Едно време влаковете Ямбол-Сливен-Ямбол бяха по начесто от колкото някои линии на градския транспорт...... сбъркали са маршрут с посока.mitko_pz написа: Влакът се е движил посока Ямбол- Сливен.

Днес докато дядо ми си четеше кротко вестника ("Втора Младост") забелязах статията,че ако БДЖ не вдигне цените,ще фалира.Гафът на журналистите е такъв,че те казват цитирам:За да задоволи исканията на клиентите си БДЖ трябва да купува нови влакове и машини.Аз по-скорo бих казал вагони и машини.Влакове нещо не се връзва. То самият локомотив със вагоните образува цял влак.






ДМВ и ЕМВ не се водят нито машини нито вагони така че спадат към влаковетеNikss написа:БДЖ трябва да купува нови влакове и машини.Аз по-скорo бих казал вагони и машини.Влакове нещо не се връзва. То самият локомотив със вагоните образува цял влак.![]()
![]()
![]()
![]()

Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

За тях съм напълно съгласен с теб, ОБАЧЕ НЕ МОЖЕ да се купуват само ЕМВ-та или ДМВ-та и машини без вагони.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 1:35 pm, променено общо 1 път.

Абе нали вестника е предназначен за пенсионери и моо да печатят квото си искат и си мислят: "Абе тия изкофелите нищо не разбират. Давай ша го пишем влакове." 

Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 1:32 pm, променено общо 1 път.
От официалния сайт на БДЖ:
"Във връзка с ремонта ще бъде променен маршрута на бърз влак № 8610 (Бургас - София), който заминава в 06:00 ч. и пристига в 13:50 ч. Този влак ще се движи до Нова Загора съгласно обичайния си график. От Нова Загора влакът вместо през Стара Загора ще се движи през Михайлово – Димитровград – Пловдив по следното разписание:"
Алооо, няма линия от Нова Загора до Михайлово, без да се минава през Стара Загора.
"Във връзка с ремонта ще бъде променен маршрута на бърз влак № 8610 (Бургас - София), който заминава в 06:00 ч. и пристига в 13:50 ч. Този влак ще се движи до Нова Загора съгласно обичайния си график. От Нова Загора влакът вместо през Стара Загора ще се движи през Михайлово – Димитровград – Пловдив по следното разписание:"
Алооо, няма линия от Нова Загора до Михайлово, без да се минава през Стара Загора.


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Уважаеми господин Ковачев,rexkos написа:От официалния сайт на БДЖ:
"Във връзка с ремонта ще бъде променен маршрута на бърз влак № 8610 (Бургас - София), който заминава в 06:00 ч. и пристига в 13:50 ч. Този влак ще се движи до Нова Загора съгласно обичайния си график. От Нова Загора влакът вместо през Стара Загора ще се движи през Михайлово – Димитровград – Пловдив по следното разписание:"
Алооо, няма линия от Нова Загора до Михайлово, без да се минава през Стара Загора.
Бих искала Ви благодаря за направеното уточнение. Веднага след като
получихме Вашето писмо, обърнах внимание на колегите от Централно поделение
"Пътнически превози" и информацията за временните промени в разписанията на
някои влакове е вече коригирана.
С пожелание за слънчев и успешен ден!
Мария Ставрева
отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Фирма “Терна” е поискала шестмесечна отсрочка по изпълнението на строителството на жп-линията “Крумово-Първомай”
20 септември 2007 | 15:32 | Агенция "Фокус"
София. Фирма “Терна” е поискала шестмесечна отсрочка по изпълнението на строителството на жп-линията “Крумово-Първомай”, което е първа фаза от проекта за изграждане на жп-трасето “Пловдив-Свиленград-турска граница”. Това съобщи зам.-министърът на транспорта Весела Господинова пред депутатите от парламентарната комисия по транспорт и съобщения, предаде репортер на Агенция “Фокус”. Според Господинова в началото фирма “Терна” е започнала слабо работата по проекта, но в момента работи активно. Фирмата в момента работи почти по цялото трасе от отсечката и по 26 съоръжения. Не се работи единствено по трасето “Крумово-Ягодово”, тъй като то съвпада със съществуваща жп-линия. От фирма “Терна” са поискали спиране на движението по линията. Според сключения договор обаче при спиране на движението фирмата трябва да заплати разходите, причинени от спирането. От фирмата са поискали шестмесечно спиране на движението, което според Господинова е твърде дълъг период. В момента заедно с експерти от БДЖ и НКЖИ се обсъжда какъв е възможния срок за спиране на движението. Весела Господинова коментира, че от фирма “Терна” имат основание да поискат отсрочка, тъй като, след като са подписали договора почти от всяка община, през която преминава трасето, са поискали да с направи подлез или надлез, което не е предвидено по договор.
Освен това Господинова заяви, че от консорциумът, който е супервайзор на проекта са успели да наложат техните критерии за качество. Весела Господинова представи пред депутатите договора с Европейската инвестиционна банка за финансиране на проекта за жп-линия “Пловдив-Свиленград”. Утре договорът ще бъде гласуван в пленарна зала.
20 септември 2007 | 15:32 | Агенция "Фокус"
София. Фирма “Терна” е поискала шестмесечна отсрочка по изпълнението на строителството на жп-линията “Крумово-Първомай”, което е първа фаза от проекта за изграждане на жп-трасето “Пловдив-Свиленград-турска граница”. Това съобщи зам.-министърът на транспорта Весела Господинова пред депутатите от парламентарната комисия по транспорт и съобщения, предаде репортер на Агенция “Фокус”. Според Господинова в началото фирма “Терна” е започнала слабо работата по проекта, но в момента работи активно. Фирмата в момента работи почти по цялото трасе от отсечката и по 26 съоръжения. Не се работи единствено по трасето “Крумово-Ягодово”, тъй като то съвпада със съществуваща жп-линия. От фирма “Терна” са поискали спиране на движението по линията. Според сключения договор обаче при спиране на движението фирмата трябва да заплати разходите, причинени от спирането. От фирмата са поискали шестмесечно спиране на движението, което според Господинова е твърде дълъг период. В момента заедно с експерти от БДЖ и НКЖИ се обсъжда какъв е възможния срок за спиране на движението. Весела Господинова коментира, че от фирма “Терна” имат основание да поискат отсрочка, тъй като, след като са подписали договора почти от всяка община, през която преминава трасето, са поискали да с направи подлез или надлез, което не е предвидено по договор.
Освен това Господинова заяви, че от консорциумът, който е супервайзор на проекта са успели да наложат техните критерии за качество. Весела Господинова представи пред депутатите договора с Европейската инвестиционна банка за финансиране на проекта за жп-линия “Пловдив-Свиленград”. Утре договорът ще бъде гласуван в пленарна зала.

Днес на Централна гара-София имаше репортери от bTV, nova TV, Евроком НКТВ и ТВ Европа. Поводът бе загражденията на ІІ перон с цел да се спрат нередовните пътници или поне да се намали техният брой. По bTV казаха, че пътниците при запитване казали, че им пречат тия заграждения и трябва да се махнат. По ТВ Европа пък казаха, че пътниците при запитване са съгласни със загражденията и даже са нужни. Припомниха,че преди около година пак имало заграждения които след 1 месец били махнати. Пламен Малинов (някакъв от Пътнически превози) каза, че скоро ще бъдат готови и загражденията на ІІІ перон като там ще бъдат малко по-модерни от тези на ІІ перон. С въртележки и тем подобни неща както се изрази той. Та мисълта ми е, че по едната телевизия казват, че на пътниците им пречат загражденията, а по другата казват, че на пътниците НЕ им пречат. Голема забръквация е с тия журналисти. Между другото преди малко по ТВ Европа казаха в Бизнес новините, че ще се отпуснат 10 млн евро за оправяне на Кюстендил-Гюешево-Македония (част от VІІІ коридор). Също ще бъдат отпуснати и пари за оправяне на Кюстендил-София, Пловдив-Бургас и Карнобат-Синдел-Варна. По Карнобат-Варна казаха, че в момента течели ремонти.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 1:34 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори