
Глобален модератор
В софийския район има най-малко 500 вагона - товарни, пътнишки, специални, които чакат различни категории ремонти и ревизии, но най-вероятно ще дочакат брак. Практиката в БДЖ показва, че всяко возило, престояло повече от една седмица, с всеки изминал ден заприличва все повече на скелет и става все по-невъзстановимо. Защо например бракуваха френските вагони? Защото ги спряха за ревизия, която се проточи повече от 3 месеца. Накрая нямаше какво да се ревизира. Ама френска им работа - вагони, тъпкани с алуминий, оставени безпризорни на гара Илиянци, привличат циганта както мед привлича мухи.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Чат-пат се срещат такива вагони.Но обикновенно те са в този вид след ремонт.По типично нашенски маниер след втория-третия месец обаче започват да приличат на повечето вагони - оцапани,мръсни,с откраднати пердета,незатварящи се прозорци,липса на вода.Тук работата опира до едно нещо,което вече много рядко се среща у нас - ВЪЗПИТАНИЕТО.


Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Днес гледах УБВ2602/2601 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ и забелязах,че в съставите на 2-та влака има вече само по 1 инвалиден вагон(80 серия червено-бял/син).Върпоса е,че 18-метровите(късите)червено-бели инвалидни вагони 43 серия изчезнаха от съставите на тези 2 влака,а преди ги имаше.Днес на ПВ20133/20132 имаше точно 1 такъв вагон.Е хубава работа.На пътническите влакове ги дават,апа за ускорените няма такива вагони(не че се возят инвалиди в тях).Но поне да се ползват по предназначение.
Вече съставът на влак 5621/5624 e с 4 вагона, а не с 5. Амин! 

Последно промяна от rexkos на Съб Юни 09, 2007 6:31 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори