Гост
Гост

Мнение от Гост »

Eто и от мен!
___________________________
Typ Br189
___________________________
Baujahr 2003-2005
___________________________
Achsfolge Bo`Bo`
___________________________
StromSystem AC 15KV/16,7HZ
AC 25KV/50HZ
DC3KV
DC1,5KV
___________________________
Dauerleistung am Rad [Kw]
AC6400
DC3KV-6000
DC1,5KV-4200
___________________________
Anfahrzugkraft [km/h] 140
___________________________
Gewicht [t] 86
___________________________
Spurweite [mm] 1435
___________________________
Anzahl 100

Кабина
Изображение
Талига
Изображение
И самият локомотив
Изображение
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Браво!, за кой ли път, но пък щом заслужава няма да се уморим да го поздравяваме!. Още веднъж, Браво!!! и много успехи във всяко начинание!. =D> \:D/ :thumbleft: :tool: :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1853

Катастрофа на Таурус край Вилах в Австрия.Който знае словашки(чешки) да помоага.
Мнения: 214
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 11:34 am
Местоположение: София

Мнение от Mashinista »

Машината паднала ли е,че не видях?И в какво състояние е?
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Mashinista написа:Машината паднала ли е,че не видях?
Полегнала е не е паднала :lol:
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Доста далеч от пътя е полеганала :shock:
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Ето и дизеловия локомотив на Сименс, т.н. Херкулес.

ER-20-002 начело на Allgäu-Express (Alex).
Изображение

2016 006-5 на Австрийските железници
Изображение

ER20 CF. Това е първият Eurorunner с Co'Co' задвижване, проектиран по поръчка на Литовските железници.
Изображение

в процес на изработка
Изображение

модел на локомотива
Изображение
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Литовска премиера
27.09.2007 (12:32) вестник Гудок

Във Вилнюс пристигна първият дизелов локомотив ER20 CF, произведен от Siemens Transportation Systems.

В съответствие с по-рано сключения договор Siemens AG ще достави на Литовските железници (Lietuvos gelezinkeliai) 34 такива локомотива.

Това съвсем не е обикновена сделка на покупко-продажба между двете предприятия. Не е изключено, новата серия немски локомотиви да изиграят важна роля в обединението на железниците на Европа и Азия.

Конструкторите на концерна са успели да изготвят универсална машина както за европейските колооси, така и за «руските», с ширина 1520 мм. А експлоатационните изпитания тя ще премине в Литва.

.......

В основата на «руския модел» са вече изпитаните локомотиви Eurorunner. ER20 CF представлява 138-тонен шестосен локомотив с магистрална скорост до 120 км/ч. По принцип, той е концептуално «продължение» на локомотивите тип Rh2016, които се използват по европейските железници от 2002 г. Новите машини може да се използват из цялото евро-азиатско пространство, в летните горещини и в сибирските студове. При необходимост от повече тяга те могат да се включват в система "много единици" до три локомотива.

........


http://www.rzd-partner.ru/press/2007/09/27/311900.html

Изображение
Изображение
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Kowloon-Canton Railway Co. (KCRC), Хонг Конг, поръчват 5 дизелови локомотива Eurorunner на Siemens.
Изображение

На 12.09.2003, локомотивите са доставени по море до товарното пристанище Hung Hom, Kowloon. Локомотивите са с номера 8001-8005.

Изображение
Мнения: 43
Регистриран на: Чет Фев 25, 2010 8:03 am
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния

Мнение от COSTACHE MIHAIL »

In 2009, Romania was made and 2 locomotives Siemens. They Cargotransvagon and the operator is for freight. Some pictures of locomotive 700 in Gara de Nord in Bucharest, pictures of mine.

-------------------------------------------------------------------------

През 2009 г. Румъния е направено и 2 локомотиви "Сименс". Те Cargotransvagon и оператор е за товарни превози. Някои снимки на локомотив 700 в Гара де Норд в Букурещ, снимки на мината.


---------------------------------------------------------------------------


Изображение


Изображение


Изображение

Изображение


Изображение

Изображение

Изображение


Изображение


Изображение


Изображение
Мнения: 80
Регистриран на: Вто Апр 18, 2006 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от TAURI »

mmmm This loco was made in Munch Germany. As far аs I know Cargotransvagon bought 2 pieces.

Момчета да не се объркате и да почнете да пишете глупости. Локомотива е правен в Германия баш в Мюхен. Явно колегата ползва Гугъл транслейт.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Изображение

Четвъртото поколоние ICE (Siemens Velaro D) е в последните стадии на производство. Доста обновен четириситемен вариант на ICE3, с променени кабини (отговарящи на новите изисквания за сигурност), пожароустойчиви врати между вагоните, по-висок покрив и по-малко пантографи. Електрическото оборудване е отделено в изцяло пожароустойчвиво помещение зад кабините на челните вагони. Ще се движи като 8-вагонни гарнитури включително и ресторант и ще превозва до 460 души.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 80
Регистриран на: Вто Апр 18, 2006 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от TAURI »

Видяха че е по-бавано от TGV по баирите на новото трасе Париж-Франкфурт и пуснаха нов модел :)
Иначе се прави с идеята да е пригоден за тунела под Ламанша.
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

TAURI написа:Видяха че е по-бавано от TGV по баирите на новото трасе Париж-Франкфурт и пуснаха нов модел :)
Иначе се прави с идеята да е пригоден за тунела под Ламанша.
Те си го знаеха от самото начало и не са го криели. Относно габарита - както е видно ще е по-тесничко. А и ще им е доста трудно да се конкурират с AGV.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Ето първи снимки на новото бижу на СИМЕНС представено на 29.06.2010 г. в Ерланген , Германия - най-новото поколение универсален прототип на електрически ( при желание на клиента и дизелов вариант ) локомотив.По това което успях да си преведа той ще се строи по така да се каже пълна LEGO-технология-според желанията на клиента , в него ще е събран върхът на технологиите от сериите локомотиви ER 20 Eurorunner , ES 64 F4 Eurosprinter и ES 64 U4 Taurus :!: .
Името което е избрала фирмата е ВЕКТРОН ( VECTRON ) в първия момент когато започнах да чета статията по "диагонала" ми се стори ,че пишеше ВЕЙРОН и веднага се сетих за БУГАТИ-то със същото име , помислих си да не е някаква закачка с него но после установих истината.Същия ще бъде една от основните звезди на Inno Trans 2010 през месец септември в Берлин , форумистите които отидат там ще има какво да видят за което благородно им завиждам(и да не забравят нас простосмъртните и ни постнат по някоя и друга снимчица от там :wink: ).
Ето и снимките от представянето му:

SIEMENS VECTRON 1
SIEMENS VECTRON 2
SIEMENS VECTRON 3
SIEMENS VECTRON 4
SIEMENS VECTRON 5
SIEMENS VECTRON 6

Ето и едно pdf-че във връзка с това цък.


Използвани са матeриали от http://www.siemens.com
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация