

Глобален модератор
Здравейте отново!. Винаги съм се старал да бъда максимално кратък, но уви. ДА - вярно е последните представители от онова време са М62, теса от едносекционни до три секционни, точно от тях тръгва ерата на МНОГОСЕКЦИОННИТЕ - л-тиви. Те са началото на нуждата от повече мощност, като се стига до трисекционния вариант, и то защо?.- Ами защото са двутактови!- А дутактовия дизел?- къде е най ефективен?. Ще допълня за момент, темата е доста дълга, едва ли с няколко текста ще успеем да я приключим. Но все пак няма лошо, по- добре написано от колкото не прочетено!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
Съдбата, а както и живота на двусекционните локомотиви не само не е прекратена, а вече два месеце в пробна експлоатация край подмосковието е "ВИТЯЗ". Най-новото произвоство на БМЗ-Брянск, Русия. Опитния образец, като последна дума на техниката така и на руското машино-строене, е показал завидни постижения, елеминираики BLUE-TIGER-ра по постижения, във всички замервани величини. На локомотива са монтирани две дванадесетцилиндрови дизел-генераторни групи от по 3600КW, всяка както и асинхронни тягови двигатели. Още след самото производство, работниците и директора на завода са обещали почети никаква есплоатационна подръжка,и това на практика се е случило. Локомотива е изминал над 5000км пробег без каквото и да е обслужване.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Информация
Модератори