нужда от тях.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес закъснелия с 20 мин БВ 2612 беше в обичаен състав от 5 вагона с малки корекции:
1.Липсваше първокласен вагон
2.Последния 5-ти второкласен вагон беше серия 20 47 (син,горнооряховски)
3.Населеност точно 100%.
Заключено

Обратно към “Архив "Вагони"”

Информация