Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

За тези, които не са гледали репортажа по bTV, могат да го гледат в 22:00, а ако нямат възможност казвам, че влака, с който пътува екипа на bTV до Своге е КПВ 20205, а вагона от който е сниман репортажа е второкласен 50 серия. Хората са недоволни и от чистотата на вагоните и от тепературите на ЦГ София. Това според мен още повече ги отблъсква и ги праща на автобусите. :evil:
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Тоя влак пътува със софийски вагони, нали, най - вероятно затова....

Мен ме дразни, че въпреки обновяването на част от ПС във пътническия сектор, внасянето на две серии прилични вагони, ДМВ, скоро ЕМВ никой не се сеща да каже и две приказки за това. През месец два се сещат да припомнят на хората колко е лошо и, че няма лъч надежда, със скритото послание, автогарата е на 200 метра от тук... :evil:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Един градус в чакалнята на центр СФ.....Този репортаж ме изненада безкрайно. :shock: :shock: :shock:
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

С кое точно те изненада? В централна в Сф е открито от секъде. сички врати са отворени а отопление няма. То пак добре че не е било под нулата което също е нормално.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Да не говорим, че из чакалнята се "разхождат" и десетки гълъби. :twisted:
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

те гълъбите са повече като атракция и е приемливо. пък и там си намират доста ядене :)
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Мда, гълъбите си намират храна, и централна гара София от гара се превръща в гълъбарник. :lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В темата за студа на центр.гара забелязахте ли каква снимка са пуснали? :lol: :lol: :lol:
Откъде ли са го изнамерили този локомотив , предполагам е от монголските , модернизирани преди време от американската компания GM , от където получи и този цвят:
Изображение
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Освен за студа,засегна се и проблема с графитите.Само че тука вина носят Транспортна полиция.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Освен за студа,засегна се и проблема с графитите.Само че тука вина носят Транспортна полиция.
Същата тази "полиция" има далеч по - отговорната задача да гони трейнспотърите :evil:
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Именно.Никаква работа не вършат.По цял ден се клечат из района на гарата и само гледат с кой да се заядат.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Именно.Никаква работа не вършат.По цял ден се клечат из района на гарата и само гледат с кой да се заядат.
В някои случаи обаче не случват на точния спотър :evil: По някога пишат обяснения, друг път само се чудят кво става...
64.19
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
кръгла маса

Мнение от choveka_vlak »

26.11.2007

--------------------------------------------------------------------------------


Кръгла маса на тема: „Модели на публично-частно партньорство за ревитализация на малки и средни гари в България по примера на гара Перник", в рамките на „Проект BG 2004/016-919.05.01.01.027, "REVITA" INTERREG III B CADSES PROJECT, ще се проведе утре, 27 ноември 2007 г., от 10.00 часа в Заседателната зала на Министерството на транспорта. Тя се организира от министерството съвместно с Националното сдружение на малкия и среден бизнес (НСМСБ).
В нея са поканени да вземат участие представителите на заинтересованите страни - Министерство на транспорта, НКЖИ, ИА"АЖП", община Перник, Областна администрация-Перник, Съюза на архитектите в България, академичните среди, предприемачески организации, НПО и др.

Основната цел е да бъде проведена дискусия за моделите на публично-частно партньорство при ревитализацията на гара Перник и превръщането й в мултифункционален търговско-информационен център, както и да се откроят позитивни идеи за този процес.



П Р О Г Р А М А

09.30 - 10.00 часа Регистрация на участниците

10.00 - 10.10 часа Откриване на Кръглата маса от председателя на НСМСБ Елеонора Негулова

10.10 - 10.30 часа Поздравление към участниците от заместник-министъра на транспорта Георги Петърнейчев и от генералния директор на НКЖИ Антон Гинев

10.30 - 10.45 часа Представяне на Проект «Ревита» Интеррег ІІІ В

10.45 - 11.00 часа Кафе - пауза /пресконференция

11.00 - 11.15 часа Представяне на предложения за проектно задание за обемно-пространствено решение и концепция за ПЧП за ревитализация на гара Перник.

11.15 - 12.30 часа Дискусия по моделите за публично-частно партньорство за ревитализация на малки и средни гари в България

Модератор: зам.-председателят на НСМСБ Иван Тошев

12.30 часа Закриване на кръглата маса. (какво ли значи "НСМСБ") и какво ли следва след закриването на кръглата маса!,?!?!?!, Ами кьор софра!!!, разбира се!!!. :wink: :cry: :cry:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Относно статията за увеличението на цените:

БДЖ увеличава цените на бързите и ускорени бързи влакове на средни и дълги разстояния, но ен всички такива влакове сас със подновен състав или със бюфет, това са най - вече нощните влакове. Преди време Весо беше пуснал снимки на вагони които вървят по нощните влакове. Вярно спалните вагони са в по - добро състояние, най - често отлично, но повечето хора пътуват във купейните, а там съставите не се променят въпреки увеличението... :oops:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Два пътнически влака между София и Дупница тръгват с обновени вагони
Аааа добро утро, БДЖ! Най-после се събудихте! :lol:
Заключено

Обратно към “Архив "Новини и статии"”