

Днес:





ЕЛ БЖК 40-0177-2
В момента товарите на БЖК Пирдоп-Разделна обикалят през 2-ра, заради свързването на новото трасе Търнак-Аспарухово. Интересното е, че влаковете не минават през "гората" по 4-та, откъдето е по-пряко. Машините са достатъчно мощни, така че за тях баирите са фасулска работа.Nikss написа:В 18:05 на 4-ти коловоз на гара Червен бряг пристигна товарен влак съставен от цистерни със сярна киселина.Начело на влака бяха ЕЛ БЖК 40-1018-7 + ЕЛ БЖК 40-1020-7 а на опашката буташе
ЕЛ БЖК 40-0177-2
Ако има подходящ бърз влак и международните вагони са достатъчно малко се прави точно така. В повечето случаи обаче не е целесъобразно. Спалните вагони в състава на влак 363 са само два и бързият влак за Атина заминава веднага след пристигането на 363 в Солун.VESO написа:А защо не се използва друга тактика - вместо да се осигурява машина (които и без това са дефицит на много места) и да се съобразяват с местните разписания на влаковете , международните вагони да се прикачат в състава на някой бръз влак - така в Гърция правят с вагоните от България , където след Thessaloniki те поемат в състава на бръз влак за Athenes.Бързият влак си спира на повечето гари , но в международните вагони никой не може да влиза.