Аватар
TGV
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Май 09, 2006 6:33 pm
lok45111:Разделих малко темата :_)

Не че знам какво значи "двусекционен", но е много як - на дългите товарни влакове често слагат такива. За производството не съм 100% сигурен, но 95% - ФИАТ е, да. Почти всичките италиански машинки са правени било самостоятелно, било в някаква кооперация от ФИАТ.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Как да ти го обясня какво е двусекционен?Когато един локомотив е съставен от две делими части :wink:
Аватар
TGV
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Май 09, 2006 6:33 pm
Аватар

Мнение от TGV »

А, делими! Със сигурност не можеш да караш само едната му половинка. :) Това в сферата на шегата, иначе разбрах.
От всички европейски държави, италианските машинки най-много ми харесват на дизайн. Хем изглеждат респектиращо стабилно, хем са хубави.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Двусекционен локомотив е този, който е съставен от две НЕДЕЛИМИ една от друга части, с командни кабини в двата края и всяка част да е с идентично на другата оборудване. Такива локомотиви много се употребяват от Руските железници. Свързването на управлението на двете секции е на принципа на системата "Много единици".
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Повечето двусекционни могат и само едната половинка да се движи както при руския 2ТЭ116 :wink:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Можеш да караш половинката, но е неудобна при маневра. Иначе в Русия съм виждал следната картинка. Секция на двусекционен електровоз, вагони, вагони, вагони и в драгия край другата секция. Да спомена само, че става дума за пътнически влак :wink: В този случай се получава нещо като мотрисен влак, но не точно. Абе щура работа. Някой ако се сети къде имаше снимка да я покаже.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Двусекционния локомотив има два напълно независими един от друг комплекта оборудване, които се управляват заедно. Не е задължително тези два комплекта оборудване да са разделени физически в различни единици подвижен състав. Има много дву и трисекционни локомотиви, изградени върху една рама и един кош. Такива са заводските правотокови локомотиви на Шкода с означение 28Е, които имат по три несависими комплекта оборудване и по три двуости талиги, всичко изградено върху една цяла рама. От два такива са направени трите едносекционни локомотива серия 60.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

lok45111 написа:Можеш да караш половинката, но е неудобна при маневра. Иначе в Русия съм виждал следната картинка. Секция на двусекционен електровоз, вагони, вагони, вагони и в драгия край другата секция. Да спомена само, че става дума за пътнически влак :wink: В този случай се получава нещо като мотрисен влак, но не точно. Абе щура работа. Някой ако се сети къде имаше снимка да я покаже.
Значи са ДЕЛИМИ :wink:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Има много дву и трисекционни локомотиви, изградени върху една рама и един кош. Такива са заводските правотокови локомотиви на Шкода с означение 28Е, които имат по три несависими комплекта оборудване и по три двуости талиги, всичко изградено върху една цяла рама. От два такива са направени трите едносекционни локомотива серия 60.
Искам да те поправя малко. Локомотивите 28Е са ТРИСЕКЦИОННИ с три независими отделни рами, свързани по между си. След преустройството за БДЖ, остават две секции, като на - по късата страна е и кабината, а на по - дългата тяговото оборудване. И няма такова понятие двусекционен локомотив с обща рама, защото в този случай той трябва да има два трансформатора, два ГВП, всичко по две. Когато дизелов локомотив е съставен от две независими енергийни групи(серия БДЖ 04, MDD2-00, MDD2-02), то те не са двусекционни, а ЕДНОСЕКЦИОННИ локомотиви с две енергийни групи, независими една от друга.
64.19
Аватар
TGV
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Май 09, 2006 6:33 pm
Аватар

Мнение от TGV »

Всъщност защо като видите локомотив с гъвкава връзка по средата, решавате, че е двусекционен? Може просто да е голям и затова да са го направили така.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Ми начи е двусекционен щом се прегъва :lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

KRAKOMOBILA написа:Ми начи е двусекционен щом се прегъва :lol:
Всеки локомотив, съставен от две отделни съчленени части е ДВУСЕКЦИОНЕН, това го разберете. Има един хърватски ужас серия 1161, който е двусекционен, но си е с един траф и т.н., но е разделен на две половини.
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Тва казвам и аз :wink: !Най-просто казано съставен е от две секции
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Разглеждайки темата, се получи предизвикателство в мен да Ви разкажа за моите познания относно двусекционните л-тиви. Те се появяват, около 50-те 60-те години на миналия век, в резултат на нарастващата нужда от мощен тягов подвижен състав. Обстоятелствата които налагат експлоатацията, им са: дългите разстояния, над 500 и до 1000км, профил на трасето изискващ такава мощност. По това време на века, технологиите за производство но л-тиви не са като днешните, за да се вгради максимална мощност в един л-тив. От друга страна, икономически е било поизгодно да строиш л-тив с кабина по-малко или малка допълнителна за извършване на маневра. Проходния коридор е задължителен за есплоатацията и именно за ради него произлиза прозвището им, "двусекционни". По принцип, появата на тези л-тиви е в бившя СССР, но по-същото време двусекционни л-тиви есплоатират и Италианците. Възможноста за повече и повече мощност и до ден днешен, обладава Руснаците и те продължават да строят такива л-тиви. По света и в оделните държави можем да срещнем най-различни решения за отвозване на товари, от по 10-12000 хиляди тона. По онова време а и днес Амариканците карат кулирани брой л-ви, взависимост от необходимоста. Но явно локомотивните машинисти в Русия са много доволни от есплоатацията на 2ТЕ116, за да продължи и производство на 2ТЕП-70,и др.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Браво на choveka_vlak за описанието! Мисля, че с това се хвърли достатъчно светлина по темата!

Поздрави!
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация