Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Реално на ДМВ-тата с номера от 10 005/006 и нагоре седалките са оригинални. Немските Дезира са с абсолютно същите седалки като нашите.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа:Троянските влакове нали вече са с DESIRO?
Някои да, някои не. :wink:
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Вагони

Мнение от choveka_vlak »

Ако някой от Вас има свободно време нека се занимае с въпроса колко "Дезира" са спрени в момента и по какви причини???.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

За сега знам две спрени от доста време от движение - 021+022 е изолация ; осведомиха ме , че тя е почти обезкостена в депо Варна , като от нея е взето почти всичко , което може да се използва.
019+020 също не е в движение и ме съмнява дали ще тръгне.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София
Re: Вагони

Мнение от rexkos »

choveka_vlak написа:Ако някой от Вас има свободно време нека се занимае с въпроса колко "Дезира" са спрени в момента и по какви причини???.
10 005/006 - удря се в провиснал контактен проводник при обслужване на пътнически влак от Стара Загора за Димитровград
10 021/022 - ударила е камион на прелез, обслужвайки влак за Пещера

Има още едно Дезиро, което в момента не се движи. Мисля че се е ударило в скални маси и както другите две чака да бъде възстановено. В момента не се сещам за номера. Накратко: имаме 22 ДМВ в движение и затова влаците за Свиленград, Троян, Свищов и др. могат да бъдат видяни с композиции.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Вагони

Мнение от choveka_vlak »

Още, Още, потърси инфо и ни го представи!. :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Не съм много сигурен (тези дни ще проверя пак) , но от всички влакове в направление за Димитровград с DESIRO в момента са 10151 , 10241 и "Тракия"-та 1641.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Плитък номер, но както и да е!!!, Та исках да Ви попитам, колко "дезира" са в движение и колко са спрени???. Не се притеснявайте и утре е ден и като съберете инфо ще ни го преставите, не се съмнявам!. :thumbleft:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

choveka_vlak написа:Плитък номер, но както и да е!!!, Та исках да Ви попитам, колко "дезира" са в движение и колко са спрени???. Не се притеснявайте и утре е ден и като съберете инфо ще ни го преставите, не се съмнявам!. :thumbleft:
В графика е заложено да се движат общо 25 дизелови мотриси, които основно обслужват крайградските пътнически рамена по неелектрифицираните жп линии. До скоро Дезирата извън експлоатация бяха 3 и в движение 22, засега не съм чул бройката им да се е променила. Който знае повече, да каже. :lol:

В София засега няма проблеми. Всички влакове, които трябва да са с Дезиро, се движат така както е заложено в графика им. Само 10202/10203 отскоро е с вагони, защото едното Дезиро ходи за Банкя, а Драгоманското чушле не може да бъда обслужено от един ДМВ, защото тогава вътре става ФРАШ.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Не разполагаме с кореспонденти , които да дадат информация за участъците Варна - Кардам и Самуил - Силистра. :D
Нищо не ми пречи да кажа на приятелката ми да погледне два или три влака , преминаващи през гара Ловеч , тъй като от кантората до гарата са 15 минути пеш.Достатъчно е само да ги види в направление Троян , понеже същият влак се връща обратно и няма смисъл тя да се разкарва наново.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
=D> =D> =D> До скоро!. :thumbleft:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа:Не разполагаме с кореспонденти , които да дадат информация за участъците Варна - Кардам и Самуил - Силистра. :D
Някъде по форумите беше споменато, че веднъж (а може би не само един път) са пуснали за Кардам 55-та с едно вагонче. Влак 24202 от Ловеч за Свищов през лятото го видях с 55 144. Положението в Пловдив мисля, че вече неведнъж е коментирано. По 23-та в момента със сигурност ходят само Дезира.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Какво е положението с кюстендилските влакове?Всички , които трябва да се движат с 10-00-ки наред ли са , или се пускат композиции (изключвам само един влак , който по график е с лок и вагони)?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа:Какво е положението с кюстендилските влакове?Всички , които трябва да се движат с 10-00-ки наред ли са , или се пускат композиции (изключвам само един влак , който по график е с лок и вагони)?
Засега всички кюстендилски влакове са с 10-00 ки, освен 60211, 60213/60210.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

В момента са спрени 5 дезира от които 5-цата дето я шибна тока, 19-ката дето се удари в скалите на път за пещера, 21 дето "БЕЛЯТА" удари КАМАЗ-а и още 2 които имат шупли в бандажите.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Публикувай отговор

Обратно към “Дизелови мотриси и мотрисни влакове | Diesel Multiple Units and railcars ”

Информация