Има инсталация за предварително парно отопление с действащ вагон-отоплител. Кабели няма, защото вагоните нямат електрическо отопление, това на снимката е маркуч.VESO написа:Тогава не съм се замислял , но сега си задавам въпроса - на пероните на теснопътната гара нали има гарова инсталация за отопление на съставите , понеже от снимката с Наско , долу на земята се вижда някакъв кабел , откачен малко преди идването на дизеловия локомотив.Също така съм забелязал , че вагоните са изтеглени чак в западния край на теснопътна гара.

Привет
Сега ще ви разкажа за приключенията ми на 15/16.12.2007 с 5621/24
Сутринта на 15,12.2007г. - тъмна и студена. След като снегът ни беше първоначално изненадал с обема си пристигнахме на ЦГ София, откъдето щяхме да пътуваме с 5621 до Кресна. На гарата бъкаше от хора. Веднага се запътихме (аз и дядо ми) към южните каси, за да се снабдим с превозни докоменти (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011291). След като свършихме тази задължителна подробност, хапнахме и се отправихме към перона, на който се намираше влакът ни. Тогава видях прословутият ПВ50220, от който слезнаха доста хора и според мен е добре преценен броят на вагоните. Не можах да снимам, защото беше тъмно, а апаратът не струва нищо.
Снимах влак на съседен коловоз, но не разбрах кой е ... (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011302)
Тръгнахме от ЦГ София и бавно , но славно изминахме 3-те километра до гара Захарна Фабрика (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011307). Тръгнахме навреме. Следваше една от най-интересната местност по трасето - Циганската махала, откъдето минахме без никакви проблеми
.
На Горна Баня цепехме секундата (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011312) . Установихме се на 3-ти коловоз и зачакахме, както е по разписание, разминаване с ПВ50202 (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011309http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011310). Личи си че са софийски.... Та пътника се теглеше от 46 2ХХ и закъсня с 4 мин.
До Владая избихме 2 мин, но за съжеление до сп. Метал закъснението нарастна на 6 мин. Това е сигурно заради намалението на гара Владая.
Междувременно на Драгичево се разминахме с БВ5620 (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011315 http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011316 )
НА Перник (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011321) престояхме само 1 мин, вместо обявените 2 . Населеността до тук бе около 50%, доколкото в ПВ50202 и БВ5620 бе по-голяма
.
За мое учудване билетите ни се провериха чак на Кракра
, а също така МВ462 ни чакаше там
На Батановци (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011325) и Радомир (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011326) бяхме +5мин.
След Батановци се развяхме насред полетата (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011330)
На Долни Раковец ни чакаше БВ5622, но забравих да го снимам
, но видях, че от него го нямаше вагона за инвалиди (защо ли се учудвам...).
След Делян пътуването е много изнервящо заради ниската скорост, но какво да се прави...
Ето ни на влизане на Дупница (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011331 http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011333 http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011335)
НА гара Дупница бяхме +10, а от тази снимка се вижда и електронното табло в чакалнята (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011336
НА съседния коловоз си почиваше 32 082 (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011337), а на другите коловози си почиваха 32 077 и 61 004.
Ето какво имаше на масичката в купето
(http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011345.
Сега започна любимата ми част от 5-та - на юг от Дупница
. Първото място, на което спряхме бе Бобошево, където свалихме 2 мин от разписанието и така бяхме +8 (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011352). До Кочериново избихме още 1 минута, но заради ТВ не можах да снимам
В 10.33 (+4) тръгнахме от БЛГ, където слезнаха доста хора (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011356) на гарата едно ченге ми забрани да снимам
но аз изчаках да тръгнем и фотографирах
(http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011363)
След малко с 3 мин засъснение пристигнахме на гарата, където преди време слагаха седмак - Симитли (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6012098), а веднага след това бе Черниче, чийто ръководител движение подтичваше, за да тръгне по-бързо влака (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011397)
Следваше най-интересното - Дефилето . Ето снимка от движение :
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011400
НА влизане в сп. Стара Кресна
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011402
КАкто и приемното здание
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011403
Линии, показващи, че някога Стара Кресна е било гара...
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011404
И старият пост...
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011405
Кресненското ханче...
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011406
Гара Пею Яворов, на която спират всички БВ от Кулата за София
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011407
И спирка Кресна
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011408
Вагонът, в който се возих :
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011410
А останалите вагони бяха :50 серия(за кулата) и още 2 74-та и един първокласен 40-та серия.
Локомотивът (45 166), общ изглед и гара Кресна
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011411
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011413
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011415
Следва продължение....

Сега ще ви разкажа за приключенията ми на 15/16.12.2007 с 5621/24

Сутринта на 15,12.2007г. - тъмна и студена. След като снегът ни беше първоначално изненадал с обема си пристигнахме на ЦГ София, откъдето щяхме да пътуваме с 5621 до Кресна. На гарата бъкаше от хора. Веднага се запътихме (аз и дядо ми) към южните каси, за да се снабдим с превозни докоменти (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011291). След като свършихме тази задължителна подробност, хапнахме и се отправихме към перона, на който се намираше влакът ни. Тогава видях прословутият ПВ50220, от който слезнаха доста хора и според мен е добре преценен броят на вагоните. Не можах да снимам, защото беше тъмно, а апаратът не струва нищо.

Снимах влак на съседен коловоз, но не разбрах кой е ... (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011302)
Тръгнахме от ЦГ София и бавно , но славно изминахме 3-те километра до гара Захарна Фабрика (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011307). Тръгнахме навреме. Следваше една от най-интересната местност по трасето - Циганската махала, откъдето минахме без никакви проблеми

На Горна Баня цепехме секундата (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011312) . Установихме се на 3-ти коловоз и зачакахме, както е по разписание, разминаване с ПВ50202 (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011309http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011310). Личи си че са софийски.... Та пътника се теглеше от 46 2ХХ и закъсня с 4 мин.
До Владая избихме 2 мин, но за съжеление до сп. Метал закъснението нарастна на 6 мин. Това е сигурно заради намалението на гара Владая.
Междувременно на Драгичево се разминахме с БВ5620 (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011315 http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011316 )
НА Перник (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011321) престояхме само 1 мин, вместо обявените 2 . Населеността до тук бе около 50%, доколкото в ПВ50202 и БВ5620 бе по-голяма

За мое учудване билетите ни се провериха чак на Кракра



На Батановци (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011325) и Радомир (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011326) бяхме +5мин.
След Батановци се развяхме насред полетата (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011330)
На Долни Раковец ни чакаше БВ5622, но забравих да го снимам

След Делян пътуването е много изнервящо заради ниската скорост, но какво да се прави...
Ето ни на влизане на Дупница (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011331 http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011333 http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011335)
НА гара Дупница бяхме +10, а от тази снимка се вижда и електронното табло в чакалнята (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011336
НА съседния коловоз си почиваше 32 082 (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011337), а на другите коловози си почиваха 32 077 и 61 004.
Ето какво имаше на масичката в купето

Сега започна любимата ми част от 5-та - на юг от Дупница


В 10.33 (+4) тръгнахме от БЛГ, където слезнаха доста хора (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011356) на гарата едно ченге ми забрани да снимам


След малко с 3 мин засъснение пристигнахме на гарата, където преди време слагаха седмак - Симитли (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6012098), а веднага след това бе Черниче, чийто ръководител движение подтичваше, за да тръгне по-бързо влака (http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011397)
Следваше най-интересното - Дефилето . Ето снимка от движение :
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011400
НА влизане в сп. Стара Кресна
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011402
КАкто и приемното здание
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011403
Линии, показващи, че някога Стара Кресна е било гара...
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011404
И старият пост...
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011405
Кресненското ханче...
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011406
Гара Пею Яворов, на която спират всички БВ от Кулата за София
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011407
И спирка Кресна
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011408
Вагонът, в който се возих :
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011410
А останалите вагони бяха :50 серия(за кулата) и още 2 74-та и един първокласен 40-та серия.
Локомотивът (45 166), общ изглед и гара Кресна
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011411
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011413
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6011415
Следва продължение....

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Вчерашният 4612 беше с 44 123 и показа отново,че има жестоко разтеглено разписание.
ГО-Пл +4
Пл-Чб +4
Плз-Ясен 92-99 км/час
Ясен-Хумата 102-114 км/час. Гара Долни Дъбник 109 км/час
Хумата-Чб 97-109 км/час
Чб-Ку 99-108 км/ч
Ку-Рм 69-73 км/ч
Рм-Мит 119-124 км/ч
Пл-Чб=35 мин 15сек
, Чб-Мит=32 мин.
Мз-Сф= 1ч45.
ГО-Пл +4
Пл-Чб +4
Плз-Ясен 92-99 км/час
Ясен-Хумата 102-114 км/час. Гара Долни Дъбник 109 км/час

Хумата-Чб 97-109 км/час
Чб-Ку 99-108 км/ч
Ку-Рм 69-73 км/ч
Рм-Мит 119-124 км/ч
Пл-Чб=35 мин 15сек

Мз-Сф= 1ч45.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Как беше определена скоростта?И колко е сега скоростта в междугарието ?И последен въпрос-колко е отчетената скорост по контролната лента?46 242 написа:И още нещо люпобопитно. Предния ден 4613 пак с 44 123 изкара цялото Лакатник-Левище с 71-76 км/час. Точността на измерването е до 0.1 км/час
Колегата отчита с GPS - доста по точен от хаслера и не се влияе от размера на бандажите, по скоростна лента естествено че няма нарушениеshotik написа:Как беше определена скоростта?И колко е сега скоростта в междугарието ?И последен въпрос-колко е отчетената скорост по контролната лента?46 242 написа:И още нещо люпобопитно. Предния ден 4613 пак с 44 123 изкара цялото Лакатник-Левище с 71-76 км/час. Точността на измерването е до 0.1 км/час
Обсъдихме положението на лични връзки и мисля че стигнахме до заключение ,че меродавно е показанието по контр.лента,че има процент презастраховане по отношение на скоростите в междугарията и че някога ,когато се монтират измервателни сиситеми на скоростта подобни на самолетите движението ще е без разлика ,независимо от дебелината на бандажите и два лок. във влак ще отчитат еднаква скорост.

Здравейте
Тук ще постна впечатленията ми от пътуванията София-Кресна-София (5623/4)
Денят е 31 Януари 2008 г. Изминалата част от него бе слънчева и приятна на фона на мрачната зима. Въпреки че бях на гарата около 15-00 за да взема БВ 5623, същият не бе обявен до 15-10 (40 мин. преди тръгване). След чакането се качих на композицията, съставена от 5В+1А+1 фургон. До нас бе композиран съставът на 50225
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229443 http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229444
Електричката 32113 (ако не се лъжа) , която трябваше да замине в 15-20 за Перник, дойде в 15-15 и замина в 15-35.
На 31.01.2008 2602 се отчете точно навреме, но не видях с коя машина отпред. За сметка на това успях да фотографирам вагоните на 7625 през тези на 50225
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229445
Секунди преди заминаването ни посока Кулата, на съседния транзитен коловоз, от източната гърловина се установи дълъг товарен влак, теглен от 44 130
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229446
В 15-50 точно по часовник поехме към красотите по 5-та линия. Докато напуснем раьонът на гарата с впечатляващите 15 км/ч видях маневрена 52 със състава на Янтрата и ПВ 60201 да ги гарира на коловозите на Централна Гара София.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229448 http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229449
Бавно, но сигурно приситгнахме на Захарна Фабрика, където изчакахме 10 009+10 010, в която нямаше пътуващи.
[urlhttp://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229450][/url]
10 минути след тръгването ни от ЦГ вече бяхме в междугарието Захарна Фабрика - Горна баня. През циганската махала всичко мина спокойно, но няма и помен от пролетното почистване
На китната гара Горна баня "цепехме секундата", а на гара Владая снимах "избиващите се хора", желаещи да се качат на БВ 5623.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229451 http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229453
Веднага след гарата започва едно гадно намаление, но бързо го преминахме и се установихме на любимата ми гара до Перник - Драгичево. Там ни чакаше 50110 с двата вагона 45 серия и начело 44 096. В съседния ПВ влак имаше правостоящи, но при тези 2 вагона ...
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229455
Сега малко за населеността в нащия БВ5623. До Даскалово беше 100 % като имаше и няколко правостоящи. Именно на споменатата спирка слезнаха доста хора.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229456
На следващата спирка-Метал се качиха повече хора, отколкото слязоха
. На ремонтираната гара Перник бяхме на време, а населеността падна до около 70% 
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229460
До Батановци нямаше нищо интересно, но на гарата заснех 07 063 начело на товарачка.
[http://www.bgphoto.net/Image.aspx?Phot ... Id=6229462
След "бързите" 100км/ч изведнъж намалихме и за мое учудване спряхме на Долни Раковец, защото в КР това спиране не бе отразено.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229466
Следващото спиране бе на Гълъбник, където до нас се намираше ТВ начело с шестак, но късно го забелязах и не можах да го снимам.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229468
Спяха ни на Входния при Делян, но не разбрах защо.... http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229469
И от там нататък започна гадното 50, като на много места е и даже 25
. Е все пак стигнахме навреме в Дупница, където секунди след спирането ни 32 078 замина за София като 50224. НА другия коловоз бе 32 118 за Бобов дол, 46 219 и 46236 си почиваха, а на 2-ри коловоз бе 61 007 с два вагона (47, 17) с пътника от Кулата.
От тук нататък снимките не станаха хувави заради ноща, затова няма да ги публикувам.
До Благоевград спряхме на отразените в КР места - Бобошево, Мурсалево и Кочериново, като всичко беше навреме. В областния град ни чакаше 5610 начело с 44 067 с 4В+1А и населеност около 50%. В нашия влак констатирах същият процент, но очакванията ми за много учащи да се качат на БЛГ се оправдаха и така вдигнаха този "срамен" процент.
До Кресна нямаше нищо интересно освен че на Кресна бяхме -3 само от Дефилето.
Накрая оставих най-интересното. До Кресна не можех да разбера кой е локомотивът, който ни теглеше, но го зърнах - 45 192.
Следва продължение....

Тук ще постна впечатленията ми от пътуванията София-Кресна-София (5623/4)
Денят е 31 Януари 2008 г. Изминалата част от него бе слънчева и приятна на фона на мрачната зима. Въпреки че бях на гарата около 15-00 за да взема БВ 5623, същият не бе обявен до 15-10 (40 мин. преди тръгване). След чакането се качих на композицията, съставена от 5В+1А+1 фургон. До нас бе композиран съставът на 50225
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229443 http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229444
Електричката 32113 (ако не се лъжа) , която трябваше да замине в 15-20 за Перник, дойде в 15-15 и замина в 15-35.
На 31.01.2008 2602 се отчете точно навреме, но не видях с коя машина отпред. За сметка на това успях да фотографирам вагоните на 7625 през тези на 50225

http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229445
Секунди преди заминаването ни посока Кулата, на съседния транзитен коловоз, от източната гърловина се установи дълъг товарен влак, теглен от 44 130
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229446
В 15-50 точно по часовник поехме към красотите по 5-та линия. Докато напуснем раьонът на гарата с впечатляващите 15 км/ч видях маневрена 52 със състава на Янтрата и ПВ 60201 да ги гарира на коловозите на Централна Гара София.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229448 http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229449
Бавно, но сигурно приситгнахме на Захарна Фабрика, където изчакахме 10 009+10 010, в която нямаше пътуващи.
[urlhttp://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229450][/url]
10 минути след тръгването ни от ЦГ вече бяхме в междугарието Захарна Фабрика - Горна баня. През циганската махала всичко мина спокойно, но няма и помен от пролетното почистване


http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229451 http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229453
Веднага след гарата започва едно гадно намаление, но бързо го преминахме и се установихме на любимата ми гара до Перник - Драгичево. Там ни чакаше 50110 с двата вагона 45 серия и начело 44 096. В съседния ПВ влак имаше правостоящи, но при тези 2 вагона ...
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229455
Сега малко за населеността в нащия БВ5623. До Даскалово беше 100 % като имаше и няколко правостоящи. Именно на споменатата спирка слезнаха доста хора.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229456
На следващата спирка-Метал се качиха повече хора, отколкото слязоха


http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229460
До Батановци нямаше нищо интересно, но на гарата заснех 07 063 начело на товарачка.
[http://www.bgphoto.net/Image.aspx?Phot ... Id=6229462
След "бързите" 100км/ч изведнъж намалихме и за мое учудване спряхме на Долни Раковец, защото в КР това спиране не бе отразено.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229466
Следващото спиране бе на Гълъбник, където до нас се намираше ТВ начело с шестак, но късно го забелязах и не можах да го снимам.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229468
Спяха ни на Входния при Делян, но не разбрах защо.... http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229469
И от там нататък започна гадното 50, като на много места е и даже 25

От тук нататък снимките не станаха хувави заради ноща, затова няма да ги публикувам.
До Благоевград спряхме на отразените в КР места - Бобошево, Мурсалево и Кочериново, като всичко беше навреме. В областния град ни чакаше 5610 начело с 44 067 с 4В+1А и населеност около 50%. В нашия влак констатирах същият процент, но очакванията ми за много учащи да се качат на БЛГ се оправдаха и така вдигнаха този "срамен" процент.
До Кресна нямаше нищо интересно освен че на Кресна бяхме -3 само от Дефилето.
Накрая оставих най-интересното. До Кресна не можех да разбера кой е локомотивът, който ни теглеше, но го зърнах - 45 192.
Следва продължение....

Продължавам с разказа по пътуването ми Сф-Кресна-Сф на 31.01.2008-03.02.2008 съответно с 5623 и 5624
След няколко дневната ваканция в югозападното градче Кресна дойде време да се връщам към София. Въпреки че всяка година БВ5624 го правят все по бавен го избрах като най-удобен. Тъй като гарата е в края на малкото, но китно градче, бях малко по-раничко на ремонтираната наскоро гара Кресна. Ето снимки съответно страна София и Кулата/Петрич, както и величествения Пирин :
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229555
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229552
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229531
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229582
Същата сутрин 45 165 мина през Кресна с 5621 и 10 минути вътрешно, така че няколко часа преди пътуването знаех кой лок ще ни тегли
.
Около 20 човека очаквахме БВ5624, който подрани с минутка-две.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229594
Бях решил да седна в оследния вагон, като имах планове за някпои доста интересни снимки, но уви.... Качих се именно там, но уви -въпреки първите добри впечатления от парното осветлението липсваше. Реших да попитам кондуктора, който ми провери билета веднага след тръгването, но той не можа да го включи. Останах там с някаква надежда... И така въпреки липсата на светлина пристигнахме в Пеьо Яворов като не усетих намаление на скоростта, което води към едно - намалението е премахнато.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229598
Там по разписание трябваше да се разминем с БВ 5611, който бе точен по часовник с 45 164 начело и 5 вагона.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229603
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229606
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229609
В дефилето без осветление не е много приятно даже никак, но въпреки това снимах бившата гара, сега спирка
Стара Кресна и снимка на влака в една крива малко преди Черниче, както и на самата гара.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229611
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229612
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229615
На фона на неизправния ТПС, контрастираше точността, но с този ГДВ... . Прецених, че не мога да пътувам на тъмно и затова изоставих пътуващия досега в мойто кпе железничар от Дупница, машинист на 55-ца, който се изказа ласкаво за серията като цяло, но не и за поддръжката им. Та именно заради това мое премстване не можах да снимам гарата на областния Благоевград, но поне се настаних в първия вагон, с работещо осветление. БВ 5624 е единствения, който не спира никъде между Благоевград и Дупница, така че бързо стигнахме на гара Дупница. Там като по часовник дойде 32 077+ 32078 под КПВ50223. НА последните коловози имаше дълга композиция на ТЕЦ Бобов дол, начело с 46 231.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229622
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229627
От тук започнаха 50-те до Делян. МНого намаления има в участъка Дупница-Делян и се надявам колкото е възможно по-бързо да започне ремонтът. На Дяково ни чакаше товарачка, дърпана от 44 166 ( не съм 100% сиг. за номера).Нещо за населеността - в нашия вагон, а предполагам и в останалите, беше 100%, че имаше и по някой правостоящ. В Гълъбник пристигнахме преди време и затова престояхме повече от обявената минутка. Една снимка на залеза.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229628
На Батановци приситгнахме -2 и изчакахме БВ 5623, начело с 45 198 и в състав фургон + 5Б вагона и 1 А. Той също бе навреме.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229629
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229631
В следващите 9 минути - обходът на междугарието Радомир-Батановци, нямаше абсолютно нищо интересно. В гаровия раьон на Батновци се разминахме с Дезирото, обслужващо ПВ60215. Докато го фотографирах локомотивната бригада на мотрисата ме поздрави, надувайки клакснона
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229648
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229655
На гара Перник се установихме на 1-ви коловоз, а на съседния си почиваше 32 082.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229663
Естествено 363 закъсня и тръгнахме +5, като от това пострада и БВ6625, отличаващ се с добра населеност и обслужван от 10 007+10 008 и 10 017+10 018.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229664
В гара Горна Баня се разминахме с ПВ50225, теглен от 42 141 и населеност от около 50%, като впечатление ми направи, че имаше празни цели отделения на вагоните 45 серия.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229666
До ЦГ избихме всичко. КАто заключение бих обобщил, че спокойно може да се намалят обходите на някои междугария и при един качествено напраен ГДВ този влак може да минава разстоянието по-бързо с 15, че даже и с 20 минути.
Извинявам се, ако някъде съм допуснал грешки, но това е от бързане.
http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... mId=111470
Надявам се, че ви е харесало - Това е от мен
След няколко дневната ваканция в югозападното градче Кресна дойде време да се връщам към София. Въпреки че всяка година БВ5624 го правят все по бавен го избрах като най-удобен. Тъй като гарата е в края на малкото, но китно градче, бях малко по-раничко на ремонтираната наскоро гара Кресна. Ето снимки съответно страна София и Кулата/Петрич, както и величествения Пирин :
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229555
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229552
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229531
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229582
Същата сутрин 45 165 мина през Кресна с 5621 и 10 минути вътрешно, така че няколко часа преди пътуването знаех кой лок ще ни тегли

Около 20 човека очаквахме БВ5624, който подрани с минутка-две.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229594
Бях решил да седна в оследния вагон, като имах планове за някпои доста интересни снимки, но уви.... Качих се именно там, но уви -въпреки първите добри впечатления от парното осветлението липсваше. Реших да попитам кондуктора, който ми провери билета веднага след тръгването, но той не можа да го включи. Останах там с някаква надежда... И така въпреки липсата на светлина пристигнахме в Пеьо Яворов като не усетих намаление на скоростта, което води към едно - намалението е премахнато.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229598
Там по разписание трябваше да се разминем с БВ 5611, който бе точен по часовник с 45 164 начело и 5 вагона.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229603
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229606
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229609
В дефилето без осветление не е много приятно даже никак, но въпреки това снимах бившата гара, сега спирка

http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229611
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229612
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229615
На фона на неизправния ТПС, контрастираше точността, но с този ГДВ... . Прецених, че не мога да пътувам на тъмно и затова изоставих пътуващия досега в мойто кпе железничар от Дупница, машинист на 55-ца, който се изказа ласкаво за серията като цяло, но не и за поддръжката им. Та именно заради това мое премстване не можах да снимам гарата на областния Благоевград, но поне се настаних в първия вагон, с работещо осветление. БВ 5624 е единствения, който не спира никъде между Благоевград и Дупница, така че бързо стигнахме на гара Дупница. Там като по часовник дойде 32 077+ 32078 под КПВ50223. НА последните коловози имаше дълга композиция на ТЕЦ Бобов дол, начело с 46 231.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229622
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229627
От тук започнаха 50-те до Делян. МНого намаления има в участъка Дупница-Делян и се надявам колкото е възможно по-бързо да започне ремонтът. На Дяково ни чакаше товарачка, дърпана от 44 166 ( не съм 100% сиг. за номера).Нещо за населеността - в нашия вагон, а предполагам и в останалите, беше 100%, че имаше и по някой правостоящ. В Гълъбник пристигнахме преди време и затова престояхме повече от обявената минутка. Една снимка на залеза.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229628
На Батановци приситгнахме -2 и изчакахме БВ 5623, начело с 45 198 и в състав фургон + 5Б вагона и 1 А. Той също бе навреме.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229629
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229631
В следващите 9 минути - обходът на междугарието Радомир-Батановци, нямаше абсолютно нищо интересно. В гаровия раьон на Батновци се разминахме с Дезирото, обслужващо ПВ60215. Докато го фотографирах локомотивната бригада на мотрисата ме поздрави, надувайки клакснона

http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229648
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229655
На гара Перник се установихме на 1-ви коловоз, а на съседния си почиваше 32 082.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229663
Естествено 363 закъсня и тръгнахме +5, като от това пострада и БВ6625, отличаващ се с добра населеност и обслужван от 10 007+10 008 и 10 017+10 018.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229664
В гара Горна Баня се разминахме с ПВ50225, теглен от 42 141 и населеност от около 50%, като впечатление ми направи, че имаше празни цели отделения на вагоните 45 серия.
http://www.bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=6229666
До ЦГ избихме всичко. КАто заключение бих обобщил, че спокойно може да се намалят обходите на някои междугария и при един качествено напраен ГДВ този влак може да минава разстоянието по-бързо с 15, че даже и с 20 минути.
Извинявам се, ако някъде съм допуснал грешки, но това е от бързане.
http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... mId=111470
Надявам се, че ви е харесало - Това е от мен

Последно промяна от Ryan на Чет Фев 07, 2008 10:25 am, променено общо 1 път.

Веско може би имаше впредвид приемното здание на сп. Стара Кресна, която някога е била гара (за справка погледнете по-горе в описанието ми за пътуването ми отново до Кресна на 15.12.2007 с БВ5621, където се виждат релсите на вече несъществуващия 1-ви коловоз, както и някогашният пост
). Колкото до Черниче, винаги е било гара и преди найстина се казваше Крупник и все още старите хора си го наричат така. Именно до тази гара преди няколко години бе крайна гара за 50111/0, който се движеше Сф-Черниче-Сф с 4, понякога 5 вагона, серия 17.

Когато Стара Кресна беше гара, приемаше влакове за разминавания и така се спестяваше доста чакане. Докато сега междугарието Пейо Яворов - Черниче си е доста дълго (и с 50 км/ч) и при едно закъснение на влак другите увисват също. Например това лято пътувах със сезонния пътник от Кулата до Дупница, не си спомням номера му, около 20:30 тръгваше. На Пейо Яворов останахме да чакаме 362, който беше доста закъснял, да ни задмине. Чакахме повече от половин час да премине и после още толкова да освободи междугарието. В крайна сметка, след като бяхме със закъснение, разтеглените обходи не важаха за нас и пристигнахме в Благоевград с половин час по-късно.
Информация
Модератори