Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

По повод падналата скална маса в междугарието Рн-Пр: ТЕЛ 24: ДО 00,00 ЧАСА НА 24.11.2007Г.СЕ ОТМЕНЯВАТ ВЛАКОВЕ 60301 РН=ПР, 60201 РН=ПР, 60202 ПР=СФ И 60302 ПР=РН.ВЛАК 60201 ПРОДЪЛЖАВА ОТ РН ДО РД.
П.П. Вероятно 60201 е до Радомир, за да има къде лок. бригадите да нощуват.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

rexkos написа:П.П. Вероятно 60201 е до Радомир, за да има къде лок. бригадите да нощуват.
В Рд може да се нощува точно колкото и в Рн.
Това междугарие нещо не му върви, през 1-2 години нещо пропада, свлича се, изпада и т. н.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Незнам как ще успеят да възтановятдвижението без да се направи стена понеже където е свлачището е висок насипа.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

bdz46 написа:
rexkos написа:П.П. Вероятно 60201 е до Радомир, за да има къде лок. бригадите да нощуват.
В Рд може да се нощува точно колкото и в Рн.
Тогава влакът е до Рд, а машината отива изолирана в Пр? :roll:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Актуална информация за днес 22-ри ноември от гара Червен бряг:
:arrow: ПВ20130 днес се обслужи от ЕМВ 32 053/054 пристигна навреме
:arrow: ДТВ20623
-До Червен бряг се тегли от ЕЛ 44 087.5 начело и ЕЛ 44/45 на опашката
-След Червен бряг се тегли от ЕЛ 44 070.1 + ЕЛ 44 087.5 (начело и двете)
:arrow: БВ2611 днес се тегли от ЕЛ 44 114.7 движи се навреме
:arrow: ПВ20132 днес се тегли от ЕЛ 44 117.0 движи се точно навреме
:arrow: ДТВ20622
-До Червен бряг се тегли от ЕЛ 44 070.1 + ЕЛ 45 190.6
-След Червен бряг се тегли от ЕЛ 44/45 + ЕЛ 45 190.6
:arrow: УБВ2602 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ днес се тегли от ЕЛ 44 141.0 движи се точно навреме
:arrow: ПВ20138 днес се обслужи от ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6 пристигна точно навреме
:arrow: МБВ461 днес се движи с 30 минути закъснение
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

rexkos написа:Тогава влакът е до Рд, а машината отива изолирана в Пр? :roll:
Машината трябва да се върне изолирана за 50207, а вагоните трябва да отидат в Пр. Затова влака е до Рд.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Забравих, че обвръзката е 60201/изол/50207/нощуване в Пр/60202. ](*,)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Вчера лок 44102 е счупил работния токоприемник на гара Лакатник с вл 4612. Интересното е че незнайно как се е подпалил стъклопласта над кабината и сега едната каб е по опушена. Сутринта лок 46234 е дал някакви ядове и за обслужване на вл 3621 е подаден лок 46231.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Най - после и аз да се повозя в новодоставените exDB вагони серия 43.
Понеже си бях в Пазарджик , реших да се разходя до Белово с 8610 , който вече се движи с обновен състав.На гарата чакаха доста хора , аз отидох на перона и се приготвих.Влакът се движеше навреме , теглен от 44135-2 и след като се установи на втори коловоз , направих една снимка.Качих се във влака и след една минута потегли.
Няма да описвам каква навалица беше вътре.Хората бяха нагъчкани и едва се намираха свободни места.Успях да се добера до едно сепаре с масичка , където имаше само две баби , но бяха така разположили багажа си , че на другите 2 седалки едва можеше да се седне.Разгледах интериора и останах разочарован - вместо такъв или такъв тип седалки , те бяха същите както и на старите вагони.Въобще обстановката , в която бях по нищо не се различаваше от тази на нормалните exDB и аз започнах да съжалявам , че съм се качил.Но всяко нещо винаги си има и първи път.
На Септември навалицата се увеличи , понеже много хора се прехвърлиха от пристигналия преди нас 16102 и сега нямаше изобщо свободни седалки , а някои пътници застанаха на вратите.
На Белово пристигнахме навреме , направих една обща снимка на влака и след като той потегли , още 3 на вагоните:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633315094256432500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633315094306901250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633315094351745000.jpg
На съседния коловоз бе композиран необичайно дълъг товарен влак с тройна тяга , когато го заснех отпред , с изненада установих , че челният локомотив бе мездренската 45178-1.Снимки на някои от товарните вагони:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633315094398620000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633315094521276250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633315094564870000.jpg
8611 пристигна навреме , теглен от 45150-0 , след като фотографирах влака при установяването на перона , вниманието ми привлече синия фургон и след направения оглед , установих , че като гара на домуване бе посочена Левски.Снимка от номера.
Качих се в първия вагон и реших да подремна.Събудих се малко преди влизане в Пазарджик и след като влакът спря , го заснех отпред.Общият състав бе фургон + 10 вагона.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

VESO написа:останах разочарован - вместо такъв или такъв тип седалки , те бяха същите както и на старите вагони.
Ама ти сериозно ли говориш, че това те е разочаровало?!?! :shock:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ами понеже досега не съм имал "късмета" да пътувам в новодоставените вагони , затова и реших , че поне седалките са им по - различни.Освен това никой досега не е заснел интериора им.Но от друга страна , Rexkos в темата за вагоните е подал тази снимка , затова си помислих , че може би и тези с нещо се отличават , но уви.Определено смятам , че серия 43 изобщо не са за дълги разстояния.Не знам пътник от Бургас до София как би издържал в тях.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Никой от нас още не е пътувал в тези вагони и никой не може да потвърди как возят. При първа възможност ще се възползвам и ще споделя впечатленията си. Ако все пак някой е пътувал с тях, нека разкаже в съответната за това тема.
Мнения: 182
Регистриран на: Съб Сеп 22, 2007 8:58 pm
Местоположение: София

Мнение от RWman »

VESO написа:Няма да описвам каква навалица беше вътре.Хората бяха нагъчкани и едва се намираха свободни места.
Този влак трябва да се движи с още един смесен вагон и евентуално още един второкласен.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Актуална информация за днес 24-ти ноември:
:arrow: ДТВ20623 се тегли от ЕЛ 43 523.0
:arrow: ПВ20130 днес се обслужи от ЕМВ 32 031.7 + 32 032.5 пристигна точно навреме
:arrow: БВ4612 днес се тегли от ЕЛ 44 108.9 движи се навреме
:arrow: БВ2611 днес се тегли от ЕЛ 44064.4 движи се с 5 минути закъснение
:arrow: ПВ20132 днес се тегли от ЕЛ 45 181.5 движи се навреме
:arrow: ПВ20111 днес се тегли от ЕЛ 44 117.0 движи се точно навреме
:arrow: КПВ20234 днес се тегли от ЕЛ 45 181.5 движи се навреме
:arrow: БВ2612 днес се движи точно навреме начело с ЕЛ 44

:arrow: В 17:30 транзит през гара Роман премина товарен влак съставен от цистерни със сярна киселина.Влака се теглеше от 2 ЕЛ БЖК 40.(и двете със асиметрични пантографи).
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Вчера:
:arrow: ДТВ20610 се тегли от ЕЛ 43-555.2 + ЕЛ 44 140.2
:arrow: ДТВ20613 се тегли от ЕЛ 43-555.2

Днес:
:arrow: ДТВ20623 се тегли от ЕЛ 44 140.2
:arrow: ПВ20101 се обслужи от ЕМВ 32 141.4 + 32 142.2 пристигна точно навреме
:arrow: ПВ20111 се тегли от ЕЛ 45 173.2 движи се точно навреме
:arrow: БВ2612 се тегли от ЕЛ 45 150.0 движи се навреме


:arrow: В 18:05 на 4-ти коловоз на гара Червен бряг пристигна товарен влак съставен от цистерни със сярна киселина.Начело на влака бяха ЕЛ БЖК 40-1018-7 + ЕЛ БЖК 40-1020-7 а на опашката буташе
ЕЛ БЖК 40-0177-2
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация