
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Е , че той е нощен влак ,нормално е да му сложат.lok45111 написа:...
Нищо ново под слънцето. Интересно ми е дали на 4627 има кушет вагон, какъвто е заложен по ПКВ![]()
Кардамската композиция от няколко дни е без първокласен вагон.Лятото , когато с Наско се връщахме от Плевен с 2612 , огледахме на СФ 2637 минути преди да замине и тогава нямаше вагон първа класа.Nikss написа:.....състава на БВ 2636...бе следният:зад теглещия ЕЛ 44 125.3 имаше 2 спални вагона след което 4 второкласни.
Значи , видял си общо 6 вагона.А къде са директните от Силистра?

А да , ето още нещо , което съм изпуснал.От разказа на Nikss излиза , че кардамецът е бил без фургон?Възможно ли е това?rexkos написа:Влак 2636 е следния състав по ПКВ: фургон, 2 спални, първокласен, 2 второкласни = Кардам-София. 2 второкласнир, 1 спален = Силистра-София. Отсъствал е първокласният вагон, така че Кардамските вагони са били 4 (четири).
Навярно помниш преди време , когато писах на Белева за състоянието на нощния 8626 от 24-ти октомври.Ето една част:
..........Другото нещо , което ме потресе беше съставът на влака - от общо 7 вагона , 4 бяха спални , един седящ първокласен и само два седящи второкласни.Фургон отсъстваше.............
Последно промяна от VESO на Нед Дек 16, 2007 5:21 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
А кой ще кара колетите?
До сега е имало всякакви врътки, но без фургон влака не е пътувал.
Виждал съм вместо спален+кушет вагон -два спални, вместо с два второкласни вагона и един първокласен -само първокласен(който играеше роля на второкласен, но имаше пътници закупили билет за първа класа, на които правеха компания хора закупили билет за втора класа) и второкласен.
Докато този влак пътуваше заедно с 2627/6 не си спомням за фургон.
До сега е имало всякакви врътки, но без фургон влака не е пътувал.
Виждал съм вместо спален+кушет вагон -два спални, вместо с два второкласни вагона и един първокласен -само първокласен(който играеше роля на второкласен, но имаше пътници закупили билет за първа класа, на които правеха компания хора закупили билет за втора класа) и второкласен.
Докато този влак пътуваше заедно с 2627/6 не си спомням за фургон.
Вчера вечерта нямаше кажи речи никакво парно в първия вагон на БВ 2626, докато пътувах от Шумен до Варна. А навън беше ледник!!! БЕЗ КОМЕНТАР!
Межди другото съм забелязал, че това е често срещано явление във каплавите вагони 50 серия, които отвътре са придобили между впрочем един нелицеприятен цвят......... 





Павка , извинявай , ама не схванах.Ти май си пообъркал нещо номерата , затова и не ми стана ясно:.....първия вагон на БВ 2626, докато пътувах от Шумен до Варна.....
1.ако си пътувал с 2626 , значи си идвал от Варна за Шумен , а не от Шумен за Варна;
2.ако както казваш си пътувал от Шумен за Варна , значи си бил не с 2626 , а с 2627.
Още веднъж ти се извинявам , като не искам да те засегна по никакъв начин , само уточни по кой от 2-та варианта си пътувал , за да придобия представа за влака , който описваш.Композициите на двата влака са различни.
Ще те отпратят някъде другаде с думите , че това са служебни купета и в тях обиковени пътници не могат да сядат.07 написа:..... И ако си купил запазено място в първи вагон места между 1х и 3х какво правим?
Впрочем съм забелязал някои неща във влакове като 8611 , а допреди замяната с вагони 2611 , 3621 и 8615.Въпреки наличието на фургон , превозната бригада стои в първото купе , във второто са полицаите и практически се получава , че останалите пътници могат да сядат от 3-тото купе нататък.За доказателство ще ти покажа една снимка от 9620:
Въпреки наличието на фургон след 43546-1 , забележи жената , изпълняваща функцията нач.влак от къде дава сигнала.Само на няколко гари - Каспичан , Самуил и Русе разпр. тя отиде до фургона да поеме няколко пратки , след което се върна обратно във вагона.Първото купе от него бе служебно , а двамата полицаи , които обикаляха във влака имаха място в последния вагон.

Глобален модератор






В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Аз пък имам чувството , че БДЖ всячески се опитва да закрие това перо , което в миналото му е носило значителни приходи.Още в началните стадии на образуване на компанията и особено в периода на обявяване независимостта на България са съществували специални пощенски "тренове" , които са пътували по отделно самостоятелно разписание.Съставени от няколко пощенски старовремски вагона , те са превозвали колети , пратки , писма и всякакъв багаж , обслужвайки както по - големите , така и по - малките по население места.
Последно промяна от VESO на Сря Дек 19, 2007 3:31 pm, променено общо 1 път.
Информация
Модератори