Мнения: 21
Регистриран на: Сря Сеп 12, 2007 12:01 am
Местоположение: Plovdiv

Мнение от 07019 »

Уникални локомотиви ca Mdd1 и Mdd2 и клипчето е готино.
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm

Мнение от aizi »

да при това се харчи много по-малко нафта,при маневри с 55 или 06 разходите са чудовищни.
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Преди години от Марица-Изток възстановихме маневрен лок. общо тегло около 20тона ползувахме го около 2-3г. но от тогава знам, че пред ел. цеха на депо Русе този ман. лок. не можеше да извърши маневра с 3 ел. лок./боксуваше/ независимо от времето а 3 лок. са мах.250т. След това тихомълком го нарязаха. За тези нови лок. нямам наблюдение в експлоатация, но да вършат работа наклона трябва да е 0 на 1000, иначе имат външен вид.
Мнения: 5
Регистриран на: Сря Апр 28, 2010 8:03 pm
Местоположение: БУРГАС

Мнение от loko248 »

много е добре ама на видео иначе гола вода
поздрави от морето
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Изрових една снимка от строителството на експлоатацията в депо Русе на нея в дясно се вижда горе споменатата маневрена машинка.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

V10B е това ;) 66-xx
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Публикувай отговор

Обратно към “Маневрени дизелови локомотиви | Shunting diesel locomotives”

Информация