Ами тогава името и длъжността,да си свършат работата(ако е за този,за който си мисля)Tramway написа:Този някой си има име и длъжност.Mashinista написа:За това казах,че някой трябва да се заеме с този проблем!



Мутафчиев каза, че с повече от 10% няма да се увеличат заплатите ако щат и 10 стачки да направят. Да обаче май увеличението още не е влязло в сила и ако не влезе в сила до 1 месец ще има стачка независимо дали има пари или не.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 12:10 pm, променено общо 1 път.
Някой случайно да има информация дали някои от пренасочените влакове ще замества отменения чифт? Т.е. дали ще спира на гарите и спирките между Волуяк и Перник?Почистването на сервитутната ивица през периода 7-ми – 18-ти май налага временно да бъдат отменени следните два влака:
- пътнически влак № 60275 – (София – Перник);
- пътнически влак № 60276 – (Перник – София).
Railion Deutschland AG
Nürnberg
Nürnberg

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Тази вечер в емисията на "По света и у нас" беше излъчен материал за железницата,носещ гръмкото и малоумно заглавие "КРАДАТ РЕЛСИ".Бяха засегнати следните пунктове:
301 кражби на скрепителни елементи са извършени от началото на годината.
останах втрещен от следния факт - наченалото преди 4 дни почистване на циганските боклуци от 5 линия,район Факултето,се извършва от цигани наети по програма за временна заетост.Срещу тази извършена работа те взимат пари.Е това ако не е парадокс и фарс - същите тия дето цапат и хвърлят боклуците по линията им се плаща за да ги чистят...
същите тия "чистачи" са зулили спирачката на един от товарните вагони,натоварен със събраните боклуци.
проблема с кражбите от товарните вагони,извършвани често и в движение.
замерванията по влаковете с камъни,вседствие на ниската скорост с която преминават влаковете оттам.
Никъде в материала не се каза,нито стана ясно какви релси са откраднати.Крадени са скрепителни елементи.Та още си задавам въпроса - защо аджеба са турили такова заглавие на репортажа...





Никъде в материала не се каза,нито стана ясно какви релси са откраднати.Крадени са скрепителни елементи.Та още си задавам въпроса - защо аджеба са турили такова заглавие на репортажа...

Глобален модератор
Във връзка с побликуваната информация за двете Кореи, от колегата Labros, ми се ще да попитам КОЛЕГИУМА!, какъв е вида на локомотива на снимката???... 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Глобален модератор
Ето пак журналистически изцепки:Mashinista написа:Новото поколение скоростни влакове на Япония "шинкансен" - N700 тръгва от 1 юли и обещава да взима 515-километровото трасе Токио-Осака само за 2 часа и 25 минути. В определени участъци скоростта му ще достига 300 км/ч.
Японците не са си поставили за цел да конкурират най-бързия скоростен влак в света - френския TGV, който вдига 320 км/ч по трасето Париж-Страсбург. В новата концепция се залага повече на комфорта на пътниците и екологичността. Новият влак ще консумира с 19 на сто по-малко електроенергия от предшествениците си и ще изхвърля много по-малко вредни емисии.
Вагони за пушачи не се предвиждат. Все пак било възможно обособяването на някои напълно херметизирани вентилирани купета, където тютюнджиите можело да припалят.
Едно от нововъведенията позволява преминаването на завоите без намаляване на скоростта. При навлизане във вираж специални механизми накланят цялата композиция с 1 градус към страната на завоя.
Първите скоростни влакове дебютираха в Япония още през 1964 г., в навечерието на Олимпийските игри в Токио, припомня БГНЕС. До 2009 г. в Страната на изгряващото слънце ще се движат 54 композиции от новия модел.
Източник: News BG
1. Какви вредни емисии може да генерира един електрически влак?
1.1. Ако тяговите му двигатели са постояннотокови при искрене на колекторите се отделя озон - по-екологично от това здраве му кажи. Същото важи и за искренето на пантографите. Ако ТД са асинхронни нямат колектори и не се отделя нищо.
1.2. Маслени пари от трансформаторите - това са броени молекули. Една обикновена пръдня е доста по-вредна емисия.
1.3. Изтичане на масло от редукторите по пътя - това само у нас го има.
1.4. Клозетни продукти - с изключение на нас и още няколко балкански и ориенталски страни всички вагонски клозети са химически и нищо не изтича навън.
2. Системата с накланящите се кошове е отдавна измислена и приложена в серийно произвеждани скоростни мотрисни влакове в Европа, т.е. топлата вода е вече открита. И наклонът не е 1°, а до 8°. Освен това в кривите скоростта не се намалява - това не е като да караш лека кола през прохода Шипка.

По повод публикацията на колегата 44 058 за удължаването на маршрутите на ПВ20130 и ПВ20137 искам да попитам: Нали ЕМВ-то на 20130 седи до 13:00? Преди си спомням,че ПВ20137 заминаваше от гара Червен бряг в 13:05.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 12:10 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
