Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

44-134 написа:...Да не е регулирана лостовата система на цилиндровите кранове при него също беше немислимо. Всичко при него се изпитваше преди машината да излезе и ако има нещо което е поправимо със собствени сили той го правеше....
Много даже беше мислимо. На тази машина лостовата система на краните си беше такава още от преди възстановителния ремонт и досега нито Любо, нито някой друг си направи труда да я регулира. А това не изисква нищо освен няколко гаечни ключа, пила и шмиргел. Също така при пригаждане на тендера за зареждане с вода от цистерна вместо да се монтира специален кран с тръба, изведена под буферната греда и завършваща с щорцов накрайник, както направихме на 16.01 и 15.215, софиянци нахлуха един маркуч на крана за източване на тендера (от дясно по средата на резервоара), който маркуч овързаха с тел по цялата дължина на рамата на тендера и преметнаха през буферите пак вързан с тел. Тъй освен че машината прилича на камион за отпушване на канали, е невъзможно зареждането по време на движение.

Уважавам Любо и оценявам труда, който е положил по машината, но сам човек малко може да свърши. А той не можа да си изгради достатъчен авторитет в депото, така че като тупне по масата на началника да се събира бригада от шлосери, да се купуват материали и т.н., както стана в депо ГО.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Tramway написа:........
Уважавам Любо и оценявам труда, който е положил по машината, но сам човек малко може да свърши. А той не можа да си изгради достатъчен авторитет в депото, така че като тупне по масата на началника да се събира бригада от шлосери, да се купуват материали и т.н., както стана в депо ГО.
Това Алберт го може в депо ГО. :D
Интересно как е постигнал този авторитет.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

VESO написа:
Tramway написа:........
Уважавам Любо и оценявам труда, който е положил по машината, но сам човек малко може да свърши. А той не можа да си изгради достатъчен авторитет в депото, така че като тупне по масата на началника да се събира бригада от шлосери, да се купуват материали и т.н., както стана в депо ГО.
Това Алберт го може в депо ГО. :D
Интересно как е постигнал този авторитет.
Тъй като и аз съм в тамошния кюп и знам как стоят нещата, ще ти разкажа подробно като се видим на по бира.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

На 01.06.2007г ще има влак по софииския ЖП възел по случай международния ден на детето. пътуването ще започне от софия и ще свърши пак там и ще е с парен локомотив(01.23) и 3 ретро вагона най-вероятно корона експрес
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

44-134 написа:На 01.06.2007г ще има влак по софииския ЖП възел по случай международния ден на детето. пътуването ще започне от софия и ще свърши пак там и ще е с парен локомотив(01.23) и 3 ретро вагона най-вероятно корона експрес
Френски вагони, не от Короната.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

Влакът ще замине в 10:10 от ЦГ София
депо подуяне
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

В колко се връща в Сф?
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

11:50
депо подуяне
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Жалко, че няма да успея да го снимам. Дано някой друг има възможността.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

rexkos написа:Жалко, че няма да успея да го снимам. Дано някой друг има възможността.
Ще имаш 100 възможности през септември.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Tramway написа:
rexkos написа:Жалко, че няма да успея да го снимам. Дано някой друг има възможността.
Ще имаш 100 възможности през септември.
Супер значи пак ще има атракционни пътувания? Задължително ще присъствам този път, че миналата година не успях. До къде ще има атракционни. За едното сигурно е ясно - Димитровград-Подкова. :)
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Ще имаш 100 възможности през септември.
Сигурен ли си? Я рязясни още.... :wink:
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Nikola VS написа:
Ще имаш 100 възможности през септември.
Сигурен ли си? Я рязясни още.... :wink:
Аз ако не съм сигурен, кой?
Ще ви информирам своевременно да устроите фотографски засади по трасетата.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Чудесно, разчитаме на теб! :P
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Утре ще се разкарам до Сф да снимам детския влак и ще се надявам да успея да се внедря някъде
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Публикувай отговор

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация