Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник
Стари разписания.

Мнение от bdz46 »

Книжка разписание 2А, 1978г
Експресни влакове 201 и 202 "Златни пясъци":
Имайте предвид, че линията все още е еднопътна.
Изображение

Пътнически влакове по 21-ва линия Червен бряг - Оряхово:
Изображение
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

"Златни Пясъци" не знаех, че тогава се е обслужвал от Седмак? :?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Тогава линията не е била електрифицирана и затова влакът се е обслужвал от седмак. Тодоре, имаш ли възможност да пуснеш разписанието на другите Експреси? Ще ти бъда много благодарен. :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Аз пък давам известни количества "ФАНТА - ПОРТОКАЛ" за разписание на ЕВ 205/206 :wink:
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

lok45111 написа:Аз пък давам известни количества "ФАНТА - ПОРТОКАЛ" за разписание на ЕВ 205/206 :wink:
От коя година? :wink:
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

VESO написа:
lok45111 написа:Аз пък давам известни количества "ФАНТА - ПОРТОКАЛ" за разписание на ЕВ 205/206 :wink:
От коя година? :wink:
1987/1988 is the BEST 8)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

:shock: :shock: :shock:
Странно,мислех че този влак се пусна за първи път през 1998.В разписанията от 1996 и 1997 го няма.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Nikola VS написа:"Златни Пясъци" не знаех, че тогава се е обслужвал от Седмак? :?
Електрифициранна беше 2-ра от М до ГО и 4-та от ГО до Р.
"Златни Пясъци" (201/202 тогава се казваха 21/22) както и всички бързи влакове Сф-Ва се обслужваха последователно от три машини: Сф-М от 04, М-ГО от 42 или 43, ГО-Ва от 06 или 07, предимно 07. На сниманата страница от КР е показан само участъка ГО-Ва и затова отгоре пише "07". Пътнишките и товарните влакове в неелектрифицираните участъци вървяха предимно с парни машини: Сф-М с 01 или 15 (ПВ) и 10, 11 или 15 (ТВ), ГО-Ва с 03 (ПВ) и 15 (ТВ).
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm

Мнение от aizi »

абе знаеш ли в тия дъ бест години колко катастрофи са станали
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
катастрофи

Мнение от shotik »

Катастрофите са много,но аз си спомням от 1972 до 2003 много от тях ,но коя кога е станала точно незнам,по точно ги пиша от спомените на коя серия машини съм бил.1971 г на г.Бов разминаващи се в стрелките страна София бръз и тов. влакове се удрят странично по обърнала се английска стрелка под влаковете/бях в ПЖИ/
Към 1973-4 г в Мездра тов.влак с 06-70 влязъл при затв.сигнал,от Драгоман лок.04 серия заминал без изход за Драгоил и на сп. Умляк са удря в мотр.18 сер.лок 55 серия тръгва сама от канала на депо София и принудително изхвърлена на г. Церово,Мотр.18 серия в г.Станянци се самопридвижва и удря в отбивачка,от Вакарел електровоз 41 серия,след изтощаване на спирачката тръгва към Поб.камък и изпада от линията в дерето,която беше единична и по която нагоре се е движил тов.влак с 2 машини начело,вертушка от Вакарел с неправилно свързани черва на спирачка,неправилна проба и принудително разхлабване на спирачките на вагоните от ревизорите изпада от линията в дерето,влак за Дим-гр.-Юж по подобна причина изпада на вх.сигнал на Кал.запад,55 изолирана от Владая изпусната е изхвърлена в новостроящ се коловоз на новата г.София/тогава1974 г./,тов.влак начело с електровоз подминава г.Сестримо и се удря в тов. влак ,начело с парна машина ,51 серия работеща като 2 ман в Обединена с 10 пълни цистерни не може да спре и стига между Световрачене и Илиянци ,в по близки години Казичене,на гД.Раковец изпада електровоз и вагони,електричка от Разменна изпусната и във Волуяк насочена към Илиянци,в г.Столник след работа по инсталацията по неправилно свързани кабели стрелка обърната към тов влак и пътн. влак се удря,работен влак по 3 линия към Саранци-Макоцево изпадат звена и събарят конт.мрежа,електровоз 44R изпада в изх.стрелки на г.Искър при изпитване на същия,в Дупница се удрят влакове и загива маш.,който беше син на нач.депо София и още много.Моите катастрофи са 1980 г. при влизане от Об. в Кремиковци на 10-тия поред хопер отворен капак удря стрелковия апарат,които премества езиците и изпадат 3 хопера като на един талигите са изкочили и той виси между другите два.!993 г при влизане в ПДР откъм Искър при 19 км/ч изпадат платформи/сега незнам каква серия са/3 бр. и 2 закрити/F/ полегнали на обратния изходен на 41 коловоз.
Та така действащи и недействащи/като мен/колеги машинисти и фенове на железницата, всеки може да напише по нещо, но това е доста обемно и нямам идея колко ли страници ще трябва да се напишат,от мен само ще напиша ,че каквото се движи все някога ще се удари в нещо и че желязото не прощава пропуските.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Преди доста години една Р-ка пак на гара Искър по погрешка е отклонена за Триажна гара с доста висока скорост без последствия.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Вероятно имаш предвид 44 096. Последствията са видими и до ден днешен.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

42 072.9 написа:Преди доста години една Р-ка пак на гара Искър по погрешка е отклонена за Триажна гара с доста висока скорост без последствия.

Почти без последствия. Само няколко отрязани стълба, и като се качиш в 096 от едната страна ще забележиш следите който още си стоят.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Не става дума за 096 а за 095.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

И 096 е рендосвана като нова още на пробите на гара Искър.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация