
Аз и без паяк не мога да знам дали ще се счупи. Ние на ЕМВ в София принципно не сваляме на никакви паяци, а счупен пантограф на ЕМВ е много по-рядко явление, отколкото на лок.Nikss написа:обаче ти откъде ще знаеш дали ще се счупи или не?
Като счупим пантограф на паяк - да си оправят паяка. Тамън ще направим повече работно време.
В белите страни никой никъде не сваля. Немците даже казаха, че от толкова сваляне ще съсипем пантографите и ГВП.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Кой те кара да изключваш ГВПbdz46 написа:Ние на ЕМВ в София принципно не сваляме на никакви паяци, а счупен пантограф на ЕМВ е много по-рядко явление, отколкото на лок.
Като счупим пантограф на паяк - да си оправят паяка. Тамън ще направим повече работно време.
В белите страни никой никъде не сваля. Немците даже казаха, че от толкова сваляне ще съсипем пантографите и ГВП.



Кой тоз бре?bdz46 написа: Имаше един машинист (вече пенсионер), които не сваляше никъде, даже на Подуене. Не беше чупил пантограф.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Лошо Седларов, лошоlok43r написа:Не знам на Сименсите как е но на кончарските машини първо се изключва ГВП и после се сваля пантограф.

При ЕМВ ЭР25 машинягата може да си вдигне оперативно пантографа и после да си включи ГВП, както по принцип за оперативното му сваляне е необходимо изключване на ГВП, което се осъществява с една операция.
На практика обаче при ЭР25 може да се сваля пантографа оперативно и без изключване на ГВП


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Имат ли АЛСbdz46 написа:30 005/006, 007/008 и 009/010 са минали скоростно-спирачни проби и са пристигнали на самоход. В момента се мисли къде ще се движат и ще бъдат пуснати в експлоатация възможно най-скоро.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Ето това според мен ще е най-добрият вариант:bdz46 написа:В момента се мисли къде ще се движат и ще бъдат пуснати в експлоатация възможно най-скоро.



След което, двете ЕМВ да вървят тандем на 10214/10215. В почивни дни само един може да върви даже.

Третият ЕМВ може да обслужва 30121/30124, но в почивни определено ще има проблеми със седящите места, заради огромния пътникопоток. По-разумно май ще е да дочака 31-ва серия. Така че ще се спра на 10121/10263/10114/13212/13211/13214/13213/13216/13215.
Това според мен е най-доброто решение, като през деня трите ЕМВ обслужват максимално брой влакове и навъртат повечко километри.

Този вариант ми изглежда най - разумен и една 3 - вагонна мотриса би побрала хората , пътуващи с посочените влакове. Евентуален проблем откъм нашия регион ще има при 10114 , който в някои работни дни се пръска по шевовете от ученици , но те са предимно до Стамболийски , така че проблемът има остраним "козметичен" характер.rexkos написа:........ Така че ще се спра на 10121/10263/10114/13212/13211/13214/13213/13216/13215.
Това според мен е най-доброто решение, като през деня трите ЕМВ обслужват максимално брой влакове и навъртат повечко километри.
Информация
Модератори