Докато четях и другите мнения ,се сетих как преди 5-6 години около предупредителния сигнал на г.Мусачево изпадна вагон на бърз влак ,пътуващ към София и войници на Трасп. войски работещи по линията от г.Мусачево за г.Яна се притекоха на помощ,за което някакъв вестник с големи букви написа ,че за 5 мин. е била изпратена помощ от спасителни екипи от София.Явно журналиста въобше не е разбрал къде са били войниците и какви са и че не са спасителни екипи.

Началник влака на Чайката е искал да му се търси смяна - станало му е лошо..43.309 написа:И аз това недуумявам.Дори да е от По би трябвало за 2 часа да стигне.Не мога да разбера закакво при толкова закъснял влак са го държали още 30 мин на Карлово сменянето на машините е за 10 мин.
Пристигане в Бс по сред нощ.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

По разписание УБВ3601 ЧАЙКА пристига в 22:19 в Бургас. Като сложим грубо 4 часа закъснение значи е пристигнала в около 2:19.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 12:31 pm, променено общо 1 път.

bdz46 написа:Какво си видял?!Mashinista написа:Извинете,видях!




Mashinistе,това май беше за другата тема,ама ти май си се пообъркал.
Както и да е,искам да попитам същата бригада ли е върнала Чайката в София на другия ден?Ако е така,работното им време е станало ненормирано - няма я задължителната почичка при престоя в Бургас.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Пореден опит за кражба на контактен проводник забавя движението на влакове
08/06/2007
В първите минути на днешния ден е констатиран пореден опит за кражба на контактен проводник в участъка между Столник и Саранци, вследствие на което в контактната мрежа няма напрежение. “Български държавни железници” ЕАД осигуряват дизелови локомотиви, с които пътническите и товарни влакове преминават през участъка, тъй като поради липсата на напрежение в контактната мрежа композициите не могат да бъдат теглени от електрически машини. Принудителната смяна на електрическите локомотиви на влаковете с дизелови машини в гари от двете страни на участъка ще доведе до известни закъснения в движението на влаковете
BDZ
Много ми е интересно защо казват опит за кражба то си е направо кражба.И при 700 метра липсващ проводник пак писаха опит
“Български държавни железници” ЕАД са осигурили и автобуси, които ще превозят в участъка между Столник и Саранци пътниците от два пътнически влака. Това са пътнически влак № 30 113 от София за Карлово и пътнически влак № 30 124 от Копривщица за София.
08/06/2007
В първите минути на днешния ден е констатиран пореден опит за кражба на контактен проводник в участъка между Столник и Саранци, вследствие на което в контактната мрежа няма напрежение. “Български държавни железници” ЕАД осигуряват дизелови локомотиви, с които пътническите и товарни влакове преминават през участъка, тъй като поради липсата на напрежение в контактната мрежа композициите не могат да бъдат теглени от електрически машини. Принудителната смяна на електрическите локомотиви на влаковете с дизелови машини в гари от двете страни на участъка ще доведе до известни закъснения в движението на влаковете
BDZ
Много ми е интересно защо казват опит за кражба то си е направо кражба.И при 700 метра липсващ проводник пак писаха опит

“Български държавни железници” ЕАД са осигурили и автобуси, които ще превозят в участъка между Столник и Саранци пътниците от два пътнически влака. Това са пътнически влак № 30 113 от София за Карлово и пътнически влак № 30 124 от Копривщица за София.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Все още не е възстановена контактната мрежа между Столник и Саранци
08/06/2007
Все още продължава работата по възстановяване на контактната мрежа в участъка между Саранци и Столник. Преди малко през участъка премина ускореният бърз влак № 3601 “Чайка” от София за Бургас с помощта на осигурения от “Български държавни железници” ЕАД дизелов локомотив. Поради липсата на напрежение в контактната мрежа между Столник и Саранци, влаковите композиции не могат да бъдат теглени от електрически машини и затова се налага принудителна смяна на електрическите локомотиви с дизелови машини в гари от двете страни на участъка.
08/06/2007
Все още продължава работата по възстановяване на контактната мрежа в участъка между Саранци и Столник. Преди малко през участъка премина ускореният бърз влак № 3601 “Чайка” от София за Бургас с помощта на осигурения от “Български държавни железници” ЕАД дизелов локомотив. Поради липсата на напрежение в контактната мрежа между Столник и Саранци, влаковите композиции не могат да бъдат теглени от електрически машини и затова се налага принудителна смяна на електрическите локомотиви с дизелови машини в гари от двете страни на участъка.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Информация
Модератори