Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

KRAKOMOBILA написа: Забрави и двете фирми са държавни да си виждал държавата да съди себе си ?
Това ще се види. Дано се разберат и платят ремонта на машината.
64.19
Мнения: 52
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 7:08 pm
Местоположение: Димитровград
Обратна връзка:
Примерно може в завода на Шкода само да оправят рамата и да сменят металната конструкция на кабините и по този начин техничеки ремонта ще е на 100 процента качествено изпълнен (всички знаем какви са последиците след смяна на кабини в Бг). А чак след това да я закарат в Кончар да си оправят тяхните неща - пултове, оборудване и боядисване.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
spand написа:Примерно може в завода на Шкода само да оправят рамата и да сменят металната конструкция на кабините и по този начин техничеки ремонта ще е на 100 процента качествено изпълнен (всички знаем какви са последиците след смяна на кабини в Бг). А чак след това да я закарат в Кончар да си оправят тяхните неща - пултове, оборудване и боядисване.
А най - добре нищо да не прави "кочинар" :idea:
64.19
Мнения: 52
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 7:08 pm
Местоположение: Димитровград
Обратна връзка:
Е да но все пак това което е направено по машината от Кончар и което е вече платено за направата му от БДЖ не може просто така да се захвърли, че даже и за части да се остави ми се струва нецелесъобразно. Не споря че най-добрата модернизация за ЕЛ серия 44 може да бъде направена само от завода произвадител - даже аз напълно съм за този вид модернизация. Но тези две машини тъй или иначе вече са модернизирани и нищо не може да се върне назад още по-малко парите дадени за тях.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Аз не съм казал да се хвърли, но КОнчар нямат опит във възстановяването на ударени машини. Има далеч по - добри в тоя бранш, които работят в кооперация с Кончар. Например МИН-Ниш. Там даже могат да сложат на 44 002 нови кабини. Най - добре обаче е ако машината иде в Чехия на ремонт.
64.19
Мнения: 100
Регистриран на: Нед Юли 02, 2006 10:42 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Ivan »

lok45111 написа:Най - добре обаче е ако машината иде в Чехия на ремонт.
Както го каза,че ще иде в Чехия напрао ше иде зад Чехия на ремонт :evil:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ами Йордан Василев трябва да вземе пари и няма да свърши нищо.
64.19
Мнения: 100
Регистриран на: Нед Юли 02, 2006 10:42 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Ivan »

lok45111 написа:Ами Йордан Василев трябва да вземе пари и няма да свърши нищо.
Той парите ще ги вземе в това най го бива, и че няма да свърши нищо си прав :?
Мнения: 11
Регистриран на: Съб Юни 03, 2006 7:18 am

Мнение от svetlin9 »

Разполага ли някой с актуални снимки на машината след инцидента?
Мнения: 100
Регистриран на: Нед Юли 02, 2006 10:42 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Ivan »

:arrow:44 002 след удара
Само таззи намерих :roll:
Мнения: 11
Регистриран на: Съб Юни 03, 2006 7:18 am

Мнение от svetlin9 »

Ами не изглежда чак толкова зле.Не мисля че за това ще пратят локомотива в Чехия.Нараняванията по рамата са "козметични" и не мисля че се налага да се изправя нещо.Кабината обаче си е заминала .Апропо , какви проблеми е имало при смяна на кабини в България?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Кабини са сменяни в България не веднъж. Изграждани са и много по - размазани от тази машина, но това се правеше през времето, когато ЖПЗавода работеше. Сега в депата малко техника е останала и не вярвам да могат да сменят толкова добре кабината, както биха го направили в завод, бил той МИН-Ниш, Кончар-Загреб или Шкода. Много по - добре и удачно според мен е, машината да бъде изпратена именно в завод, където кабините да бъдат сменени с такива от 441 или оригинални Шкодови. Доколкото знам и по задната кабина има щети, така, че след като Застрахователя ще поеме 700 000 лв и НК "ЖИ" също ще поемат по - голямата част от щетите, редно е да се очовечи машината, като се премахнат грозно скалъпените кабини. Мисля, че с такива от 441 ще е доста по - красива. А относно рамата - на нея разбрах, че и няма нищо и има само тенекиджийска работа и задължителната след такива батални сцени дефектоскопия.

OFFTOPIC:Застрахователя също така ще поеме и щетите по вагоните, в които с пари ще се включи и НК "ЖИ". Друг е въпросът колко ли пари ще се изръсят сега на "Холсим" АД заради това, че товара им е съсипан и закъснял.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

44 002 с кабини от 441 - това ще е най-голямата глупост. Каобините от 441 си пасват на лок 441 и изобщо не биха отивали на шкодовия кош. А и на мен кабините на лок 46 ми харесват повече от тези на JZ 441.

П. П. Не ме разбирайте погрешно, кабини на лок 46 също не биха паснали на лок 44 002, само и единствено кабини Шкода, и то с оригиналните прозорци биха отивали на шкодовия кош.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:44 002 с кабини от 441 - това ще е най-голямата глупост. Каобините от 441 си пасват на лок 441 и изобщо не биха отивали на шкодовия кош. А и на мен кабините на лок 46 ми харесват повече от тези на JZ 441.

П. П. Не ме разбирайте погрешно, кабини на лок 46 също не биха паснали на лок 44 002, само и единствено кабини Шкода, и то с оригиналните прозорци биха отивали на шкодовия кош.
Интересно защо пак задъвкахме 46. Има и нещо друго. Кабина от 441 се побира идеално върху рамата и стените пасват към машинното, докато на 46, кабината е с милиметри по - широка ако не се лъжа. Още повече, че при 44 001 и 44 002, горната част на коша е изпълнена както при 441 и са спазени едни и същи принципи на конструкцията. Кабина от 441 ще пасне на рамата, но ще е малко смешна, заради това, че при Иванките буферната греда излиза напред, а не е на нивото на кабината както е при 441. Въпреки това, има си хора, които ще решат какви кабини да им сложат. А най - добре е да дадеме тая машина и между по чудо здравите и буфери да сложат една чисто нова 444 :idea:
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Аз пък предлагам машината да се възстанови в стария и вид, а в шкода за модернизация да се пратят други ерки. Има няколко потенциални кандидатки - 097, 142, 143, 079. Така или иначе липсата им се усеща еднакво, независимо къде са.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация