Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Напоследък и пловдивските машини ги постегнаха доста. Това че на външен вид изглеждат архаично не значи че са лоши.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

lok43r написа:Напоследък и пловдивските машини ги постегнаха доста. Това че на външен вид изглеждат архаично не значи че са лоши.
Чаровността на един Файтър се крие в ниските джамове, мърсотията по тях и изстрадалия вид! Блъскането е екстра, за която се заплаща :lol:
64.19
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор
Re: локомотиви серия 43

Мнение от Tramway »

choveka_vlak написа:Хе хе хе!!!, Гоподин трамвая се преплакна!!!, кеф!, кеф!, кеф!, пак надви и подчерта!. Северняшко мислене!-това е!. :D :D :D
Колега, нали знаеш, като умре циганката дето хвали, сами трябва да се хвалим :lol: :lol: Похвалих и пловдивските гаджета - направо са 6+!! Сериозно!
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Нека повече да не коментираме темата с файтърите,защото пак ще ме заболят пръстите да изписвам информация за негодността им на бързите влакове.И аз съм безкрайно учуден за 3637,още повече пък за влак като 2611.Колкото до 43307-8,той е изключение и варненци миналото лято редовно го използваха на 3660/3661.В Бургас на няколко пъти се засякох с него.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

VESO написа:Нека повече да не коментираме темата с файтърите,защото пак ще ме заболят пръстите да изписвам информация за негодността им на бързите влакове.
Не съм забелязал подобно нещо, а съм пътувал с доста от тези машини, включително на пътнически и бързи влакове.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Че то по едно време и "Родопи" пътуваше с варненска 43-00-ка и закъсненията в морската столица бяха от 20 минути нагоре.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не виждам връзката. Аз пък съм стигал в София преди време с влак 461 с русенска 43.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Не виждам как може влак да закъснее по това, че е с "Файо" :roll: По - скоро е от калпаво каране или закъсняване на изчаквани връзки. Файтърът върви много добре, дърпа яко и като изключим друсането няма никакъв проблем с него да се движи и "Ориент" експрес ако щеш. Аз съм виждал УБВ 8601 с 43-ка и то от тези с ниските джамове - баш първите номера. Не мога да се сетя, но май беше 509 ако не ме лъже паметта. Влакът не само, че бе на време, ами и натрупаното от строшената 46200 закъснение от 15 мин бе избито.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

С бургазлии като съм си говорил, че ако от ПО тръгнат с 15 мин зак до БС се избиват с яко каране иначе не.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Пътувал съм във влак теглен от 43 502 от Карнобат до Бс изби 10 мин. но с уговорката че на всички БВ и УБВ разписанието от Карнобат до Бс е така разтегнато и 55 024 е отвозвал БВ за обявените 55 минути.......
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

VESO написа:...пак ще ме заболят пръстите да изписвам информация за негодността им на бързите влакове.....
Аз пък не съм прочел нито една дума от такава информация, камо ли смислена дума. Затова моля да се опишат по точки (1., 2., 3.,..), конкретно и технически причините, поради които смятате, че машини серия 43 не могат да карат бързи влакове. Само че преди това дефинирайте понятието "бърз влак".
След това аз мога да докажа, че известна част от бързите влакове могат успешно да се карат и с парна машина.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ако някой е обърнал изобщо някакво внимание на описанията и характеристиките които пускам за серия 43 според мен те са идеални за всякакви влакове. Пък и по производство те са за товарни и пътнически влакове (всички типове).
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Има ли останал някъде 43.0хх? дори и да не е в движение но още да е със стария номер?
И 43 501 жив ли е? 502 беше до скоро.....
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз освен този,заснет от г-н Н.Петракиев,друг не се сещам.
На снимката,правена в Ст.Загора е 43007-4,или поне така е споменато.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

VESO написа:Аз освен този,заснет от г-н Н.Петракиев,друг не се сещам.
На снимката,правена в Ст.Загора е 43007-4,или поне така е споменато.
Като гледам на какви талиги е, вече няма значение дали е бил 43 007 или 43 507. В движение 43 000 няма вече. Последния е 43 024, който от няколко години вече е 524.

Интересно, че този 43 007 е на пътнически вагонни талиги Пулман, вероятно принадлежали някога на стари пътнически вагони.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация