

За тези, които не са гледали репортажа по bTV, могат да го гледат в 22:00, а ако нямат възможност казвам, че влака, с който пътува екипа на bTV до Своге е КПВ 20205, а вагона от който е сниман репортажа е второкласен 50 серия. Хората са недоволни и от чистотата на вагоните и от тепературите на ЦГ София. Това според мен още повече ги отблъсква и ги праща на автобусите. 

Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 4:38 pm, променено общо 1 път.
Тоя влак пътува със софийски вагони, нали, най - вероятно затова....
Мен ме дразни, че въпреки обновяването на част от ПС във пътническия сектор, внасянето на две серии прилични вагони, ДМВ, скоро ЕМВ никой не се сеща да каже и две приказки за това. През месец два се сещат да припомнят на хората колко е лошо и, че няма лъч надежда, със скритото послание, автогарата е на 200 метра от тук...
Мен ме дразни, че въпреки обновяването на част от ПС във пътническия сектор, внасянето на две серии прилични вагони, ДМВ, скоро ЕМВ никой не се сеща да каже и две приказки за това. През месец два се сещат да припомнят на хората колко е лошо и, че няма лъч надежда, със скритото послание, автогарата е на 200 метра от тук...

В темата за студа на центр.гара забелязахте ли каква снимка са пуснали?
Откъде ли са го изнамерили този локомотив , предполагам е от монголските , модернизирани преди време от американската компания GM , от където получи и този цвят:




Откъде ли са го изнамерили този локомотив , предполагам е от монголските , модернизирани преди време от американската компания GM , от където получи и този цвят:


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор

Глобален модератор
26.11.2007
--------------------------------------------------------------------------------
Кръгла маса на тема: „Модели на публично-частно партньорство за ревитализация на малки и средни гари в България по примера на гара Перник", в рамките на „Проект BG 2004/016-919.05.01.01.027, "REVITA" INTERREG III B CADSES PROJECT, ще се проведе утре, 27 ноември 2007 г., от 10.00 часа в Заседателната зала на Министерството на транспорта. Тя се организира от министерството съвместно с Националното сдружение на малкия и среден бизнес (НСМСБ).
В нея са поканени да вземат участие представителите на заинтересованите страни - Министерство на транспорта, НКЖИ, ИА"АЖП", община Перник, Областна администрация-Перник, Съюза на архитектите в България, академичните среди, предприемачески организации, НПО и др.
Основната цел е да бъде проведена дискусия за моделите на публично-частно партньорство при ревитализацията на гара Перник и превръщането й в мултифункционален търговско-информационен център, както и да се откроят позитивни идеи за този процес.
П Р О Г Р А М А
09.30 - 10.00 часа Регистрация на участниците
10.00 - 10.10 часа Откриване на Кръглата маса от председателя на НСМСБ Елеонора Негулова
10.10 - 10.30 часа Поздравление към участниците от заместник-министъра на транспорта Георги Петърнейчев и от генералния директор на НКЖИ Антон Гинев
10.30 - 10.45 часа Представяне на Проект «Ревита» Интеррег ІІІ В
10.45 - 11.00 часа Кафе - пауза /пресконференция
11.00 - 11.15 часа Представяне на предложения за проектно задание за обемно-пространствено решение и концепция за ПЧП за ревитализация на гара Перник.
11.15 - 12.30 часа Дискусия по моделите за публично-частно партньорство за ревитализация на малки и средни гари в България
Модератор: зам.-председателят на НСМСБ Иван Тошев
12.30 часа Закриване на кръглата маса. (какво ли значи "НСМСБ") и какво ли следва след закриването на кръглата маса!,?!?!?!, Ами кьор софра!!!, разбира се!!!.

--------------------------------------------------------------------------------
Кръгла маса на тема: „Модели на публично-частно партньорство за ревитализация на малки и средни гари в България по примера на гара Перник", в рамките на „Проект BG 2004/016-919.05.01.01.027, "REVITA" INTERREG III B CADSES PROJECT, ще се проведе утре, 27 ноември 2007 г., от 10.00 часа в Заседателната зала на Министерството на транспорта. Тя се организира от министерството съвместно с Националното сдружение на малкия и среден бизнес (НСМСБ).
В нея са поканени да вземат участие представителите на заинтересованите страни - Министерство на транспорта, НКЖИ, ИА"АЖП", община Перник, Областна администрация-Перник, Съюза на архитектите в България, академичните среди, предприемачески организации, НПО и др.
Основната цел е да бъде проведена дискусия за моделите на публично-частно партньорство при ревитализацията на гара Перник и превръщането й в мултифункционален търговско-информационен център, както и да се откроят позитивни идеи за този процес.
П Р О Г Р А М А
09.30 - 10.00 часа Регистрация на участниците
10.00 - 10.10 часа Откриване на Кръглата маса от председателя на НСМСБ Елеонора Негулова
10.10 - 10.30 часа Поздравление към участниците от заместник-министъра на транспорта Георги Петърнейчев и от генералния директор на НКЖИ Антон Гинев
10.30 - 10.45 часа Представяне на Проект «Ревита» Интеррег ІІІ В
10.45 - 11.00 часа Кафе - пауза /пресконференция
11.00 - 11.15 часа Представяне на предложения за проектно задание за обемно-пространствено решение и концепция за ПЧП за ревитализация на гара Перник.
11.15 - 12.30 часа Дискусия по моделите за публично-частно партньорство за ревитализация на малки и средни гари в България
Модератор: зам.-председателят на НСМСБ Иван Тошев
12.30 часа Закриване на кръглата маса. (какво ли значи "НСМСБ") и какво ли следва след закриването на кръглата маса!,?!?!?!, Ами кьор софра!!!, разбира се!!!.



В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Относно статията за увеличението на цените:
БДЖ увеличава цените на бързите и ускорени бързи влакове на средни и дълги разстояния, но ен всички такива влакове сас със подновен състав или със бюфет, това са най - вече нощните влакове. Преди време Весо беше пуснал снимки на вагони които вървят по нощните влакове. Вярно спалните вагони са в по - добро състояние, най - често отлично, но повечето хора пътуват във купейните, а там съставите не се променят въпреки увеличението...
БДЖ увеличава цените на бързите и ускорени бързи влакове на средни и дълги разстояния, но ен всички такива влакове сас със подновен състав или със бюфет, това са най - вече нощните влакове. Преди време Весо беше пуснал снимки на вагони които вървят по нощните влакове. Вярно спалните вагони са в по - добро състояние, най - често отлично, но повечето хора пътуват във купейните, а там съставите не се променят въпреки увеличението...
