Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Има
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Има
Значи простотията от миналия ГДВ поне тук не се повтаря... слава Богу!
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

lok45111 написа:...
Нищо ново под слънцето. Интересно ми е дали на 4627 има кушет вагон, какъвто е заложен по ПКВ :roll: :?:
Е , че той е нощен влак ,нормално е да му сложат.
Nikss написа:.....състава на БВ 2636...бе следният:зад теглещия ЕЛ 44 125.3 имаше 2 спални вагона след което 4 второкласни.
Кардамската композиция от няколко дни е без първокласен вагон.Лятото , когато с Наско се връщахме от Плевен с 2612 , огледахме на СФ 2637 минути преди да замине и тогава нямаше вагон първа класа.
Значи , видял си общо 6 вагона.А къде са директните от Силистра? :shock:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Влак 2636 е следния състав по ПКВ: фургон, 2 спални, първокласен, 2 второкласни = Кардам-София. 2 второкласнир, 1 спален = Силистра-София. Отсъствал е първокласният вагон, така че Кардамските вагони са били 4 (четири).
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

rexkos написа:Влак 2636 е следния състав по ПКВ: фургон, 2 спални, първокласен, 2 второкласни = Кардам-София. 2 второкласнир, 1 спален = Силистра-София. Отсъствал е първокласният вагон, така че Кардамските вагони са били 4 (четири).
А да , ето още нещо , което съм изпуснал.От разказа на Nikss излиза , че кардамецът е бил без фургон?Възможно ли е това?
Навярно помниш преди време , когато писах на Белева за състоянието на нощния 8626 от 24-ти октомври.Ето една част:
..........Другото нещо , което ме потресе беше съставът на влака - от общо 7 вагона , 4 бяха спални , един седящ първокласен и само два седящи второкласни.Фургон отсъстваше.............
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа: А да , ето още нещо , което съм изпуснал.От разказа на Nikss излиза , че кардамецът е бил без фургон?Възможно ли е това?
Все още не съм го виждал без фургон, но не изключвам и тази възможност.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

А кой ще кара колетите?
До сега е имало всякакви врътки, но без фургон влака не е пътувал.
Виждал съм вместо спален+кушет вагон -два спални, вместо с два второкласни вагона и един първокласен -само първокласен(който играеше роля на второкласен, но имаше пътници закупили билет за първа класа, на които правеха компания хора закупили билет за втора класа) и второкласен.
Докато този влак пътуваше заедно с 2627/6 не си спомням за фургон.
Зам. Администратор
Мнения: 375
Регистриран на: Съб Мар 03, 2007 3:44 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от bdz_bg »

Относно отсъствието на фургон от състава на 8626, първите две купета на първия вагон бяха складирали колетните пратки.В третото купе пък бяха началник влака и кондукторите. :wink:
Модератор
Мнения: 267
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 12:13 am
Местоположение: Шумен
Обратна връзка:
Аватар
Модератор

Мнение от pavkata_zaraboy86 »

Вчера вечерта нямаше кажи речи никакво парно в първия вагон на БВ 2626, докато пътувах от Шумен до Варна. А навън беше ледник!!! БЕЗ КОМЕНТАР! :x :x :x :x Межди другото съм забелязал, че това е често срещано явление във каплавите вагони 50 серия, които отвътре са придобили между впрочем един нелицеприятен цвят......... :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

.....първия вагон на БВ 2626, докато пътувах от Шумен до Варна.....
Павка , извинявай , ама не схванах.Ти май си пообъркал нещо номерата , затова и не ми стана ясно:
1.ако си пътувал с 2626 , значи си идвал от Варна за Шумен , а не от Шумен за Варна;
2.ако както казваш си пътувал от Шумен за Варна , значи си бил не с 2626 , а с 2627.
Още веднъж ти се извинявам , като не искам да те засегна по никакъв начин , само уточни по кой от 2-та варианта си пътувал , за да придобия представа за влака , който описваш.Композициите на двата влака са различни.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bdz_bg написа:Относно отсъствието на фургон от състава на 8626, първите две купета на първия вагон бяха складирали колетните пратки.В третото купе пък бяха началник влака и кондукторите. :wink:
И ако си купил запазено място в първи вагон места между 1х и 3х какво правим?
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Седиш върху колетите...
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

07 написа:..... И ако си купил запазено място в първи вагон места между 1х и 3х какво правим?
Ще те отпратят някъде другаде с думите , че това са служебни купета и в тях обиковени пътници не могат да сядат.
Впрочем съм забелязал някои неща във влакове като 8611 , а допреди замяната с вагони 2611 , 3621 и 8615.Въпреки наличието на фургон , превозната бригада стои в първото купе , във второто са полицаите и практически се получава , че останалите пътници могат да сядат от 3-тото купе нататък.За доказателство ще ти покажа една снимка от 9620:

Изображение

Въпреки наличието на фургон след 43546-1 , забележи жената , изпълняваща функцията нач.влак от къде дава сигнала.Само на няколко гари - Каспичан , Самуил и Русе разпр. тя отиде до фургона да поеме няколко пратки , след което се върна обратно във вагона.Първото купе от него бе служебно , а двамата полицаи , които обикаляха във влака имаха място в последния вагон.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Вагони

Мнение от choveka_vlak »

:lol: :lol: :lol: Без да съм сигорен поне ще се опитам да предположа най- близкото расъждение!, напоследък ако сте забелязали (видимо )пратките се увеличиха!... А фургоните са "последна" грижа но "необходимост"! вече... :lol: :lol: :lol:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз пък имам чувството , че БДЖ всячески се опитва да закрие това перо , което в миналото му е носило значителни приходи.Още в началните стадии на образуване на компанията и особено в периода на обявяване независимостта на България са съществували специални пощенски "тренове" , които са пътували по отделно самостоятелно разписание.Съставени от няколко пощенски старовремски вагона , те са превозвали колети , пратки , писма и всякакъв багаж , обслужвайки както по - големите , така и по - малките по население места.
Заключено

Обратно към “Архив "Вагони"”

Информация