БВ 6623 беше с 2 мотриси - 10 041/042 и 10 037/038. Всъщност влакът на снимката е пристигащият 6622, който след десетина минути замина обратно за Кюстендил. Първата мотриса (037/038) бе до Кюстендил, а втората (041/042) цепеха на Перник и се връщаше до Сф с ПВ 50208. Странно но от Пр до Кю БВ 6623 беше с една мотриса, а когато пътувах до Кю преди 2 седмици беше с 2.
И така от София заминахме навреме. До Волуяк ни пуснаха по драгоманския път, защото по това време откъм Волуяк по банския път идваше електричката от Банкя. До Волуяк нищо особено, като изключим факта че при преминаването през ромската махала след сп. Връбница един дядо се чудеше защо го няма намалението от 25 km/h, ала аз и приятелят ми му припомнихме, че този влак е отклонен по обходен маршрут през Волуяк и Храбърско. На излизане от Волуяк влакът намали скоростта до 40 km/h за излизане отклонение (влязохме на главния, но се отклонихме към пустинята). В междугарието Волуяк-Бригадир забелязах как откъм драгоманска се задава един МДТВ.
По разписание не трябваше да спираме никъде до Перник, но на Храбърско и Разменна спряхме инцидентно за около 10-15 сек., за да слязат началници (доколкото аз разбрах). След РП Бригадир и така до Храбърско скоростта по КР е 40 km/h, но за Дезиро е 60 km/h. В междугарието има едно не особено приятно намаление от 25 km/h. А това е предупредителният светофор на Храбърско. На Храбърско инцидентно спряхме за 5 секунди, за да слезе един началник, а през това време аз набързо направих следните снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145157290781250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145142022187500.jpg
Снимки на природата в междугарието Храбърско-Разменна:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145142071093750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145142222968750.jpg
На Разменна отново имаше инцидетно спиране, за да се качат двама човека-железничари. И потеглихме към Перник. Скоростта по КР в междугарието Разменна-Перник е 70 km/h, но повече от половината междугарие изобилства от намаления от 25, 40 и 50 km/h. На около 2 km преди Прр-зап. район направих снимка на железопътно отклонение, което е до някаква мина, но не разполагам с данни дали по него все още има движение, но ми се струва че няма. В Перник бяхме 1 минута преди време. Снимки оттам:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145142466718750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145142553750000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145142605000000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145142816562500.jpg
На гарата цепиха втората мотриса. Първата продължи за Кюстендил, а ние се върнахме в София с ПВ 50208. На Драгичево, както е по извънредния график, бяхме подпряни да се разминем с ПВ 50203. През това време направих следните снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145142859218750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145142905781250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145142988750000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145143033281250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145142689062500.jpg
Не забравих да си направя и eдна снимка за спомен. След малко чакане, с 2 минути закъснение пристигна ПВ 50203, който по временното разписание се движи от Горна Баня и се обслужваше от 33 007/008. След това нямаше нищо особено, освен изумителните гледки на Витоша, на които се наслаждавахме и факта, че гара Горна баня не щеше да ни приеме на гарата и около 4 минути висяхме на входния светофор и чак след като БВ 5623 се установи на гарата, тогава ни пуснаха. БВ 5623 беше със софийската 45 157. Ето две снимки на влака:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145143162500000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633145143207343750.jpg
С приятна изненада забелязах как всички боклуци по линията във Факултета са разчистени и на гара Захарна фабрика имаше два маневрени влака съставени от платформи, напълнени с въпросните боклуци. Единият влак беше с 55 020, а другият с 55 007. На гара София бяхме 1 минута преди време. Върнахме се в Костинброд с ПВ 10212, теглен от 44 001. ПВ 60201 беше с 61 008.
До Костинброд нямаше нищо особено. Пристигнахме навреме.
