Модератор
Мнения: 267
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 12:13 am
Местоположение: Шумен
Обратна връзка:
Аватар
Модератор

Мнение от pavkata_zaraboy86 »

БДЖ купува нови мъжки и дамски дрехи
Срокът за подаване на офертите изтича на 9 ноември

17 октомври / 14:39


"Български държавни железници" ЕАД обяви обществена поръчка за доставката на дамски и мъжки връхни дрехи, сака, панталони, поли и др. Обявлението е публикувано в електронния регистър на обществените поръчки. Дрехите са предназначени за различните поделения на дружеството в страната.

"Български държавни железници" ЕАД обяви обществена поръчка за доставката на дамски и мъжки връхни дрехи, сака, панталони, поли и др. Обявлението е публикувано в електронния регистър на обществените поръчки. Дрехите са предназначени за различните поделения на дружеството в страната.

Обществената поръчка е разделена на няколко различни позиции в зависимост от дрехите, които ще се доставят. Вече тече набирането на офертите на компаниите, които искат да кандидатстват за изпълнители. Те могат да подават офертите си както само за една, така и за всичките четири позиции. Гаранцията за участие също варира в зависимост от броя на позициите, по които се участва, като за цялата процедура сумата възлиза на 3810 лв.

По закон тази сума може да е най-много един процент от общата стойност на поръчката. За да бъдат допуснати до участие, кандидатите трябва да докажат икономическата, техническата и финансовата си възможност да изпълнят поръчката. За целта всяка компания трябва да представи на БДЖ мостри на дрехите и протоколи за изпитание в оригинал, издадени от акредитирана лаборатория на основния плат, хастара, подлепващите материали и т.н. Всеки участник трябва да представи и мостри от определено количество от плата и материалите. Изискват се още и документи за актуално състояние, документи за регистрация, финансови възможности и т.н.

В случай че някой от изискуемите документи липсва, кандидатът ще бъде отстранен от процедурата по избор на изпълнител. Участието му ще бъде прекратено и в случаите, когато представената оферта не отговаря на изискванията на БДЖ или на закона.

Крайният срок, до който ще се приемат офертите, изтича на 9 ноември. На същата дата е и последният срок, до който могат да се купят документите, необходими за участие. Всички получени предложения ще бъдат отворени на 16 ноември. Договорът ще бъде предложен на компанията, отправила икономически най-изгодната оферта. Спечелилата компания ще трябва при подписването на договора да внесе определен процент от договорената стойност като гаранция за изпълнение на поръчката.

БДЖ поръчва:

- 492 мъжки канадки

- 185 дамски канадки

- 1017 мъжки зимни сака

- 2034 мъжки зимни панталони

- 1017 мъжки летни сака

- 2034 мъжки летни панталони

- 317 дамски зимни сака

- 411 дамски зимни панталони

- 223 дамски зимни поли

- 317 дамски летни сака

- 423 дамски летни панталони

- 213 дамски летни поли

- 568 вратовръзки

- 866 фуражки

- 291 пилотки


http://www.dnevnik.bg/show/?storyid=387930
Модератор
Мнения: 267
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 12:13 am
Местоположение: Шумен
Обратна връзка:
Аватар
Модератор

Мнение от pavkata_zaraboy86 »

"На път" (Седмично издание на в-к "Стандарт"): В една посока

брой 48 / 08 ноевмври 2007/ автор: Белчо Цанев

Изображение

стр. 1

стр. 2
Мнения: 182
Регистриран на: Съб Сеп 22, 2007 8:58 pm
Местоположение: София

Мнение от RWman »

Министър Мутафчиев и шефовете на българските железници се срещнаха с представители на Дойче Бан
13.11.2007

--------------------------------------------------------------------------------


Министърът на транспорта Петър Мутафчиев, изпълнителният директор на БДЖ ЕАД Олег Петков и генералният директор на НК „Железопътна инфраструктура" Антон Гинев се срещнаха с представители на немските железници Дойче Бан (Deutsche Bahn). Това стана в рамките на международното специализирано изложение за железопътен транспорт Railtec 2007, което се провежда във Федерална република Германия.

По време на разговорите министър Мутафчиев и двамата директори запознаха своите колеги с предприетата реформата в българските железници. Петър Мутафчиев ги информира за вчерашното решение на Софийския градски съд за преобразуването на БДЖ ЕАД в три нови дъщерни дружества: „Локомотивно стопанство", „Пътнически превози" и „Товарни превози". Обсъдени бяха и възможностите за задълбочаване на сътрудничеството в областта на железопътния транспорт между двете страни.

В рамките на срещата българската делегация презентира проекта за изграждането на Интермодален терминал в София. Коментирано беше и евентуалното немско участие в бъдещия конкурс за предоставянето на логистичното обслужване на терминала.

Вицепрезидентът на немските железници Ото Висхой, който е и член на УС, ще посети страната ни в периода 6 и 7 декември 2007 г. по покана на своите колеги. Той ще бъде придружаван от експерти в областта на енергетика и телекомуникациите, с които ще се търсят конкретни форми за обмяната на опит при сформирането и функционирането на новите дружества на НК ЖИ.

По време на посещението си в България Ото Висхой ще представи новата резервационна система за билети на немските железници и ще се обсъдят вариантите за въвеждането й у нас.

Визитата на министър Петър Мутафчиев и придружаващата го делегация ще продължи с посещение на единствения в Европа тест-център за изпитание на подвижния състав.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Германия без влакове за 62 часа

Сряда 14 Ноември 2007

Машинистите от Германските железници, които протестират вече месеци, започнаха днес най-дългата си стачка. От 12 часа на обяд не се движат товарните влакове, а от 2 часа през нощта ще спрат и пътническите, в това число и градските железници, предава кореспондентът ни Мария Стоянова.

Протестът на локомотивните работници ще продължи до събота сутринта. Въпреки огромните загуби, които очакват Дойче бан, ръководството на компанията остава твърдо в намеренията си да не отстъпи пред исканията на протестиращите.

Машинистите настояват за увеличение на заплатите с 31 % и колективен трудов договор само за тяхното съсловие. Наред с натиска вътре във фирмата расте и недоволството сред обществеността и полиците на Федералната република. Все повече стават критиките срещу шефа на Дойче бан Хартмут Медорн заради нежеланието му да направи компромиси.

източник:BNT Новини-По света и у нас-20:00 Канал 1
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Национална компания "Железопътна инфраструктура" ОБЯВЯВА:
Ежемесечен търг с тайно наддаване за продажба на негодни дековилни дървени траверси-50000/петдесет хиляди/броя в района на ЖПС Плевен.Негодните траверси се намират в жп гарите Мизия и Кнежа,жп спирките Бяла Слатина и Алтимир и жп участък Червен бряг.За допълнителна информация:гр.Плевен тел.064/813-400 Ирена Иванова
Източник:ИК "ОБЯВИ" към КТВ "ЕТА" гр.Червен бряг
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

В Централна гара в столицата температурите са почти полярни
25 Ноември 2007
В чакалнята на Централна гара в столицата температурите днес бяха почти полярни. Екип на bTV установи, че не е нужно да заминавате за родината на дядо Коледа, за да усетите колко е студено.

Ако ви се случва когато се ядосате да кажете, че ви се хваща влака, много се замислете, защото, за да направите това от централната столична гара ви трябват освен здрави нерви и дебели дрехи.

За приключението да се возиш във влак от София до Своге разказват Светослав Иванов и операторът Любомир Тасев.

"Вместо чай или кафе от чакалнята на гарата спокойно може да си купите термометър. За да видите колко е студено. В момента термометърът показва точно 1 градус"

След като все пак дойде времето да се отправите към коловоза, на който е влака и ако не сте замръзнали, ви очаква нова изненада. Има опасност да не видите влака си, защото явно мъглата не създава проблеми само на летище София.

"Вместо да облекчават пътниците, на изходите да могат веднага да се качат, има хора, които излизат от болница - те напротив - гарирали са го на 1 километър. Има хора, които не знаят изобщо къде се намира влакът. Мъглата е голяма и не се вижда"

Все пак, ние успяхме да открием влака за Своге. Вътре е топло. Но за сметка на това много мръсно.

От гледна точка на личната ви хигиена, тоалетните във влакове като този не са за препоръчване. Освен това не се радвайте на парното.

Много често вратите на купетата се отварят сами и става течение. Дори и хубавата гледка по време на пътуването е изчезнала. Защото прозорците са надраскани с графити.

Все пак пристигнахме в Своге. Чакащите тук бяха по-малко изнервени от хората в София, но причината беше само една - вече навън беше станало 7 градуса.

bTV
Мнения: 182
Регистриран на: Съб Сеп 22, 2007 8:58 pm
Местоположение: София

Мнение от RWman »

Кръгла маса на тема „Моделите на публично-частно партньорство за ревитализация на малки и средни гари в България” ще се проведе в МТ
26.11.2007

--------------------------------------------------------------------------------


Кръгла маса на тема: „Модели на публично-частно партньорство за ревитализация на малки и средни гари в България по примера на гара Перник", в рамките на „Проект BG 2004/016-919.05.01.01.027, "REVITA" INTERREG III B CADSES PROJECT, ще се проведе утре, 27 ноември 2007 г., от 10.00 часа в Заседателната зала на Министерството на транспорта. Тя се организира от министерството съвместно с Националното сдружение на малкия и среден бизнес (НСМСБ).
В нея са поканени да вземат участие представителите на заинтересованите страни - Министерство на транспорта, НКЖИ, ИА"АЖП", община Перник, Областна администрация-Перник, Съюза на архитектите в България, академичните среди, предприемачески организации, НПО и др.

Основната цел е да бъде проведена дискусия за моделите на публично-частно партньорство при ревитализацията на гара Перник и превръщането й в мултифункционален търговско-информационен център, както и да се откроят позитивни идеи за този процес.



П Р О Г Р А М А

09.30 - 10.00 часа Регистрация на участниците

10.00 - 10.10 часа Откриване на Кръглата маса от председателя на НСМСБ Елеонора Негулова

10.10 - 10.30 часа Поздравление към участниците от заместник-министъра на транспорта Георги Петърнейчев и от генералния директор на НКЖИ Антон Гинев

10.30 - 10.45 часа Представяне на Проект «Ревита» Интеррег ІІІ В

10.45 - 11.00 часа Кафе - пауза /пресконференция

11.00 - 11.15 часа Представяне на предложения за проектно задание за обемно-пространствено решение и концепция за ПЧП за ревитализация на гара Перник.

11.15 - 12.30 часа Дискусия по моделите за публично-частно партньорство за ревитализация на малки и средни гари в България

Модератор: зам.-председателят на НСМСБ Иван Тошев

12.30 часа Закриване на кръглата маса
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Стачкуват транспортните работници в Италия

Петък 30 Ноември 2007


На много италианци днес им се наложи да ходят пеша на работа или да си вземат почивен ден заради транспортна стачка в страната. Така синдикатите протестират срещу плановете на правителството за намаляване на средствата за транспорта през следващата година и за продажба на губещата авиокомпания Алиталия.

Стотици влакове не се движат заради 8-часова стачка на жп служителите, отменени са над 200 полета на националния превозвач Алиталия включително и международни, не се движат автобусите и фериботите.

Обстановката в Рим се усложнява допълнително и от стачка на таксиметровите шофьори. Транспортната стачка беше обявена снощи от синдикатите след провал на преговорите с правителството.

източник:BNT (www.bnt.bg) http://news.bnt.bg/content/view/full/207540
Мнения: 100
Регистриран на: Нед Юли 02, 2006 10:42 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Ivan »

Около 100 млн. EUR не ни стигат за европейски жп транспорт

За да достигнем добри нива на жп инфраструктурата са необходим около 250 млн. EUR за шест години, а в момента средствата от порядъка на 120-150 млн. EUR, показва съвместна разработка на Железопътна инфраструктура и ЕС. Това заяви пред Дарик радио министърът на транспорта Петър Мутафчиев. По думите му жп транспорта трябва да остане под държавен контрол, тъй като практиката показва, че при криза в него винаги се налага държавна намеса. Привличането на частен капитал е възможно чрез разделянето на предприятията, но държавата трябва да има преобладаващо участие, каза още министър Мутафчиев.


ipo.bg
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

БДЖ вдига цените от днес


Експресът от София до Бургас вече ще е 18,80 вместо досегашните 17,30 лв.; в сила влиза и новото разписание на влаковете
09.12.2007
БДЖ увеличава цените на билетите от днес. Измененията в пътническата тарифа на ще влязат в сила заедно с новото разписание на влаковете.

Средното увеличение е 9,97 %, като то се отнася най-вече до цените на превозите с бързи и ускорени бързи влакове на средни и дълги разстояния.

Еднопосочният билет от София до Варна за втора класа при експресния влак се увеличава от 21,90. на 23,90 лв. Превозът с бърз влак от столицата до морския град пък от 18,90 в едната посока вече ще струва 20,70 лв.

Еднопосочният билет с бърз влак от София до Бургас скача от 14,50 на 16 лв., а експресът вече ще е 18,80 вместо досегашните 17,30 лв.

Тарифната промяна отразява подобряването на качеството на услугата чрез въвеждането на реновирани вагони и поетапното възстановяване на търговското обслужване чрез отдаването под наем на специализирани бюфет- и бар-вагони в тези категории влакове.

Ценовото изменение за жп пътническите услуги следва и предприетите ценови увеличения при другите видове транспорт, като при това цените на билетите за влак остават конкурентни на цените за автобусните превози.

"Български държавни железници" ЕАД запазват непроменени цените за най-ползвания сегмент от пътническата услуга - превозите на кратки разстояния. Той включва цената за пътуване във вътрешноградските зони; в крайградските участъци на София и Пловдив, където ще продължават да действат т.нар. "зонови цени", както и пътуванията на разстояния до 20 км с пътнически влак.

По този начин железопътният превозвач адекватно отговаря на транспортните нужди на своите най-масови клиенти - работещите и учащите, които всекидневно ползват жп транспорт на кратки разстояния, твърдят от там.

БДЖ запазва и досегашните цени на всички жп карти, които дават право на различни видове намаления, в зависимост от типа пътуване или възрастовата група на клиентите. Не се изменят и тарифите за седящи, кушет и спални места.

Жп превозвачът предлага и различни търговски оферти, които дават право на отстъпка при многократни пътувания, двупосочни пътувания, пътувания в малки или големи групи и др. Клиентите на БДЖ ще могат да ползват и тези възможности за намаления през следващата година.

От днес влиза в сила новият график за движение на влаковете, предложен от БДЖ и разработен от НК "Железопътна инфраструктура". В рамките на новото разписание е предвидено да продължи обновяването на композициите на някои влакове с реновирани вагони, както и да се подменят поетапно сегашните електрически мотриси с нови електромотрисни влакове на "Сименс".

Източник:netinfo.bg http://news.netinfo.bg/?tid=40&oid=1135010
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Докато шетах в кухнята , обърнах случайно внимание на един вестник , купен от майка ми , с който бяха покрити парчета тиква.Беше "Женски тайни" от 3-9 декември 2007-ма , а статията , която искам да споделя с вас бе озаглавена така:
"Влакът е рай за крадците!"
Какво точно пишеше там?Ще ви цитирам дословно някои пасажи.

"Пътуването с железница е направо подарък за какви ли не престъпници - пътниците често носят със себе си хубави неща и много пари.Предпазливост , разсъдителност , бдителност - това са нещата , необходими на всекиго по време на пътуване.Toва естествено не означава , че качвайки се във влак , непременно ще се сблъскате лице в лице с криминални личности.Все пак спазвайте правилата за оцеляване в ж.п. транспорта , а те са прости:
1. Избирайте внимателно купето,огледайте добре евентуалните си спътници и се информирайте за къде пътуват те , като помолите кондуктора да ви събуди , когато наближи тяхната гара.Така ще се предпазите от случайно объркване на багажа.Не рискувайте имуществото си.Пренасяйте в най - луксозна опаковка евтините неща и обратно - в стари чанти и куфари по - скъпите предмети.
2. Парите и документите слагайте в големите и тежки чанти , а не в компактните раници , които лесно могат да бъдат откраднати.Ако пък сте в спален вагон , дръжте чантата при себе си.
3. Заложете "аларма" в багажа си - най - отгоре в сака наредете празни бутилки или кутии , т.е. нещо , което ще вдигне шум , ако някой понечи да опипа или задигне багажа ви.

Какво трябва да се прави:
1. Отминавайте купета с прекалено развеселени и явно нетрезви компании.Вървете спокойно , не реагирайте на подхвърлени реплики , не изразявайте по никакъв начин ставащото наоколо;
2. Скриите накитите си в джоба.Мобилният телефон по - добре да не се показва на видно място или да виси на шията;
3. Ако към вас се приближат съмнителни типове , готвещи се да слязат на вашата гара , по - добре останете във влака.

Какво не трябва да се прави:
1. Не влизайте в разправии в края на вагона при вратите - това е много опасно място. Ако се е създала конфликтна ситуация , по - добре изяснявайте отношенията си в купето;
2. Не приемайте поканата на непознати пътници да пушете заедно и не пийте със съседите си по купе - могат да ви сипят в алкохола психотропни или наркотични вещества;
3. Не търсете по гарите тихи и спокойни кътчета.По - добре да надмогнете стеснителността си , отколкото да провокирате хулиганско нападение.Също така не си оставайте багажа в чакалнята под наблюдението на случайни хора;
4. Не играйте на карти и хазартни игри във влака с непознати хора.Измамниците са добри психолози и в техните ръце ще престанете да играете , само , когато ви ошушкат до стотинка."
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

БДЖ въвежда електронни билети
28 Декември 2007
БДЖ ще въведе електронни билети в крайградските влакове през март или април. Първоначално билетите ще бъдат въведени в крайградските зони на София, Пловдив, Варна и Бургас.

Въвеждането на електронни билети ще струва на компанията около 1,5 милиона лева, съобщи изпълнителният директор на БДЖ Олег Петков. По думите му основната цел на нововъведението е намаляването на гратисчиите и по-добър контрол.

източник:bTV http://btv.bg/news/?magic=bulgaria&story=62818
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Една статия в списание , която намерих , озаглавена " Ако влакът закъснее , ще глобяват БДЖ".

"Железопътните превозвачи ще дължат неустойка на пътниците в международните влакове при закъснение от разписанието - реши Европейският парламент.Новите мерки ще влязат в сила в края на 2009-та г.Освен това ж.п. компаниите ще са отговорни за здравето , живота на пътниците , както и за техния багаж."
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Нито един автобус не е напуснал автогара Плевен тази сутрин. Въпреки усилията на снегопочистващите машини през цялата нощ заради навяванията са се образували големи преспи. Преминаването на автомобили по пътищата в Плевенска област е затруднено. В Добрич снегопочистващите машини са на ремонт и поради тази причина пътя Добрич-Генерал Тошево не се почиства. Тежко е положението в Габрово и Разград. В Габрово снегът е 90 см, а по планинските части вече е 1,20 м. В Разград има паднали далекопроводи, почистващите машини започват да аварират. Търсят се тежки машини за доставяне на най-необходимото на хората. В Румъния снегът вече е 70 см. Не се препоръчва да пътувате с автомобил в Южна Румъния и планинските части.

Източник:Радио "Хоризонт"
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

В таз вечершното предаване "Частен случай" темата беше за БДЖ и за това как не осигурява според закон от 2005 г. безплатна храна на работещите на открито.Снимки и интервюта бяха направени на гарите Мездра и Червен бряг.Освен за храната се говори и за мизерните условия на труд.Картинките на сградния фонд не бяха хич лицеприятни- разруха цареше навсякъде.И в тия полуразрушени сгради работят хора...
Заключено

Обратно към “Архив "Новини и статии"”