Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

mitko_pz написа: Влакът се е движил посока Ямбол- Сливен.
Едно време влаковете Ямбол-Сливен-Ямбол бяха по начесто от колкото някои линии на градския транспорт...... сбъркали са маршрут с посока.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес докато дядо ми си четеше кротко вестника ("Втора Младост") забелязах статията,че ако БДЖ не вдигне цените,ще фалира.Гафът на журналистите е такъв,че те казват цитирам:За да задоволи исканията на клиентите си БДЖ трябва да купува нови влакове и машини.Аз по-скорo бих казал вагони и машини.Влакове нещо не се връзва. То самият локомотив със вагоните образува цял влак. :D :D :D :D :D
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Nikss написа:БДЖ трябва да купува нови влакове и машини.Аз по-скорo бих казал вагони и машини.Влакове нещо не се връзва. То самият локомотив със вагоните образува цял влак. :D :D :D :D :D
ДМВ и ЕМВ не се водят нито машини нито вагони така че спадат към влаковете ;)
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

За тях съм напълно съгласен с теб, ОБАЧЕ НЕ МОЖЕ да се купуват само ЕМВ-та или ДМВ-та и машини без вагони.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Трябвало е да кажат "нови локомотиви, вагони, дизелови и електромотрисни влакове". :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Абе нали вестника е предназначен за пенсионери и моо да печатят квото си искат и си мислят: "Абе тия изкофелите нищо не разбират. Давай ша го пишем влакове." :lol:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

От официалния сайт на БДЖ:

"Във връзка с ремонта ще бъде променен маршрута на бърз влак № 8610 (Бургас - София), който заминава в 06:00 ч. и пристига в 13:50 ч. Този влак ще се движи до Нова Загора съгласно обичайния си график. От Нова Загора влакът вместо през Стара Загора ще се движи през Михайлово – Димитровград – Пловдив по следното разписание:"

Алооо, няма линия от Нова Загора до Михайлово, без да се минава през Стара Загора.:lol:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

И това в сайта на БДЖ.Явно тоя дето е писал информацията хал-хабер си няма от влакове. :lol:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

rexkos написа:От официалния сайт на БДЖ:

"Във връзка с ремонта ще бъде променен маршрута на бърз влак № 8610 (Бургас - София), който заминава в 06:00 ч. и пристига в 13:50 ч. Този влак ще се движи до Нова Загора съгласно обичайния си график. От Нова Загора влакът вместо през Стара Загора ще се движи през Михайлово – Димитровград – Пловдив по следното разписание:"

Алооо, няма линия от Нова Загора до Михайлово, без да се минава през Стара Загора.:lol:
Уважаеми господин Ковачев,

Бих искала Ви благодаря за направеното уточнение. Веднага след като
получихме Вашето писмо, обърнах внимание на колегите от Централно поделение
"Пътнически превози" и информацията за временните промени в разписанията на
някои влакове е вече коригирана.

С пожелание за слънчев и успешен ден!

Мария Ставрева
отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Фирма “Терна” е поискала шестмесечна отсрочка по изпълнението на строителството на жп-линията “Крумово-Първомай”



20 септември 2007 | 15:32 | Агенция "Фокус"



София. Фирма “Терна” е поискала шестмесечна отсрочка по изпълнението на строителството на жп-линията “Крумово-Първомай”, което е първа фаза от проекта за изграждане на жп-трасето “Пловдив-Свиленград-турска граница”. Това съобщи зам.-министърът на транспорта Весела Господинова пред депутатите от парламентарната комисия по транспорт и съобщения, предаде репортер на Агенция “Фокус”. Според Господинова в началото фирма “Терна” е започнала слабо работата по проекта, но в момента работи активно. Фирмата в момента работи почти по цялото трасе от отсечката и по 26 съоръжения. Не се работи единствено по трасето “Крумово-Ягодово”, тъй като то съвпада със съществуваща жп-линия. От фирма “Терна” са поискали спиране на движението по линията. Според сключения договор обаче при спиране на движението фирмата трябва да заплати разходите, причинени от спирането. От фирмата са поискали шестмесечно спиране на движението, което според Господинова е твърде дълъг период. В момента заедно с експерти от БДЖ и НКЖИ се обсъжда какъв е възможния срок за спиране на движението. Весела Господинова коментира, че от фирма “Терна” имат основание да поискат отсрочка, тъй като, след като са подписали договора почти от всяка община, през която преминава трасето, са поискали да с направи подлез или надлез, което не е предвидено по договор.
Освен това Господинова заяви, че от консорциумът, който е супервайзор на проекта са успели да наложат техните критерии за качество. Весела Господинова представи пред депутатите договора с Европейската инвестиционна банка за финансиране на проекта за жп-линия “Пловдив-Свиленград”. Утре договорът ще бъде гласуван в пленарна зала.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес на Централна гара-София имаше репортери от bTV, nova TV, Евроком НКТВ и ТВ Европа. Поводът бе загражденията на ІІ перон с цел да се спрат нередовните пътници или поне да се намали техният брой. По bTV казаха, че пътниците при запитване казали, че им пречат тия заграждения и трябва да се махнат. По ТВ Европа пък казаха, че пътниците при запитване са съгласни със загражденията и даже са нужни. Припомниха,че преди около година пак имало заграждения които след 1 месец били махнати. Пламен Малинов (някакъв от Пътнически превози) каза, че скоро ще бъдат готови и загражденията на ІІІ перон като там ще бъдат малко по-модерни от тези на ІІ перон. С въртележки и тем подобни неща както се изрази той. Та мисълта ми е, че по едната телевизия казват, че на пътниците им пречат загражденията, а по другата казват, че на пътниците НЕ им пречат. Голема забръквация е с тия журналисти. Между другото преди малко по ТВ Европа казаха в Бизнес новините, че ще се отпуснат 10 млн евро за оправяне на Кюстендил-Гюешево-Македония (част от VІІІ коридор). Също ще бъдат отпуснати и пари за оправяне на Кюстендил-София, Пловдив-Бургас и Карнобат-Синдел-Варна. По Карнобат-Варна казаха, че в момента течели ремонти.
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО

Мнение от 44 058 »

Хубаво, че са БТВ да ми разяснят, че изпълнителният директор на БДЖ е Румен Петков :lol:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Боклук ТВ за пореден път се издъни на тема "Железници".Даваха материал за 19 001. Анонсът на репортажа беше "БДЖ намери начин как да използва старите си локомотиви.Вместо да ги дава за скрап ги превърна в туристическа атракция." Никъде не се каза, че това е мотриса, ами било локомотив!
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

В материала ставаше дума като цяло за ретро машините и вагоните каквато се явява и 19 001.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Ама 19 001 е преобразуваха на локомотив.
Публикувай отговор

Обратно към “Новини и статиии | News and Articles”

Информация