Мнения: 12
Регистриран на: Вто Май 09, 2006 6:33 pm
lok45111:Разделих малко темата :_)
Не че знам какво значи "двусекционен", но е много як - на дългите товарни влакове често слагат такива. За производството не съм 100% сигурен, но 95% - ФИАТ е, да. Почти всичките италиански машинки са правени било самостоятелно, било в някаква кооперация от ФИАТ.
Не че знам какво значи "двусекционен", но е много як - на дългите товарни влакове често слагат такива. За производството не съм 100% сигурен, но 95% - ФИАТ е, да. Почти всичките италиански машинки са правени било самостоятелно, било в някаква кооперация от ФИАТ.
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Май 09, 2006 6:33 pm
А, делими! Със сигурност не можеш да караш само едната му половинка.
Това в сферата на шегата, иначе разбрах.
От всички европейски държави, италианските машинки най-много ми харесват на дизайн. Хем изглеждат респектиращо стабилно, хем са хубави.

От всички европейски държави, италианските машинки най-много ми харесват на дизайн. Хем изглеждат респектиращо стабилно, хем са хубави.
Последно промяна от TGV на Сря Май 10, 2006 2:54 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Двусекционен локомотив е този, който е съставен от две НЕДЕЛИМИ една от друга части, с командни кабини в двата края и всяка част да е с идентично на другата оборудване. Такива локомотиви много се употребяват от Руските железници. Свързването на управлението на двете секции е на принципа на системата "Много единици".
64.19

Администратор
Можеш да караш половинката, но е неудобна при маневра. Иначе в Русия съм виждал следната картинка. Секция на двусекционен електровоз, вагони, вагони, вагони и в драгия край другата секция. Да спомена само, че става дума за пътнически влак
В този случай се получава нещо като мотрисен влак, но не точно. Абе щура работа. Някой ако се сети къде имаше снимка да я покаже.

64.19
Двусекционния локомотив има два напълно независими един от друг комплекта оборудване, които се управляват заедно. Не е задължително тези два комплекта оборудване да са разделени физически в различни единици подвижен състав. Има много дву и трисекционни локомотиви, изградени върху една рама и един кош. Такива са заводските правотокови локомотиви на Шкода с означение 28Е, които имат по три несависими комплекта оборудване и по три двуости талиги, всичко изградено върху една цяла рама. От два такива са направени трите едносекционни локомотива серия 60.

Значи са ДЕЛИМИlok45111 написа:Можеш да караш половинката, но е неудобна при маневра. Иначе в Русия съм виждал следната картинка. Секция на двусекционен електровоз, вагони, вагони, вагони и в драгия край другата секция. Да спомена само, че става дума за пътнически влакВ този случай се получава нещо като мотрисен влак, но не точно. Абе щура работа. Някой ако се сети къде имаше снимка да я покаже.


Администратор
Искам да те поправя малко. Локомотивите 28Е са ТРИСЕКЦИОННИ с три независими отделни рами, свързани по между си. След преустройството за БДЖ, остават две секции, като на - по късата страна е и кабината, а на по - дългата тяговото оборудване. И няма такова понятие двусекционен локомотив с обща рама, защото в този случай той трябва да има два трансформатора, два ГВП, всичко по две. Когато дизелов локомотив е съставен от две независими енергийни групи(серия БДЖ 04, MDD2-00, MDD2-02), то те не са двусекционни, а ЕДНОСЕКЦИОННИ локомотиви с две енергийни групи, независими една от друга.Има много дву и трисекционни локомотиви, изградени върху една рама и един кош. Такива са заводските правотокови локомотиви на Шкода с означение 28Е, които имат по три несависими комплекта оборудване и по три двуости талиги, всичко изградено върху една цяла рама. От два такива са направени трите едносекционни локомотива серия 60.
64.19
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Май 09, 2006 6:33 pm

Администратор

Глобален модератор
Разглеждайки темата, се получи предизвикателство в мен да Ви разкажа за моите познания относно двусекционните л-тиви. Те се появяват, около 50-те 60-те години на миналия век, в резултат на нарастващата нужда от мощен тягов подвижен състав. Обстоятелствата които налагат експлоатацията, им са: дългите разстояния, над 500 и до 1000км, профил на трасето изискващ такава мощност. По това време на века, технологиите за производство но л-тиви не са като днешните, за да се вгради максимална мощност в един л-тив. От друга страна, икономически е било поизгодно да строиш л-тив с кабина по-малко или малка допълнителна за извършване на маневра. Проходния коридор е задължителен за есплоатацията и именно за ради него произлиза прозвището им, "двусекционни". По принцип, появата на тези л-тиви е в бившя СССР, но по-същото време двусекционни л-тиви есплоатират и Италианците. Възможноста за повече и повече мощност и до ден днешен, обладава Руснаците и те продължават да строят такива л-тиви. По света и в оделните държави можем да срещнем най-различни решения за отвозване на товари, от по 10-12000 хиляди тона. По онова време а и днес Амариканците карат кулирани брой л-ви, взависимост от необходимоста. Но явно локомотивните машинисти в Русия са много доволни от есплоатацията на 2ТЕ116, за да продължи и производство на 2ТЕП-70,и др.

Администратор
Информация
Модератори