Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

ДМВ ще заплват дупката от окапалите и държащи се на честна пионерска ЕМВ серия 32
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Но да се пусне ДМВ по електрифициран участък е наистина глупаво,нелогично и неикономично.То и затова се иска здрав мозък и понеже в България си ги имаме в излишък,един от влаковете София - Драгоман и обратно е с DESIRO.Да не говорим и за новите крайградски 10290/10291,това също е породено от липсата на електрички.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Аз се съмнявам,че някой ще седне да пуска влакове по изброените от теб участъци.Със своите действия нееднократно се е доказало,а и продължава да се доказва,че на директорските и началнически места не седят практични хора.Някои оттях дори като им изтъкнеш по-горните си съждения,които са абсолютно точни от гледна точка подвижния състав,ще ти кажат - това не е така,ние знаем как е по-добре.За тия работи след електрификацията никой още не мисли,а е редно.
А извеждането от експлоатация на някои дизелови локомотиви ще е добре дошло за доста джобове...
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:
По отношение

Мнение от SoAlien »

По отношение на Симеоновград - Нова Загора, според въпрос от кандидатстудентски изпит за Шуменски университет за тази година гласи, че от София за Симеоновград се пътувало през Нова Загора ....
Това май е доста стар въпрос...едно, че линията не се обслужва за пътнически превози, второ, че е нелогично такова пътуване....
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

VESO написа:Ако все пак това стане,предлагам рационално решение - да се открият няколко закрити за пътн.превози второстепенни линии като Ямбол - Елхово, Н.Загора - Симеоновград, Ч.бряг - Зл.Панега,Алдомировци - Бели брег и др. и дизеловите мотриси да се пуснат там.
В тази връзка от там изобщо не е минавал влак през последната седмица. Явно няма много добив напоследък.

В момента ДМВ не достигат и в София за обслужване на всички влакове. Именно това спира още сега да се пусне отново пътническото движение по някои линии.
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

Аз имам въпрос.

Какво значи, че може да се пускат новите ЕМВ Дезиро по новата линия? Те нямат ли също макс. скорост 120 км/ч....? За това ли се прави тази линия.....не, че всички влакове по нея ще хвърчат със 200, ама със 120...това ли е бъдещето...

А относно ДМВтата.....при една целенасочена и правилна политкика на ЕС и на отделните страни, е желателно да не останат неелектрифицирани линии до 2020-2030 година.....но това ще стане продуктивано от пазара още следващото десетилетие, когато започнат горивно-енергийните кризи и драми...:)
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

SoAlien написа:Аз имам въпрос.

.при една целенасочена и правилна политкика на ЕС и на отделните страни, е желателно да не останат неелектрифицирани линии до 2020-2030 година.....
Toва нашите политици ще го изтълкуват че трябва да закрият всички не електрифицирани линии :twisted:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

От което решение ще напълнят джобовете си с паричките на автобусните фирми.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Целта обаче е да се електрифицират, а не да се закриват!

Относно експлоатацията на мотриси "Сименс" май става дума за ЕМВ "Дезиро", които ще бъдат за по - висока скорост от дизеловите си посестрими!
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

SoAlien написа:Какво значи, че може да се пускат новите ЕМВ Дезиро по новата линия? Те нямат ли също макс. скорост 120 км/ч....? За това ли се прави тази линия.....не, че всички влакове по нея ще хвърчат със 200, ама със 120...това ли е бъдещето...
ЕМВ Дезиро ще са за 160км/ч.
А ти какво мислиш че ще се движи там с толкова, освен ЕМВ, които още ги няма? Освен това за сега ще има 25бр нови ЕМВ, повечето влакове ще си бъдат с електровози, каквито има.
Първоночолно, когато се заговори за тази линия преди години, идеята включваше и доставка на нови локомотиви специално за експлоатация по новата линия. От тогава обаче много неща се промениха и 5 години след като трябваше да е готова цялата линия, едвам започва работата по първата част.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Типично за България - много приказки и накрая едно голямо НИЩО! Парите са "усвоени" във вид на блъскави лимузини и вили като Кралските английски палати!
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Блажени са вярващите!То ако всички голи обещания се бяха сбъднали...
Вярно е,че късно започна въпросната реконструкция,но с оглед скапаната ни държава и това за сега е светлина в тунела.Аз съм обнадежден,че ще се свърши в срок и извърши качествено,защото е наета чужда фирма.Сега незная и тя може да си има някакви кусури.
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

bdz46 написа:
SoAlien написа:Какво значи, че може да се пускат новите ЕМВ Дезиро по новата линия? Те нямат ли също макс. скорост 120 км/ч....? За това ли се прави тази линия.....не, че всички влакове по нея ще хвърчат със 200, ама със 120...това ли е бъдещето...
ЕМВ Дезиро ще са за 160км/ч.
А ти какво мислиш че ще се движи там с толкова, освен ЕМВ, които още ги няма? Освен това за сега ще има 25бр нови ЕМВ, повечето влакове ще си бъдат с електровози, каквито има.
Първоночолно, когато се заговори за тази линия преди години, идеята включваше и доставка на нови локомотиви специално за експлоатация по новата линия. От тогава обаче много неща се промениха и 5 години след като трябваше да е готова цялата линия, едвам започва работата по първата част.
Всъщност да сме наясно. Тази линия не се строи да улеснява живота на първомайци и димитровградчани, а има далеч по-глобални измерения. Целта е след 7-8 години (в най-добрия случай) по един от най-натоварените паневропейски коридори в ЮИ Европа да се движат изцяло високоскоростни влакове....а ние, ако имаме кой и с какво - ще я ползваме тази линия по предназначение (за високи скорости).

Все пак след 10 години си представям по друг начин Железниците. Мисля, че ще има доста чужда техника така да се изразя...общо взето не само Д-то ще отпадне както казва м-ра, ами и Б-то....ама то в кое българско дружество, предприятие, отрасъл остана всъщност?

Друг да анализира дали е добре това или не....
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

наистина електрификацията на Пловдив-Свиленград може да доведе до посочените от VESO проблеми. Идеята за пускане на ДМВ Дезиро по някои от второстепенните линии по които няма пътническо движение също е добра.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
А не може ли стоящите и изправни локомотиви да се дадат на желаещите частни превозващи (такива вече има) вместо да се дават за "разсипване". И ще отговоря веднага!, БСП и неговите подчинени в лицето както Олег Петков, така и на Петър Мутафчиев не дават!!!!. :evil:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация