Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Локомотива не е напълно еднакъв с БДЖ 55. Разлики има в скоростомерната инсталация, наличието на защита против буксуване, наличието на електронно управление на хидротрансформаторите и електронно устройство за зареждане на АБ и захранване на оперативните вериги. Останалите възли са еднакви с БДЖ 55. Дизеловият двигател е 6LDA28, напълно идентичен с този на серия 55. Талигите също са еднакви, хидропредавка, колоосни редуктори, спирачна система - всичко си е както при 55-та серия. В действителност ако сравним машината с локомотивите от 55-240 нагоре ще се окаже, че там има повече сходства, тъй като при тях също има монтирана електроника за хидротрансформаторите, електроника за зареждане на АБ. И това не е случайно. Все пак локомотивите за БДЖ също се водят тип LDH125, с което смятам да приключим споровете.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тези машини са идентични на нашите серия 55 , защото са произведени в един и същи завод и аналогично на нашите се ползват за маневрена служба.Дори си приличаха по червенобялата окраска с 55-00.
А сега вие не се правете на ударен с бояджийска четка , г- н Джоков и си припомнете какво казахте тогава по този въпрос , преди да изтрият мненията.
Дали снимките са глупави , пишете по e-mail на този , който ги е правил.Аз в този случай не мога да помогна с нищо.Съжалявам.Ако пък не можете да боравите с галерията на Европейския ж.п. сървър , ще ви напиша електронната поща на автора , за да го поздравите по този случай за глупавите снимки , които е направил.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Trainspotters forum

Мнение от choveka_vlak »

Веско спри да се ядосваш, а намери начин да стиковаш информацията си чрез консултации или обстоен преглед!!!, снимките които качи нямат нищо общо с показания лакомотив!!! - за силуета никой не спори!!!. Дерзай информацията е близко!!!. :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Имах предвид , че на снимките , показани от мен , е фотографиран локомотив , идентичен с нашите серия 55-00.Идентичността се изразява в следното:
1. окраска и външен вид;
2. един и същ завод - производител.
За останалото никой не спори , аз много добре знам , че тяговите параметри на посочените машини , са коренно различни и тези гръцки машини са по - маломощни.Поради това и не твърдя нещо друго.
Изобщо не се и ядосвам.Даже ми е приятно , че се намират хора , които да спорят с мен.А всеки знае , че в спора се ражда истината.
Мнения: 3
Регистриран на: Съб Дек 29, 2007 11:59 am
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Мнение от r_men »

Колега, много благодаря за предоставените снимки. Аз съм привърженик на 55-та серия и най-много съм работил на такъв локомотив, но румънски оригинален не бях виждал.
Поздрави!
Мнения: 3
Регистриран на: Съб Дек 29, 2007 11:59 am
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Мнение от r_men »

44-134 написа:прав си! това е нещото по което си приличат с нашите 55
Досущ като нашите 55-ци са, разликата е само в скоростомера и оборотомера. Таблото с контролните уреди е при новите локомотиви, каквито имаме и в България.
Мнения: 7
Регистриран на: Вто Яну 05, 2010 12:27 pm
Местоположение: Карнобат

Мнение от Таню Танев »

Защо се учудвате ,хората още си произвеждат части за 55 ците,и си ги подържат добре
Мнения: 77
Регистриран на: Пон Май 01, 2006 5:21 pm
Местоположение: Русе
Обратна връзка:

Мнение от Vlakov »

55 та серия се подържа правят се ремонти в Експрес Сервиз кадето бях на платена практика едно лято и второ лято като работник и там редовно влизаха и излизаха 55-тици за Основен ремонт :) правеха ги като нови дори и еднин Немски локомотив дойде при нас за нов двигател Фау 100 DB - 204 482 който след това отлетя към Румъния за нова ходова част :д
серия 44 и 45 са номер 1
_____________________
Skoda Plzen ™
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В Русе разпределителна освен "дежурните" румънски дизели може да се видят и бившите "китайски" LDE2300, които се разпознават по ляво разположения пулт, интересната засечка на кабината и двустранно разположените кабинни врати. Вчера при влизането на влака ан БЖК от РУмъния се надявах ГФР да са пуснали такава машина насама, ама уви, задоволих се само със 60-1522-6, която също има интересно оребрение на коша. Освен посочения локомотив, нищо чудно да доживеем да видим и LDE1300 :lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Бургазлии могат да душят в региона за интересни чуждоземски дизели като тези:

Изображение

Изображение

Изображение
64.19
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

3-са и когато не са на работа стоят на Товарна гара. Кабините и пултовете им направо светят.
Мнения: 81
Регистриран на: Пон Юни 30, 2008 8:27 pm
Местоположение: НЕСЕБЪР

Мнение от марковІ »

Елате да ги снимате в БСР, а вече и по време на работа ....
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

gu6terov написа:3-са и когато не са на работа стоят на Товарна гара. Кабините и пултовете им направо светят.
Ако не ти е проблем, наснимай ги тия пултове и ги покажи да ги видим. Зная, че единия от локовете е DEUTZ, другия е MaK - Kiel, третия нямам понятие.
64.19
Мнения: 81
Регистриран на: Пон Юни 30, 2008 8:27 pm
Местоположение: НЕСЕБЪР

Мнение от марковІ »

gu6terov написа:3-са и когато не са на работа стоят на Товарна гара. Кабините и пултовете им направо светят.
4/четири / броя са колега....
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Значи има BR 212(V100.20) или греша :wink:
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация