Това ще се види. Дано се разберат и платят ремонта на машината.KRAKOMOBILA написа: Забрави и двете фирми са държавни да си виждал държавата да съди себе си ?

Администратор

Примерно може в завода на Шкода само да оправят рамата и да сменят металната конструкция на кабините и по този начин техничеки ремонта ще е на 100 процента качествено изпълнен (всички знаем какви са последиците след смяна на кабини в Бг). А чак след това да я закарат в Кончар да си оправят тяхните неща - пултове, оборудване и боядисване.

Администратор
А най - добре нищо да не прави "кочинар"spand написа:Примерно може в завода на Шкода само да оправят рамата и да сменят металната конструкция на кабините и по този начин техничеки ремонта ще е на 100 процента качествено изпълнен (всички знаем какви са последиците след смяна на кабини в Бг). А чак след това да я закарат в Кончар да си оправят тяхните неща - пултове, оборудване и боядисване.

64.19

Е да но все пак това което е направено по машината от Кончар и което е вече платено за направата му от БДЖ не може просто така да се захвърли, че даже и за части да се остави ми се струва нецелесъобразно. Не споря че най-добрата модернизация за ЕЛ серия 44 може да бъде направена само от завода произвадител - даже аз напълно съм за този вид модернизация. Но тези две машини тъй или иначе вече са модернизирани и нищо не може да се върне назад още по-малко парите дадени за тях.

Администратор

Администратор
Мнения: 11
Регистриран на: Съб Юни 03, 2006 7:18 am
Мнения: 11
Регистриран на: Съб Юни 03, 2006 7:18 am

Администратор
Кабини са сменяни в България не веднъж. Изграждани са и много по - размазани от тази машина, но това се правеше през времето, когато ЖПЗавода работеше. Сега в депата малко техника е останала и не вярвам да могат да сменят толкова добре кабината, както биха го направили в завод, бил той МИН-Ниш, Кончар-Загреб или Шкода. Много по - добре и удачно според мен е, машината да бъде изпратена именно в завод, където кабините да бъдат сменени с такива от 441 или оригинални Шкодови. Доколкото знам и по задната кабина има щети, така, че след като Застрахователя ще поеме 700 000 лв и НК "ЖИ" също ще поемат по - голямата част от щетите, редно е да се очовечи машината, като се премахнат грозно скалъпените кабини. Мисля, че с такива от 441 ще е доста по - красива. А относно рамата - на нея разбрах, че и няма нищо и има само тенекиджийска работа и задължителната след такива батални сцени дефектоскопия.
OFFTOPIC:Застрахователя също така ще поеме и щетите по вагоните, в които с пари ще се включи и НК "ЖИ". Друг е въпросът колко ли пари ще се изръсят сега на "Холсим" АД заради това, че товара им е съсипан и закъснял.
OFFTOPIC:Застрахователя също така ще поеме и щетите по вагоните, в които с пари ще се включи и НК "ЖИ". Друг е въпросът колко ли пари ще се изръсят сега на "Холсим" АД заради това, че товара им е съсипан и закъснял.
64.19
44 002 с кабини от 441 - това ще е най-голямата глупост. Каобините от 441 си пасват на лок 441 и изобщо не биха отивали на шкодовия кош. А и на мен кабините на лок 46 ми харесват повече от тези на JZ 441.
П. П. Не ме разбирайте погрешно, кабини на лок 46 също не биха паснали на лок 44 002, само и единствено кабини Шкода, и то с оригиналните прозорци биха отивали на шкодовия кош.
П. П. Не ме разбирайте погрешно, кабини на лок 46 също не биха паснали на лок 44 002, само и единствено кабини Шкода, и то с оригиналните прозорци биха отивали на шкодовия кош.

Администратор
Интересно защо пак задъвкахме 46. Има и нещо друго. Кабина от 441 се побира идеално върху рамата и стените пасват към машинното, докато на 46, кабината е с милиметри по - широка ако не се лъжа. Още повече, че при 44 001 и 44 002, горната част на коша е изпълнена както при 441 и са спазени едни и същи принципи на конструкцията. Кабина от 441 ще пасне на рамата, но ще е малко смешна, заради това, че при Иванките буферната греда излиза напред, а не е на нивото на кабината както е при 441. Въпреки това, има си хора, които ще решат какви кабини да им сложат. А най - добре е да дадеме тая машина и между по чудо здравите и буфери да сложат една чисто нова 444bdz46 написа:44 002 с кабини от 441 - това ще е най-голямата глупост. Каобините от 441 си пасват на лок 441 и изобщо не биха отивали на шкодовия кош. А и на мен кабините на лок 46 ми харесват повече от тези на JZ 441.
П. П. Не ме разбирайте погрешно, кабини на лок 46 също не биха паснали на лок 44 002, само и единствено кабини Шкода, и то с оригиналните прозорци биха отивали на шкодовия кош.

64.19
Информация
Модератори