Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

То че няма-няма...обаче ти откъде ще знаеш дали ще се счупи или не?И за да не стане белята е най-хубаво да се минава със свален.Това е моето мнение.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Nikss написа:обаче ти откъде ще знаеш дали ще се счупи или не?
Аз и без паяк не мога да знам дали ще се счупи. Ние на ЕМВ в София принципно не сваляме на никакви паяци, а счупен пантограф на ЕМВ е много по-рядко явление, отколкото на лок.
Като счупим пантограф на паяк - да си оправят паяка. Тамън ще направим повече работно време.
В белите страни никой никъде не сваля. Немците даже казаха, че от толкова сваляне ще съсипем пантографите и ГВП.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Аз на паяците свалям само заради графита на каретката. По-лесно да сваля отколкото после да се катеря и да правя графит. Иначе за последната година единствено ми се е случвало да счупя долна щанга на трираменник.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

И аз свалям... когато минавам с 40км/ч в отклонение, защото ЕМВ са със слаба механика и много се разклащат. Но с 30-35км/ч не свалям.
Имаше един машинист (вече пенсионер), които не сваляше никъде, даже на Подуене. Не беше чупил пантограф.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:Ние на ЕМВ в София принципно не сваляме на никакви паяци, а счупен пантограф на ЕМВ е много по-рядко явление, отколкото на лок.
Като счупим пантограф на паяк - да си оправят паяка. Тамън ще направим повече работно време.
В белите страни никой никъде не сваля. Немците даже казаха, че от толкова сваляне ще съсипем пантографите и ГВП.
Кой те кара да изключваш ГВП :shock: :?: Нтискаш си бутон "К7" и си сваляш пантографа :wink:
bdz46 написа: Имаше един машинист (вече пенсионер), които не сваляше никъде, даже на Подуене. Не беше чупил пантограф.
Кой тоз бре?
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Не знам на Сименсите как е но на кончарските машини първо се изключва ГВП и после се сваля пантограф.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok43r написа:Не знам на Сименсите как е но на кончарските машини първо се изключва ГВП и после се сваля пантограф.
Лошо Седларов, лошо :!: А на чешките локомотиви 68Е пантографа може да се свали оперативно без да се изключва ГВП за разлика от вдигането му, при което е необходимо да е включено ГВП.
При ЕМВ ЭР25 машинягата може да си вдигне оперативно пантографа и после да си включи ГВП, както по принцип за оперативното му сваляне е необходимо изключване на ГВП, което се осъществява с една операция.
На практика обаче при ЭР25 може да се сваля пантографа оперативно и без изключване на ГВП 8)
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

На Тауруса също първо се изключва ГВП и после се сваля пантографа. Ако свалиш пантографа първо без да изкл ГВП го отчита като "аварийно изкл" и пак се изкл ГВП.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

В момента в района на депо София могат да се видят още 3 нови "чамуги", пристигнали от Варна днес сутринта. Това са 30 005/006, 30 007/008 и 30 009/010. Да са ни честити! :cheers:
Мнения: 182
Регистриран на: Съб Сеп 22, 2007 8:58 pm
Местоположение: София

Мнение от RWman »

:thumbleft: Че дано и скоро да ги видим в движение! :D
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

30 005/006, 007/008 и 009/010 са минали скоростно-спирачни проби и са пристигнали на самоход. В момента се мисли къде ще се движат и ще бъдат пуснати в експлоатация възможно най-скоро.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:30 005/006, 007/008 и 009/010 са минали скоростно-спирачни проби и са пристигнали на самоход. В момента се мисли къде ще се движат и ще бъдат пуснати в експлоатация възможно най-скоро.
Имат ли АЛС :?:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

dido73 написа:
bdz46 написа:30 005/006, 007/008 и 009/010 са минали скоростно-спирачни проби и са пристигнали на самоход. В момента се мисли къде ще се движат и ще бъдат пуснати в експлоатация възможно най-скоро.
Имат ли АЛС :?:
Нямат. Първите също.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

bdz46 написа:В момента се мисли къде ще се движат и ще бъдат пуснати в експлоатация възможно най-скоро.
Ето това според мен ще е най-добрият вариант: :)
:arrow: 1-ви ЕМВ 10206/10207/13208/13207/10210/10211 - всички тези влакове са слабо населени и един тривагонен ЕМВ ще е напълно достатъчен.

:arrow: 2-ри ЕМВ 50221/50222/10208/10209/13210/13209

След което, двете ЕМВ да вървят тандем на 10214/10215. В почивни дни само един може да върви даже. :wink:

Третият ЕМВ може да обслужва 30121/30124, но в почивни определено ще има проблеми със седящите места, заради огромния пътникопоток. По-разумно май ще е да дочака 31-ва серия. Така че ще се спра на 10121/10263/10114/13212/13211/13214/13213/13216/13215.

Това според мен е най-доброто решение, като през деня трите ЕМВ обслужват максимално брой влакове и навъртат повечко километри. :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

rexkos написа:........ Така че ще се спра на 10121/10263/10114/13212/13211/13214/13213/13216/13215.

Това според мен е най-доброто решение, като през деня трите ЕМВ обслужват максимално брой влакове и навъртат повечко километри. :)
Този вариант ми изглежда най - разумен и една 3 - вагонна мотриса би побрала хората , пътуващи с посочените влакове. Евентуален проблем откъм нашия регион ще има при 10114 , който в някои работни дни се пръска по шевовете от ученици , но те са предимно до Стамболийски , така че проблемът има остраним "козметичен" характер.
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически мотрисни влакове"”

Информация