Точно и аз съм проверил това. Навсякъде в Европа , "календарен влак" е влак , на който в определени дни (най - често тези , в които се регистрира по - голям пътникопоток , отколкото в други дни) билетите , продавани за него са на по - евтина цена , отколкото в нормални дни.При нас е точно обратното и това събуди огромно недоразумение и съжаление у една моя позната , която бе дошла от Марибор (Словения). Момичето бе потресено , че вместо да се намаляват цените за календарните влакове в посочените дни и по този начин да се стимулират хората да пътуват с тях , се увеличават цените на билетите - нещо , на което няма никакво разумно и логично обяснение. Пък после как хората да имат стимул да пътуват с влака.
Прав си , но това вече е проблем на компанията да осигури повече вагони.
Защо след като претендираме да сме в крак с европейските тенденции , пътниците трябва да се тормозят да заплащат по - високи цени за влак? Защо трябва винаги да сме нагоре с краката в сравнение с местата , към които се стремим? И кой малоумник е измислил "календарният" влак у нас да е с по - високи цени , вместо да стане точно обратното?
А пътници има , защото просто са принудени , но не защото им се иска , а защото им се налага да пътуват през тези дни.
Защо след като претендираме да сме в крак с европейските тенденции , пътниците трябва да се тормозят да заплащат по - високи цени за влак? Защо трябва винаги да сме нагоре с краката в сравнение с местата , към които се стремим? И кой малоумник е измислил "календарният" влак у нас да е с по - високи цени , вместо да стане точно обратното?
А пътници има , защото просто са принудени , но не защото им се иска , а защото им се налага да пътуват през тези дни.
Поне 2 пъти в месеца излизам по рано от работа и си счупвам краката да бързам за да се кача на 3601 в петък, вместо съвсем спокойно да се кача на автобус в 17:00, не съм принуден но избирам влака, специално в петък следобед от Сф към Бургас и Сливен има пътници за всички автобуси но ако няма официален празник места винаги има, чайката е пълна над 80%..... нека да приемем че в останалите дни от седмицата (когато пътниците са по малко и конкуренцията е по жестока) цените на влака са по евтиниVESO написа:Прав си , но това вече е проблем на компанията да осигури повече вагони.
Защо след като претендираме да сме в крак с европейските тенденции , пътниците трябва да се тормозят да заплащат по - високи цени за влак? Защо трябва винаги да сме нагоре с краката в сравнение с местата , към които се стремим? И кой малоумник е измислил "календарният" влак у нас да е с по - високи цени , вместо да стане точно обратното?
А пътници има , защото просто са принудени , но не защото им се иска , а защото им се налага да пътуват през тези дни.


Администратор
Да вземат да намерят 2 свестни първокласни 63 ки и да ги пускат на чайката и дианата, че сега има доста хора които си купуват билет 1ва класа и реално са грубо прецакани, а лятото ще бъдат още по прекарани.........
Иначе за 97 ците тези 2та вагона дето са много зле - да разбираме ли че ще бъдат използвани за резервни части на другите?
Иначе за 97 ците тези 2та вагона дето са много зле - да разбираме ли че ще бъдат използвани за резервни части на другите?
Мнения: 15
Регистриран на: Нед Сеп 23, 2007 10:56 am
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори