Много даже беше мислимо. На тази машина лостовата система на краните си беше такава още от преди възстановителния ремонт и досега нито Любо, нито някой друг си направи труда да я регулира. А това не изисква нищо освен няколко гаечни ключа, пила и шмиргел. Също така при пригаждане на тендера за зареждане с вода от цистерна вместо да се монтира специален кран с тръба, изведена под буферната греда и завършваща с щорцов накрайник, както направихме на 16.01 и 15.215, софиянци нахлуха един маркуч на крана за източване на тендера (от дясно по средата на резервоара), който маркуч овързаха с тел по цялата дължина на рамата на тендера и преметнаха през буферите пак вързан с тел. Тъй освен че машината прилича на камион за отпушване на канали, е невъзможно зареждането по време на движение.44-134 написа:...Да не е регулирана лостовата система на цилиндровите кранове при него също беше немислимо. Всичко при него се изпитваше преди машината да излезе и ако има нещо което е поправимо със собствени сили той го правеше....
Уважавам Любо и оценявам труда, който е положил по машината, но сам човек малко може да свърши. А той не можа да си изгради достатъчен авторитет в депото, така че като тупне по масата на началника да се събира бригада от шлосери, да се купуват материали и т.н., както стана в депо ГО.