Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа:В разписанието е дадено,че този влак след Beograd продължава до Budapest Kl. и Wien.Хубаво щеше да видим унгарски,а не дай си и австрийски вагони на него.Ако например имам билет за Wien,в българския таралясник ли трябва да пътувам? :cry:
Това е влак 490. Той вози директен вагон за Виена (наш спален). Той е в 13:10 от Сф. А съставът на 292 е изцяло и само до Белград.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Имах предвид ТОВА.
Ето и състава на споменатия от теб влак.Като го гледам,логично би било да има и италиански вагон. :D
Координатор УС
Мнения: 27
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 8:56 am
Местоположение: София
Координатор УС

Мнение от Vladyar »

VESO, това не е директен вагон до Виена, а е посочена връзка с друг влак. Единствения директен вагон за Виена е на 490, който както каза rexkos е в 13:10.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Добре,част от композицията не продължава ли по - нататък?Ако не защо изобщо са дали тази връзка,като спокойно пътниците слизащи в Beograd,могат да си проверят на място.Другият влак не е посочен току - така в разписанието. :?
Колкото до директния вагон до Виена,е лошо че е наш.Трябваше да е австрийски,но OBB едва ли ще си пуснат вагоните до нашата страна.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Vladyar и rexkos са прави.Началото на този месец баща ми пътува за Испания с влак 490 от София и се качи в спалния вагон на БДЖ който е директно до Виена.През 2002 г. аз,майка ми и баща ми пътувахме за Испания за първи път и пътувахме с 292 който беше само до Белград и оттам се прехвърлихме на друг влак който беше за Виена.
Координатор УС
Мнения: 27
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 8:56 am
Местоположение: София
Координатор УС

Мнение от Vladyar »

Не продължава, може да се увериш от посочения съствав на влака под разписанието. Моето предположение е, че посочения влак пристига във Виена в удобно време и може да се направи връзка със нощите влакове за други европейски градове.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес БВ4612 няма първокласен вагон. :x
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес 490 беше с изключително странен състав - отсъстваха директните вагони за Виена и Любляна. Влакът беше с 1 кушет на JZ, 2 седящи на JZ и 1 спален на TCDD. Двата български спални отсъстваха. На какво се дължи това?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Сигурно са се повредили.То като се пускат все долнопробни таралясници,все нещо е станало. :D
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

За чужбина се стараят да подават що-годе запазени и поддържани вагони.Сега,че са морално остарели е така.Все пак са произведени 60-те и 70-те години.Може би още 5-10 години ще чакаме за да видим "нови" спални и кушет-вагони."Новите" такива ще са произведени през 80-те или началото на 90-те години,внос от Западна Европа.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

И днес БВ4612 се движи без 1-класен вагон.
Мнения: 100
Регистриран на: Нед Юли 02, 2006 10:42 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Серия 63

Мнение от Ivan »

"Чайка" ме съмнява да я огрее 130км/ч
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Тя с 63 серия вагони :oops: те са 100км/ч абе все да не са както трябва нещата.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

На 63-та няма ли да махат ограничението?
Мнения: 100
Регистриран на: Нед Юли 02, 2006 10:42 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Ivan »

Чисто математически ако се погледне на тая скорост 100km/h ако през 80% от трасето се движи със скорост закована на 100-те км с +-3-4% толеранс...тези ~300км ще се взимат за около 3ч и 15 мин, а останалите ~90км ако се движи с скорост около 65 км/ч пак със +-3-4% отклонение, ще ги вземе за около 1час и 20-25мин. Което общо прави 4часа и 45 мин +5 мин ако се разтегне разписанието 4 часа и 50 мин което е напълно приемливо. Рейсовете пътуват за 5 часа 30 и 40 мин.
Това е само от математическа гледна точка,но мисля че е усъществимо :-)

Сашо, до колкото знам има хлабини в колоосите (извинете ако не се изказвам правилно - поправете ме) , за да се износват по бавно...
Заключено

Обратно към “Архив "Вагони"”

Информация