
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Администратор

Глобален модератор
Колега, нали знаеш, като умре циганката дето хвали, сами трябва да се хвалимchoveka_vlak написа:Хе хе хе!!!, Гоподин трамвая се преплакна!!!, кеф!, кеф!, кеф!, пак надви и подчерта!. Северняшко мислене!-това е!.![]()
![]()


Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Нека повече да не коментираме темата с файтърите,защото пак ще ме заболят пръстите да изписвам информация за негодността им на бързите влакове.И аз съм безкрайно учуден за 3637,още повече пък за влак като 2611.Колкото до 43307-8,той е изключение и варненци миналото лято редовно го използваха на 3660/3661.В Бургас на няколко пъти се засякох с него.

Администратор
Не виждам как може влак да закъснее по това, че е с "Файо"
По - скоро е от калпаво каране или закъсняване на изчаквани връзки. Файтърът върви много добре, дърпа яко и като изключим друсането няма никакъв проблем с него да се движи и "Ориент" експрес ако щеш. Аз съм виждал УБВ 8601 с 43-ка и то от тези с ниските джамове - баш първите номера. Не мога да се сетя, но май беше 509 ако не ме лъже паметта. Влакът не само, че бе на време, ами и натрупаното от строшената 46200 закъснение от 15 мин бе избито.

64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Глобален модератор
Аз пък не съм прочел нито една дума от такава информация, камо ли смислена дума. Затова моля да се опишат по точки (1., 2., 3.,..), конкретно и технически причините, поради които смятате, че машини серия 43 не могат да карат бързи влакове. Само че преди това дефинирайте понятието "бърз влак".VESO написа:...пак ще ме заболят пръстите да изписвам информация за негодността им на бързите влакове.....
След това аз мога да докажа, че известна част от бързите влакове могат успешно да се карат и с парна машина.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Ако някой е обърнал изобщо някакво внимание на описанията и характеристиките които пускам за серия 43 според мен те са идеални за всякакви влакове. Пък и по производство те са за товарни и пътнически влакове (всички типове).
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 12:26 pm, променено общо 1 път.
Аз освен този,заснет от г-н Н.Петракиев,друг не се сещам.
На снимката,правена в Ст.Загора е 43007-4,или поне така е споменато.
На снимката,правена в Ст.Загора е 43007-4,или поне така е споменато.
Като гледам на какви талиги е, вече няма значение дали е бил 43 007 или 43 507. В движение 43 000 няма вече. Последния е 43 024, който от няколко години вече е 524.VESO написа:Аз освен този,заснет от г-н Н.Петракиев,друг не се сещам.
На снимката,правена в Ст.Загора е 43007-4,или поне така е споменато.
Интересно, че този 43 007 е на пътнически вагонни талиги Пулман, вероятно принадлежали някога на стари пътнически вагони.
Информация
Модератори