
Администратор
С локомотиви серия 51 са били "задомени" и "Стомана - Перник", "ТЕЦ "Марица - изток", "Нефтохим", "Циментов завод - Плевен", както и други предприятия. Хартиения завод в Белово също си държи един "Ганчо" в спретнато бяло халенце44-134 написа:Общо са внесени 136 броя от които 75 са собственост на БДЖ а останалите са на частни предприятия като КЦМ и Кремиковци

64.19
По темата , намерих един сайт , в който има снимки от нашата страна.Казва се http://www.mark5812.fotopic.net/ и случайно , докато разглеждах фотографиите , попаднах на няколко маневрени локомотиви от серия 51-00 , заснети в Асеново na 10-ти октомври 2007-ма.Ето и всички , които успях да намеря:
51013-1;
51027-1;
51030-5;
51035-4;
51050-3;
51070-1.

от която се вижда , че машината има номер 170.Локомотивът с най - голям номер , за който знам , че до момента се движи е 51072-7 на депо Русе.
51013-1;
51027-1;
51030-5;
51035-4;
51050-3;
51070-1.
Точната бройка не знам , но choveka_vlak показа тази снимка:07019 написа:А колко локомотива са поръчани oт серия 51

от която се вижда , че машината има номер 170.Локомотивът с най - голям номер , за който знам , че до момента се движи е 51072-7 на депо Русе.

Глобален модератор
Едно уточнение!, 51-172 бе дълги години в спретнатото халенце в Белово до закопуването на завода от Гръцтски собственик!!!. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Относно локомотивите серия 51-00 , намиращи се на Долапите.Колегата форумец Spand бе заснел 51059-4 , след това Nikks показа снимки на 51047-9 и 51048-7 (на първа страница на тази тема) , a когато с Наско се връщахме от Русе на 4-ти септември , намерихме това. Виждат се два броя.
Межу другото , забелязах нещо интересно. Погледнете снимките на Spand и Nikks (тази на 048) , правени са горе - долу от едно и също място. На първата се вижда стрелка , от която тръгва някакъв коловоз , минаващ зад изолираните локомотиви.От втората снимка се вижда , че коловозът вече го няма.
Межу другото , забелязах нещо интересно. Погледнете снимките на Spand и Nikks (тази на 048) , правени са горе - долу от едно и също място. На първата се вижда стрелка , от която тръгва някакъв коловоз , минаващ зад изолираните локомотиви.От втората снимка се вижда , че коловозът вече го няма.


Глобален модератор
Като по никакъв начин не може да се умаловажи рутината на Русенското депо по отношение на 51-ва серия, ми се ще да Ви покажа как пазят този вид локомотив комшиите. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
Защото от около преди 10-тина и повече години в Унгария има завод, ( не мога да гарантирам че е бившия ГАНЦ-МАВАГ ) който приема локомотиви от този тип за капиталан ремонт и ремоторизация по заявка на клиента. Сменя се цялото ел-оборудване, и двигател "КАТАРПИЛАР". Когато започна тази дейност цената бе около 50000 евро. Не очаквах интерес по темата и непотготвен в момента ще дам този пример. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Първо аз даже не знам какво е това сдание (от теб разбирам , че е хале) , когато минах оттам нямаше никакви признаци , че работи и ми заприлича на изоставено и разграбено предприятие.След това въпросът ми беше коренно различен - защо този коловоз го няма на втората снимка , след като мястото на снимане е едно и също.Това че може да отива зад локомотивите е едно мое предположение , не съм слизал и отивал там , за да видя. Въпросът ми (ще го повторя) е "защо линията я няма?" , а не "къде отива тя?". Ако правилно съм преценил обстановката , когато минавах с влака оттам , "халето" одавна не работи и железният път , виждащ се на снимката на Spand , водещ до него е демонтиран.Това последното отново е едно мое предположение (май вече ще трябва да ги обявявам).KRAKOMOBILA написа:Веско, извинявай, че ти го казвам, но ако беше помислил малко, щеше да се сетиш, че стрелката от първата снимка е за коловоза който влиза в халето до машините на втората снимка, най-малкото защото така като го погледнеш има ли място между машините и халето за коловоз ?
А ако го погледна така , както казваш , точно между локомотивите и халето има място за още един коловоз.А може би ъгълът на снимане е крив и аз се заблужвадам.

По принцип гарата на снимане е една и съща.
ОБАЧЕ Spand е снимал локомотивите 51-серия точно след входните стрелки на Долапите,а аз малко по-нататък понеже колоната от локомотиви е намаляла.На снимката на Spand се виждат ДЛ 51 059.4 ,зад него 3 ДЛ серия 07,а зад тях ЕЛ 42 140.4 и ЕЛ 42 141.2 и май след тях още 3-4 ДЛ серия 07...не мога да видя хубво...в днешно време и по-точно лятото когато аз пътувах за Русе промените бяха следните:51 059.4 вече я нямаше (явно е пратена в Асеново или е нарязана),но за сметка на това там бяха ДЛ 51 047.9 и ДЛ 51 048.7 като зад тях бяха 5 ДЛ серия 07.Аз съм направил снимката на ДЛ 51 048.7 точно до самото хале,понеже от него започва колоната,а на снимката на Spand самата колона започва далеч преди халето,което остава на заден план.

Когато с Наско минахме през Долапите , регистрирах 2 локомотива от серия 51-00 и 5 от серия 07-00 (всичко 7 броя).Ситуацията към 4-ти септември 2007-ма бе следната (номерата не ги казвам по ред на числата , а по редицата , в която бяха подредени локомотивите):
07055-7
07046-6
07045-8
07060-7 (втория отляво надясно)
07044-1 (зад 51-00-цата)
Ето и една обща снимка , от която се вижда всичко , което е останало.
Колкото до 51-00-ците , за съжаление не забелязах номерата им.
Посочените от Nikks 42140-4 и 42141-2 , виждащи се от снимката на Spand , по настоящем се намират в Дупница , като втория е в редовно движение , а първия се използва за рез.части.
07055-7
07046-6
07045-8
07060-7 (втория отляво надясно)
07044-1 (зад 51-00-цата)
Ето и една обща снимка , от която се вижда всичко , което е останало.
Колкото до 51-00-ците , за съжаление не забелязах номерата им.
Посочените от Nikks 42140-4 и 42141-2 , виждащи се от снимката на Spand , по настоящем се намират в Дупница , като втория е в редовно движение , а първия се използва за рез.части.
Информация
Модератори