Двете кабини са много зле. Мъдрят се прашасали ламаринени кутии, напомнящи, че това някога са били пултове. Кранмашинистите за директната спирачка са свалени, а тези за автоматичната още са си там(До кога не знам?). Контролерите за управление са абсолютно ограбени, като дори и воланите е задигнал някой. В едната кабина намерих остатъци от указателните табелки за контролера и реверсора, които ще заснема при възможност. В машинното помещение е абсолютна пустош. Само откъм непроходния коридор(който по нищо не би могъл да се познае) има остатъци от пневмотабло с два самотни ФВ на него. Как не са изчезнали функционните вентили никой не знае. От кабелаж и помен няма. Всичко е изскубано до последната жичка. По външната част няма какво да говориме, защото всички знаят вече за какво става дума - трагедия на колела
Администратор
Днес си направих труда да се кача в обявената за музеен експонат машина 41 - 09. И какво установих там?!
Двете кабини са много зле. Мъдрят се прашасали ламаринени кутии, напомнящи, че това някога са били пултове. Кранмашинистите за директната спирачка са свалени, а тези за автоматичната още са си там(До кога не знам?). Контролерите за управление са абсолютно ограбени, като дори и воланите е задигнал някой. В едната кабина намерих остатъци от указателните табелки за контролера и реверсора, които ще заснема при възможност. В машинното помещение е абсолютна пустош. Само откъм непроходния коридор(който по нищо не би могъл да се познае) има остатъци от пневмотабло с два самотни ФВ на него. Как не са изчезнали функционните вентили никой не знае. От кабелаж и помен няма. Всичко е изскубано до последната жичка. По външната част няма какво да говориме, защото всички знаят вече за какво става дума - трагедия на колела
Двете кабини са много зле. Мъдрят се прашасали ламаринени кутии, напомнящи, че това някога са били пултове. Кранмашинистите за директната спирачка са свалени, а тези за автоматичната още са си там(До кога не знам?). Контролерите за управление са абсолютно ограбени, като дори и воланите е задигнал някой. В едната кабина намерих остатъци от указателните табелки за контролера и реверсора, които ще заснема при възможност. В машинното помещение е абсолютна пустош. Само откъм непроходния коридор(който по нищо не би могъл да се познае) има остатъци от пневмотабло с два самотни ФВ на него. Как не са изчезнали функционните вентили никой не знае. От кабелаж и помен няма. Всичко е изскубано до последната жичка. По външната част няма какво да говориме, защото всички знаят вече за какво става дума - трагедия на колела
64.19
Администратор
Администратор
Добра идеяKRAKOMOBILA написа:Aко и дадеме 44 144.4 да си го сложат в музей,като най-строшен локомотив,ще ни оправят сички музеини Шкоди който имаме без пари
Машината с най - много 4-ки е най - строшената в БДЖ от серията 43Р. Въобще машината с най - много "най" в описанието си
Ако става въпрос, на добрите стари Иванки в Чехия със сигурност биха вдигнали паметник за дето са издеянили толкоз дълго на нашата дивашка и мизерна експлоатация и поддръжка.
64.19
Администратор
Администратор
Информация
Модератори
