Но да се пусне ДМВ по електрифициран участък е наистина глупаво,нелогично и неикономично.То и затова се иска здрав мозък и понеже в България си ги имаме в излишък,един от влаковете София - Драгоман и обратно е с DESIRO.Да не говорим и за новите крайградски 10290/10291,това също е породено от липсата на електрички.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Аз се съмнявам,че някой ще седне да пуска влакове по изброените от теб участъци.Със своите действия нееднократно се е доказало,а и продължава да се доказва,че на директорските и началнически места не седят практични хора.Някои оттях дори като им изтъкнеш по-горните си съждения,които са абсолютно точни от гледна точка подвижния състав,ще ти кажат - това не е така,ние знаем как е по-добре.За тия работи след електрификацията никой още не мисли,а е редно.
А извеждането от експлоатация на някои дизелови локомотиви ще е добре дошло за доста джобове...
А извеждането от експлоатация на някои дизелови локомотиви ще е добре дошло за доста джобове...
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:
По отношение на Симеоновград - Нова Загора, според въпрос от кандидатстудентски изпит за Шуменски университет за тази година гласи, че от София за Симеоновград се пътувало през Нова Загора ....
Това май е доста стар въпрос...едно, че линията не се обслужва за пътнически превози, второ, че е нелогично такова пътуване....
Това май е доста стар въпрос...едно, че линията не се обслужва за пътнически превози, второ, че е нелогично такова пътуване....
В тази връзка от там изобщо не е минавал влак през последната седмица. Явно няма много добив напоследък.VESO написа:Ако все пак това стане,предлагам рационално решение - да се открият няколко закрити за пътн.превози второстепенни линии като Ямбол - Елхово, Н.Загора - Симеоновград, Ч.бряг - Зл.Панега,Алдомировци - Бели брег и др. и дизеловите мотриси да се пуснат там.
В момента ДМВ не достигат и в София за обслужване на всички влакове. Именно това спира още сега да се пусне отново пътническото движение по някои линии.
Последно промяна от bdz46 на Пет Май 11, 2007 10:13 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:
Аз имам въпрос.
Какво значи, че може да се пускат новите ЕМВ Дезиро по новата линия? Те нямат ли също макс. скорост 120 км/ч....? За това ли се прави тази линия.....не, че всички влакове по нея ще хвърчат със 200, ама със 120...това ли е бъдещето...
А относно ДМВтата.....при една целенасочена и правилна политкика на ЕС и на отделните страни, е желателно да не останат неелектрифицирани линии до 2020-2030 година.....но това ще стане продуктивано от пазара още следващото десетилетие, когато започнат горивно-енергийните кризи и драми...
Какво значи, че може да се пускат новите ЕМВ Дезиро по новата линия? Те нямат ли също макс. скорост 120 км/ч....? За това ли се прави тази линия.....не, че всички влакове по нея ще хвърчат със 200, ама със 120...това ли е бъдещето...
А относно ДМВтата.....при една целенасочена и правилна политкика на ЕС и на отделните страни, е желателно да не останат неелектрифицирани линии до 2020-2030 година.....но това ще стане продуктивано от пазара още следващото десетилетие, когато започнат горивно-енергийните кризи и драми...


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
ЕМВ Дезиро ще са за 160км/ч.SoAlien написа:Какво значи, че може да се пускат новите ЕМВ Дезиро по новата линия? Те нямат ли също макс. скорост 120 км/ч....? За това ли се прави тази линия.....не, че всички влакове по нея ще хвърчат със 200, ама със 120...това ли е бъдещето...
А ти какво мислиш че ще се движи там с толкова, освен ЕМВ, които още ги няма? Освен това за сега ще има 25бр нови ЕМВ, повечето влакове ще си бъдат с електровози, каквито има.
Първоночолно, когато се заговори за тази линия преди години, идеята включваше и доставка на нови локомотиви специално за експлоатация по новата линия. От тогава обаче много неща се промениха и 5 години след като трябваше да е готова цялата линия, едвам започва работата по първата част.

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Блажени са вярващите!То ако всички голи обещания се бяха сбъднали...
Вярно е,че късно започна въпросната реконструкция,но с оглед скапаната ни държава и това за сега е светлина в тунела.Аз съм обнадежден,че ще се свърши в срок и извърши качествено,защото е наета чужда фирма.Сега незная и тя може да си има някакви кусури.
Вярно е,че късно започна въпросната реконструкция,но с оглед скапаната ни държава и това за сега е светлина в тунела.Аз съм обнадежден,че ще се свърши в срок и извърши качествено,защото е наета чужда фирма.Сега незная и тя може да си има някакви кусури.
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:
Всъщност да сме наясно. Тази линия не се строи да улеснява живота на първомайци и димитровградчани, а има далеч по-глобални измерения. Целта е след 7-8 години (в най-добрия случай) по един от най-натоварените паневропейски коридори в ЮИ Европа да се движат изцяло високоскоростни влакове....а ние, ако имаме кой и с какво - ще я ползваме тази линия по предназначение (за високи скорости).bdz46 написа:ЕМВ Дезиро ще са за 160км/ч.SoAlien написа:Какво значи, че може да се пускат новите ЕМВ Дезиро по новата линия? Те нямат ли също макс. скорост 120 км/ч....? За това ли се прави тази линия.....не, че всички влакове по нея ще хвърчат със 200, ама със 120...това ли е бъдещето...
А ти какво мислиш че ще се движи там с толкова, освен ЕМВ, които още ги няма? Освен това за сега ще има 25бр нови ЕМВ, повечето влакове ще си бъдат с електровози, каквито има.
Първоночолно, когато се заговори за тази линия преди години, идеята включваше и доставка на нови локомотиви специално за експлоатация по новата линия. От тогава обаче много неща се промениха и 5 години след като трябваше да е готова цялата линия, едвам започва работата по първата част.
Все пак след 10 години си представям по друг начин Железниците. Мисля, че ще има доста чужда техника така да се изразя...общо взето не само Д-то ще отпадне както казва м-ра, ами и Б-то....ама то в кое българско дружество, предприятие, отрасъл остана всъщност?
Друг да анализира дали е добре това или не....

наистина електрификацията на Пловдив-Свиленград може да доведе до посочените от VESO проблеми. Идеята за пускане на ДМВ Дезиро по някои от второстепенните линии по които няма пътническо движение също е добра.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 12:13 pm, променено общо 1 път.

Глобален модератор
А не може ли стоящите и изправни локомотиви да се дадат на желаещите частни превозващи (такива вече има) вместо да се дават за "разсипване". И ще отговоря веднага!, БСП и неговите подчинени в лицето както Олег Петков, така и на Петър Мутафчиев не дават!!!!. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Информация
Модератори