Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес аз и един приятел (също почетен любител на железниците) осъществихме едно интересно пътуване - пътуване с бърз влак от София до Перник през "пустинята". Пътуването ни се осъществи с БВ 6623, който беше отклонен през "пустинята", поради почистването на боклуците на циганите в междугарието Захарна фабрика - Горна баня.
БВ 6623 беше с 2 мотриси - 10 041/042 и 10 037/038. Всъщност влакът на снимката е пристигащият 6622, който след десетина минути замина обратно за Кюстендил. Първата мотриса (037/038) бе до Кюстендил, а втората (041/042) цепеха на Перник и се връщаше до Сф с ПВ 50208. Странно но от Пр до Кю БВ 6623 беше с една мотриса, а когато пътувах до Кю преди 2 седмици беше с 2.
И така от София заминахме навреме. До Волуяк ни пуснаха по драгоманския път, защото по това време откъм Волуяк по банския път идваше електричката от Банкя. До Волуяк нищо особено, като изключим факта че при преминаването през ромската махала след сп. Връбница един дядо се чудеше защо го няма намалението от 25 km/h, ала аз и приятелят ми му припомнихме, че този влак е отклонен по обходен маршрут през Волуяк и Храбърско. На излизане от Волуяк влакът намали скоростта до 40 km/h за излизане отклонение (влязохме на главния, но се отклонихме към пустинята). В междугарието Волуяк-Бригадир забелязах как откъм драгоманска се задава един МДТВ.
По разписание не трябваше да спираме никъде до Перник, но на Храбърско и Разменна спряхме инцидентно за около 10-15 сек., за да слязат началници (доколкото аз разбрах). След РП Бригадир и така до Храбърско скоростта по КР е 40 km/h, но за Дезиро е 60 km/h. В междугарието има едно не особено приятно намаление от 25 km/h. А това е предупредителният светофор на Храбърско. На Храбърско инцидентно спряхме за 5 секунди, за да слезе един началник, а през това време аз набързо направих следните снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145157290781250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145142022187500.jpg
Снимки на природата в междугарието Храбърско-Разменна:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145142071093750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145142222968750.jpg
На Разменна отново имаше инцидетно спиране, за да се качат двама човека-железничари. И потеглихме към Перник. Скоростта по КР в междугарието Разменна-Перник е 70 km/h, но повече от половината междугарие изобилства от намаления от 25, 40 и 50 km/h. На около 2 km преди Прр-зап. район направих снимка на железопътно отклонение, което е до някаква мина, но не разполагам с данни дали по него все още има движение, но ми се струва че няма. В Перник бяхме 1 минута преди време. Снимки оттам:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145142466718750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145142553750000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145142605000000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145142816562500.jpg
На гарата цепиха втората мотриса. Първата продължи за Кюстендил, а ние се върнахме в София с ПВ 50208. На Драгичево, както е по извънредния график, бяхме подпряни да се разминем с ПВ 50203. През това време направих следните снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145142859218750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145142905781250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145142988750000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145143033281250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145142689062500.jpg
Не забравих да си направя и eдна снимка за спомен. След малко чакане, с 2 минути закъснение пристигна ПВ 50203, който по временното разписание се движи от Горна Баня и се обслужваше от 33 007/008. След това нямаше нищо особено, освен изумителните гледки на Витоша, на които се наслаждавахме и факта, че гара Горна баня не щеше да ни приеме на гарата и около 4 минути висяхме на входния светофор и чак след като БВ 5623 се установи на гарата, тогава ни пуснаха. БВ 5623 беше със софийската 45 157. Ето две снимки на влака:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145143162500000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145143207343750.jpg
С приятна изненада забелязах как всички боклуци по линията във Факултета са разчистени и на гара Захарна фабрика имаше два маневрени влака съставени от платформи, напълнени с въпросните боклуци. Единият влак беше с 55 020, а другият с 55 007. На гара София бяхме 1 минута преди време. Върнахме се в Костинброд с ПВ 10212, теглен от 44 001. ПВ 60201 беше с 61 008.
До Костинброд нямаше нищо особено. Пристигнахме навреме. :)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

След като с Марио поспотвахме в депото решихме се разходим до Перник. Влакът ни беше на 1-ви коловоз начело с 44 098, а композицията направо ме втрещи. Без да броим фургон, съставът беше от 3 второкласни и 1 първокласен вагон. Тъпканицата беше неимоверна и като чели в последния вагон беше малко по-спокойно. След Горна Баня успяхме да си намерим места за сядане в последния вагон. На Владая бяхме навреме, където за около 2 минути направиха съкратена спирачна проба на влака, тъй като след гарата има един доста голям наклон от 25%. От Владая заминахме с 3 минути закъснение, натрупано от изчакване на малко закъснялата електричка от Благоевград. В Перник влакът беше точно навреме и се установи на 1-ви коловоз. На 3-ти коловоз беше композиран ПВ 60204 за София през Волуяк начело с русенската 44 123 - една наистина много добра машина. След около минута на 2-ри коловоз се установи БВ 5624, който се теглеше от 44 072. Снимах композицията при потегляне.
А ето и снимки на интериора на машината:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633163298635932500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633163312218745000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633163312266557500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633163312059682500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633163312431401250.jpg

Ако някой има въпроси да ме пита. :wink:
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

44 123

Vmax=130.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Впечатления от пътуването ми до Благоевград в събота на 9 юни.

Наотиване пътувах с БВ 5611. Беше със софийската 45 156. Машината беше взета от БВ 5622. Влакът, в който бях аз, беше с 5 варненски вагона - 4 второкласни 74 серия и 1 първокласен 40 серия. Аз пътувах в първокласния вагон. Когато се качих останах с приятното впечатление, че вътре беше много чисто и ухаеше много приятно (нещо нетипично за БДЖ :shock: ). Ако щете вярвайте, но наистина в първокласния вагон ухаше много приятно. Едва ли не за първи път ми се случва да видя подобно нещо в БДЖ. Дори някой се е постарал да измие вагона отвътре. :) Това са седалките в 1-вата класа. Много са меки и удобни и се изтеглят напред. От Централна гара влакът замина навреме (в 11:55). Населеността не беше ниска, но не и в първокласния вагон, защото до Благоевград пътувах сам в купето. На Горна Баня се разминахме с 2-минутно закъсненелия МБВ 360, и впоследствие и ние потеглихме с 2 минути закъснение. Голяма работа! В Перник пък бяхме 3 минути ПРЕДИ ВРЕМЕ. :lol: Установихме се на 2-ри коловоз. На 1-ви коловоз беше БВ 6622 и се открояваше със своята висока населеност. Снимка при заминаването на влака. В това време на 3-ти коловоз се намираше ПВ 50206, като 32 141/142 трябваше да го обслужи до София. На същия коловоз се намираше ПВ 60213 за Кюстендил и беше начело с пернишката 55 058. Вагоните бяха общо 3: фургон и два 47-ма серия. Населеността беше ниска, по мои наблюдения от пътуването ми до Кюстендил на 28 април т.г., мога да твърдя, че след Перник и Радомир се качват доста хора. На Батановци бяхме навреме. На излизане от гарата снимах отклонението за Разменна. Оттам до Радомир ни съпровождаше ниската скорост от 40 km/h, но след това тя драстично се увеличи. От Радомир до Гълъбник скоростта по КР е 110 (влаковете се движат до 100 km/h, ясно защо), но има две намаления 70 km/h. Пътят в двете междугария е безнаставов, а след Радомир в продължение на няколко километра върви успоредно с 6-та (за Кюстендил и Гюешево). Преди Д. Раковец има един клон, който вече не работи. Още има останали стълбове от КМ. Докато се носихме по безнаставовия път, снимах приемните здания на гарите Д. Раковец и Гълъбник. От Гълъбник до Дупница железният път е изцяло наставов, като скоростта по КР до гара Делян е 80 km/h, а оттам до Дупница - 50. Минахме навреме транзит през гара Делян, където надминахме един много къс ЛТВ, начело с дупнишкия 07 066. Малко след гара Делян се намира тунел №1. Направи ми впечатления фактът, че осветлението не беше пуснато. В участъка Делян-Дупница пътят е много лошо състояние и затова скоростта там е 50 km/h, а преди Дупница има и намаление 25. Иначе природата във въпросния участък е много красива. Снимки от района на гара Дяково:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633170582512377500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633170582581283750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633170582650346250.jpg
От участъка Делян-Дупница:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633170581991283750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633170582062846250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633170582132533750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633170582285033750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633170582354877500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633170582719096250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633170582783940000.jpg
На гара Дупница видях 42 141, която беше начело на влак за Бобов дол. А ето един малък поглед към лок. депо Дупница.
След Дупница скоростите вече са задоволителни. Около 85-90% от междугарието Дупница-Бобошево пътят е безнаставов, а скоростта по КР е 85 km/h. През Бобошево минахме транзит с 2 минути закъснение, където се разминахме с ПВ 50110, обслужван от 32 115/116. В участъка Дупница-Благоевград най-красивото междугарие е Кочериново-Благоевград. Оттам влакът върви по поречието на река Струма. Има три тунела, а скоростта там е 70 km/h. Снимки от това междугарие:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633170583783940000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633170583739096250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633170583817065000.jpg
Нека сега малко разкажа за участъка София-Благоевград.
1. София-Перник
Железопътният участък София-Владая-Перник е проектиран и построен с минимален радиус на кривите 300 m и максимален наклон 25%. Отсечката е дълга 34,3 km.
2. Перник-Радомир
След завършването на участъка София-Перник през 1893г. се възлага чрез търг строителството на отсечката Перник-Радомир с дължина 14,4 km. Завършена е и е открита в експлоатация на 6.2.1897г.
3. Радомир-Дупница
Участъкът Радомир-Дупница е открит в експлоатация на 21.12.1930г. Той е с дължина 43 km, максимален наклон 20% и минимален радиус на кривите 300 m. Построение са 2 тунела с обща дължина 590m и 8 моста. Първият тунел се намира малко след гара Делян, а вторият е малко преди гара Дупница.
4. Дупница-Благоевград
Отсечката Дупница-Благоевград с дължина 32,377 km е открит в експлоатация на 30.10.1937 г. Построена е с минимален наклон 15% и минимален радиус на кривите 300 m. Изградени са три тунела (всичките в междугарието Кочериново-Благоевград) с обща дължина 511 m и 111 моста и водостоци.

На Благоевград влакът пристигна 1 минута преди време. Снимка оттам.
Върнах се с БВ 5624, който пристигна 1 минута преди време и се теглеше от 45 164. Въпреки недобрия си външен вид, машината дърпаше много добре, но големи заслуги за това имат машинистите, които много ръчкаха. :D На Дупница бяхме 2 минути преди време. Там видях ПВ 50133, който беше със софийската 61 004. За съжаление вече съставът на този влак е само 1 вагон. :cry: Неизвестно защо потеглихме с 2 минути закъснение, но до Делян то беше избито, а на Радомир вече имахме 4 минути аванс и трябваше да чакаме време. В Перник пристигнахме 3 минути преди време. Там се прекачих на ПВ 60204, с който пътувах до РП Бригадир. Теглеше се от русенската 44 112.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес проведох пътуване до Свищов.Моля да ме извините за това,че не мога да ви дам снимки,но скоро ще се сдобия с фотоапарат и ще снимам до насита.По същество:
Част 1:Червен бряг-Свищов
До Плевен пътувах с ПВ20133 теглен от 45 181.5 като влака пристигна на гара Плевен 2 мин преди време.На Плевен-запад видях ДТВ20622 теглен от 45 201.1 На Плевен ПВ20130 пристигна навреме обслужен от ЕМВ 32 031.7 + 32 032.5 на която вагон 231 вече е надраскан с графити.ПВ23101 пристигна на гара Плевен 2 мин преди време като се обслужи от ДМВ 10031.6 + 10032.4 На Свищов беше 2 мин преди време.На Левски имахме престой с 23101 докато минеше 2601 теглен от 44 137.8 ПВ24215 днес се теглеше от 55 144.0 и имаше един вагон 17 серия който не беше пълен.07 001.1 и 45 192.2 седяха на различни коловози на Левски.
Част 2 Свищов-Червен бряг
От Свищов ДМВ 10031.6 + 10032.4 замина като ПВ23102 за Черквица.До Левски нямаше проблеми.Там изчакахме минаването на 2611 теглен от 44 066.9 Малко преди Пордим ДМВ 10031.6 + 10032.4 може да се каже,че "издъхна".Всички знаем,че всяка една мотриса (ДМВ)има 2 двигателя с обща мощност 275 kW.Днес двигателите на 10031.6 + 10032.4 прегряха и изключиха като около 15 мин мотрисата седя в междугарието Одърне-Пордим.Единият от двигателите се беше нагрял до 120 градуса по целзии,а другият до 109 градуса по целзии.Седяхме докато се поохладят малко и тръгнахме.Разминахме се с 20137 обслужен от ЕМВ 32 031.7 + 32 032.5 а след това и с ДТВ20623 начело с 44 070.1 На Плевен ПВ23102 пристигна с 20 мин закъснение.БВ2610 беше обявен с 20 мин закъснение.Пристигна на гара Плевен с 25 мин закъснение теглен от 44 111.3 От Плевен БВ2610 спираше на всички гари(Ясен,Г.Дъбник,Телиш)но без спирките.Влакът едва пъплеше с 30 км/ч от Плевен до Червен бряг.БВ2613 днес беше теглен от 44 076.8 като се движеше с 45 мин закъснение На Червен бряг БВ2610 пристигна с 50 мин закъснение и замина с толкова,а КПВ20234 замина след него теглен от 45 181.5 която сутринта беше на ПВ20133/20132.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Nikss написа:Част 2 Свищов-Червен бряг
От Свищов ДМВ 10031.6 + 10032.4 замина като ПВ23102 за Черквица.До Левски нямаше проблеми.Там изчакахме минаването на 2611 теглен от 44 066.9 Малко преди Пордим ДМВ 10031.6 + 10032.4 може да се каже,че "издъхна".Всички знаем,че всяка една мотриса (ДМВ)има 2 двигателя с обща мощност 275 kW.Днес двигателите на 10031.6 + 10032.4 прегряха и изключиха като около 15 мин мотрисата седя в междугарието Одърне-Пордим.Единият от двигателите се беше нагрял до 120 градуса по целзии,а другият до 109 градуса по целзии.Седяхме докато се поохладят малко и тръгнахме.Разминахме се с 20137 обслужен от ЕМВ 32 031.7 + 32 032.5 а след това и с ДТВ20623 начело с 44 070.1 На Плевен ПВ23102 пристигна с 20 мин закъснение.БВ2610 беше обявен с 20 мин закъснение.Пристигна на гара Плевен с 25 мин закъснение теглен от 44 111.3 От Плевен БВ2610 спираше на всички гари(Ясен,Г.Дъбник,Телиш)но без спирките.Влакът едва пъплеше с 30 км/ч от Плевен до Червен бряг.БВ2613 днес беше теглен от 44 076.8 като се движеше с 45 мин закъснение На Червен бряг БВ2610 пристигна с 50 мин закъснение и замина с толкова,а КПВ20234 замина след него теглен от 45 181.5 която сутринта беше на ПВ20133/20132.
Грешка: всеки двигател е с мощност 275kW, т.е. общата мощност е 550kW.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Tramway написа:
Nikss написа:Част 2 Свищов-Червен бряг
От Свищов ДМВ 10031.6 + 10032.4 замина като ПВ23102 за Черквица.До Левски нямаше проблеми.Там изчакахме минаването на 2611 теглен от 44 066.9 Малко преди Пордим ДМВ 10031.6 + 10032.4 може да се каже,че "издъхна".Всички знаем,че всяка една мотриса (ДМВ)има 2 двигателя с обща мощност 275 kW.Днес двигателите на 10031.6 + 10032.4 прегряха и изключиха като около 15 мин мотрисата седя в междугарието Одърне-Пордим.Единият от двигателите се беше нагрял до 120 градуса по целзии,а другият до 109 градуса по целзии.Седяхме докато се поохладят малко и тръгнахме.Разминахме се с 20137 обслужен от ЕМВ 32 031.7 + 32 032.5 а след това и с ДТВ20623 начело с 44 070.1 На Плевен ПВ23102 пристигна с 20 мин закъснение.БВ2610 беше обявен с 20 мин закъснение.Пристигна на гара Плевен с 25 мин закъснение теглен от 44 111.3 От Плевен БВ2610 спираше на всички гари(Ясен,Г.Дъбник,Телиш)но без спирките.Влакът едва пъплеше с 30 км/ч от Плевен до Червен бряг.БВ2613 днес беше теглен от 44 076.8 като се движеше с 45 мин закъснение На Червен бряг БВ2610 пристигна с 50 мин закъснение и замина с толкова,а КПВ20234 замина след него теглен от 45 181.5 която сутринта беше на ПВ20133/20132.
Грешка: всеки двигател е с мощност 275kW, т.е. общата мощност е 550kW.
Благодаря,че ме поправи!Грешка от бързане!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ето описание на днешното ми пътуване до София.
Част 1:Червен бряг-София
До София пътувах с УБВ2608 ЯНТРА теглен от 45 203.7 влака се движеше навреме и в София пристигна навреме.Малко след Роман срещнахме ПВ20133 теглен от 45 175.7 На влизане в Мездра огледах оградата с електровозите-там бяха 45 174.0 45 180.7 45 199.7 45 194.8 45 172.4 43-555.2 Учуди ме това,че 45 159.1 я няма там.След Мездра срещнахме ПВ20203 теглен от 45 201.1 На гара София бяхме навреме,а точно в 9:30 от там замина МБВ460 със 1 час и 9 мин закъснение теглен от 44 109.7 Докато влак 2608 влизаше в София забелязах,че 44 066.9 се готвеше да обслужи влак 2611.На таблото на гара София БВ5620 беше обявен със 100 мин закъснение.
Част 2:София-Червен бряг
На връщане пътувах с БВ2613 теглен от 45 205.2 Малко преди Лакатник срещнахме УБВ1601 БЕЛИЯ КОН теглен от 44 060.2 10 мин след това срещнахме УБВ2602 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ теглен от 45 151.8 На Мездра бяхме навреме като там КПВ20233 беше готов да потегли теглен от 45 175.7 която сутринта беше на ПВ20133/20132.На Червен бряг БВ2613 беше навреме.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Да разкажа за пътуването,осъществено на 8-ми юли (неделя).

Времето на Царева Ливада бе горещо,въпреки лекият ветрец,носещ се наоколо.Един поглед към 32125-7+32126-5,която ще потегля като 42208,една снимка пред табелата на приемното сдание и вече се оказваме вътре.Виждам как ръката на рък.движение вдига сигналния диск,чувам звукът при затваряне на вратите и приказката започва.
Природата е уникална,след напускане на гарата влакът преминава през няколко местности,където от едната страна опасно са надвиснали скали,а от другата е бездънна пропаст.Тракането на талигите се съчетава с шума на широколистните дървета,поддали се на милващия ги вятър и течението,оставено след влака.Звученето на птичките,прелитащи наоколо усилва колорита и усещането за уединеност и неповторимост.Снимка в тези начални минути.
Упоени от прекрасната картина,неусетно пристигнахме на сп.Стойчевци.Мястото е пусто и глухо,развалините на приемното сдание навяват страх от неизвестното,което се усеща по затрашително шумящите клони и останалите руини,върху които е поставена табелата.Тук не се чуват песните на птичките,нито един пътник не слезе и вятърът,духащ с пълна сила засили чувството на подтиснатост.Облекчено въздъхнах,едва когато електричката се отдалечи от това място.
След една красива снимка сред природата,се устремихме към следващата спирка.Нарича се Саботковци ( с "А",който не вярва - снимка,понеже досега все съм гледал на карти,че е с "Ъ"),заснех приемното сдание,но не разбрах какви са бунгалата,виждащи се на заден план.
На спирката слязоха доста хора,качиха се oколо 10-тина в нашата секция и влакът потегли.Сега гората малко се поразреди,необятната кория изчезна и дърветата се редуваха с малки обработени нивички.Неусетно поне за мен,пристигнахме на сп. Иванковци,мястото е закътано и ако не се обърне сериозно внимание,може да се изпусне.Вижда се само от определен ъгъл и така създава усещане за мистика,която властва по време на цялото пътуване по тази линия.Спирката съчетава в себе си буренясалите руини с една тучна полянка,която също като приемното сдание се е скрила в малка долчинка между дърветата.Вижда се само след заминаването на влака.Няколкото слезли пътници тихо тръгнаха по една криволичеща пътека и бавно изчезнаха в гората.
След няколкостотин метра горичката се скри,започнаха да се появяват къщи,а мотрисата забави хода си - сигурен знак,че след малко ще пристига в крайната си гара.През това време нека разкажа малко за отсечката,по която пътувахме.
Славата на Габрово като център на предприемчивост и трудолюбие се налага още в началото на 19-ти век.Процъфтели са гайтанджийството,тъкачеството,ковачеството,грънчарството и други занаяти,чиято основа е използването на водната сила в горното течение на р. Янтра.Голям е приносът на Габрово в историята и техниката в България,в развитието на образованието,науката и културата,още през епохата на Възраждането.Но по възприетия вариант за свързване на северната и южната ж.п. мрежа чрез линията Горна - В.Търново - Трявна - Ст.Загора,самият град остава далеч от нея.Несправедливостта е "поправена" със Закона за допълнение на железопътната мрежа от 1897 г..Строителството на връзката започва от близкото с. Върбаново и е възложена през 1907 г. чрез търг на Държавното преприятие за постройка на главната 4-та линия за 2 738 000 лв..Линията е предадена в експлоатация на 29-ти януари 1912 г.,дълга е 17,5 км,мининален радиус на хоризонталните криви 240 м и максимален наклон 25 промила.По трасето има 5 тунела с обща дължина 737 м.Положено е горно строене с релси тип РПШ с дължина 12.0 м.Участъкът се обслужва от 32-00-ките на депо Горна,като преди електрификацията,тук са идвали дизелови 18-00-ки.Единствената композиция бе преди години,когато бързият влак за София,нощуващ на Габрово,се теглеше от ГО електровоз.
Едно уточнение: селото при началната гара се нарича Върбаново,а тя е Царева Ливада (както при Чукурово - така се наричат само гарата и рудника,селото е Габра).
Мотрисата все повече забави хода си,хората се приготвиха за слизане,аз пък се загледах в коловозното развитие.Още един миг и докато си поемам дъх,се усеща задържането с въздушната спирачка,а отварянето на вратите слага края на приказката.
Малко снимки от гара Габрово:
пред табелата на приемното сдание;
разписанието в чакалнята;
пред мотрисата за спомен;
обща снимка;
приемното сдание;
изглед на 32125-7+32126-5 като цяло;
фотография пред табелата,указваща депото и тази,показваща дестинацията;
високите треви и бурени на втори коловоз скриват дори електричката;
и за финал поглед към коловозното развитие на гара Габрово.
След смяна на кабините,се приготвихме за обратния път.

От мен е това,описанието малко е дълго,но се надявам да се хареса на форума. :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тук ще разкажа преживяната от мен и Labros одисея,достойна за "Гинес". :D

Нещата започнаха нормално с пристигането на 1651,теглен от 45154-2.Минути след слизането на голям брой хора,идващи от столицата,машината бе откачена и на нейно място от депото пристигна 07019-3.Приготвихме се за тръгване,когато стана някакъв технически проблем.Локомотивът отказваше да подава въздух назад към композицията и машинистите с нач.влака се събраха край него.019 бе разкачена и спирачните маркучи скачени отново.Проблемът обаче остана.Дотук закъснението се набра от около 15 минути.Допълнителна тревога внесе пристигането на OPTIMA,начело на която изненадващо бързо застана 07124-1,предварително излязла от депото.Все пак проблемът в нашата машина бе отстранен и ние първи потеглихме с 28 минути вътрешно.Снимки от влака:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633200801430312500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633200803235625000.jpg
На Първомай закъснението се запази.Там се разбра ужасяващата новина,че в междугарието Скобелево - Ябълково димитровградския 07033-4 е закъсал с тов.влак и се наложи нашата машина да бъде откачена,за да изтегли товарачката до Прм.При това положение ние поговорихме с началника на влака,понеже изпускахме връзката с 4646 и той обеща да пуснат телеграма.В това време на гарата пристигна OPTIMA-та,ето и снимка.След половин час нашата 019 се появи с товарачката и премина на 3-ти коловоз.Първо пуснаха OPTIMА-та,след това 019 премина отпред и закачи безумно закъснения 1651.
В Дг пристигнахме с повече от час закъснение.Тук искам да благодаря на началника на влака,който при вида на изплашените ни лица се обади да задържат 4646 и той направи близо час закъснение,за да може да осъществим връзката,тъй като пристигането на ДГ ни обричаше цяла нощ да търсим място,където да отидем.Минута след спирането на 1651,ние бързо се качихме на нощния за Русе и направих снимка на влака,с който дойдохме.Още една на 4646 преди да замине и една обща на гара ДГ.
Разминаването с 499,теглен от горнооряховската 44106-3 стана на Дг - север,снимка от гара Меричлери.
Въпреки несгодите настроението беше максимално,снимки от русенския вагон серия 47:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633200802307343750.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633200803368750000.jpg
На Ст.Загора закъснението бе стопено на 40 минути,ето и доказателството,аз лично се съмнявах във възможностите на 43504-0,но тя показа голямо усърдие.Какво се случи там?8637 и 8626 вече бяха заминали и ние имахме време да установим 2 важни неща:
1.композицията на 4646.След откачането на 43504-0,отпред дойде горнооряховската 45197-1,а машинистите,изтормозени от дългото чакане дори не предполагаха,че главните "виновници" за закъснението на влака снимаха вагоните.След локомотива се намираше вагона за поща и багаж,следван от два второкласни серия 47,след това първокласен русенски,след него бе още един серия 47 второкласен,а накрая за наша изненада 61005-5 докара само един директен вагон от ПО от групата на 8637.
2. от месец и нещо вече няма директен спален вагон за Русе и 8637 вози само такъв за Варна.Пътниците за дунавския град ползват само един второкласен серия 50 от ПО и така след потеглянето си от Сзт 4646 е с фургон и 5 вагона,от които един първокласен.
Снимка преди потегляне.
8686 пристигна навреме,теглен от 46211-9.До ПО нищо интересно,снимка при пристигането,след което слязохме от влака и сe разделихме с Labros.Лично за мен това пътуване ще го запомня с доста неща,в частност,че все още има свестни ж.п. служители,като нач.влака на 1651,който заради двама модератори от форум "Локомотиви" пусна телеграма и задържа с час нощен влак.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

все още има свестни ж.п. служители,като нач.влака,който заради двама модератори от от форум "Локомотиви" пусна телеграма и задържа с час нощен влак.
По принцип той трябва да пусне телеграмата и без да му казвате стига да е запомнил че има хора за русенския.
и другото което е връзвам бас че не е знаел че сте модератори от форум локомотиви :lol: :roll: :wink:
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А недей връзва бас,ние му разказахме кои сме и каква е целта на пътуването ни.Човекът няма в къщи Internet,но като му обяснихме внимателно,той ни разбра. :D
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Началник-влака се казва Добри Колев.
Цялата работа стана,че ние не си взехме директен билет Пловдив-Стара Загора.Но началника ни издаде билети във влака за 4646.Отделно пътуваха още 3-ма железничари от Пазарджик,единият от които беше бащата на убитите миналата година по особено жесток начин сестри Белнейски.Та за връзката за 4646 на Димитровград бяхме общо 6 души.
И друго интересно - два влака бяха задържани зарад нас.4646 на Димитровград и международния с който се разминахме на Димитровград-север и ни чакаше чинно.Тъй де,няма само него да го чакат за разминаване,трябва и той да почака малко. :lol:
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

По този начин сте набутали и 8637 :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

О,не 8637 вече бе заминал за Варна.Когато дойдохме,на коловоза чакаше единствено директният вагон серия 50 от ПО за Русе. :D Това поне за мен бе изненада,но може би кондукторите са направили сметка,че за Варна няма пътници и не е наложително да задържат 8637. 8626 го засякохме в междугарието Михайлово - Калояновец,теглеше се от банан,но не видях кой беше.Другото интересно нещо,което установих от разминаванията по пътя бе,че както 8686,така и 8687 нямат фургони.
По - скоро сме набутали 3637,който прави връзка с 4646 на гара Дъбово.
Labros написа:......и международния с който се разминахме на Димитровград-север и ни чакаше чинно.Тъй де,няма само него да го чакат за разминаване,трябва и той да почака малко. :lol:
Между другото,основна част от закъсненията на 4646 на Ст.Загора стават почти винаги заради 499,който редовно закъснява.Срещата между двата става на Меричлери,където бързия чака,но се е случвало той да пристигне след 1:00 в Сзт и връзката с 8637 не се осъществява.Вчера обаче с това "наше" закъснение тъпкано си го върнахме на международния,който в интерес на истината се движеше навреме,но бе принудително задържан на Дг - север. :D
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация