
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Аз доколкото знам службата за трудноподвижни лица работи по предварителна заявка.Преди година и нещо време от предаването "Господари на ефира" бяха направили разследване кои сфери на транспорта предлагат превоз на хора с инвалидни колички.Оказа се,че само БДЖ предлага въпросната опция.Интервюираният на когото името не помня,каза пред микрофона,че работят само по предварителна заявка.Дори можело и да вземат от дома им хората на инвалидни колички,да ги качат на влака,да ги свалят на гарата за дето пътува човекът и оттам да го закарат до мястото където отива.Това последното разбира се срещу заплащане.
Сега незная как е.Дали още се действа по този почин.
Сега незная как е.Дали още се действа по този почин.
Последно промяна от Labros на Пет Май 04, 2007 5:40 pm, променено общо 1 път.


Миналата седмица на паркинга пред центр.ПО видях син микробус RENAULT,обозначен със знака за инвалид и с надпис "Диспечерска служа за трудоподвижни лица - Пловдив".Явно тази услуга,за която говориш все още се предлага.Labros написа:....Дори можело и да вземат от дома им хората на инвалидни колички,да ги качат на влака,да ги свалят на гарата за дето пътува човекът и оттам да го закарат до мястото където отива.Това последното разбира се срещу заплащане.
Сега незная как е.Дали още се действа по този почин.
Каква серия се водят теснопътните пътнически вагони и фургони? В Дряново ли са правени или са внесени от чужбина?
В Дряново са произведени. Други като тях няма.
Номерата им не са подчинени на общата система за сериино означение на вагоните за нормално междурелсие. Номерата на теснопътните вагони са трицифрени, отпред с буква, указваща типа на вагона. Предвид малкия им брой и еднаквостта им, всичките са една серия, с изключение на вагоните от атракционния състав. Виж по някоя снимка номерата и ще се ориентираш за серията.
Номерата им не са подчинени на общата система за сериино означение на вагоните за нормално междурелсие. Номерата на теснопътните вагони са трицифрени, отпред с буква, указваща типа на вагона. Предвид малкия им брой и еднаквостта им, всичките са една серия, с изключение на вагоните от атракционния състав. Виж по някоя снимка номерата и ще се ориентираш за серията.

Това наистина е много добра новина. Преди месец станах свидетел на абсолютно същата картинка.
В събота на 5-ти април в състава на ПВ 20110 пък имашеспален вагон, който вероятно е минал ревизия.
В събота на 5-ти април в състава на ПВ 20110 пък имашеспален вагон, който вероятно е минал ревизия.

Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО

Администратор
Вагоните са ги карали във ВРЗ - Септември на Среден или Подемен ремонт. Там сменят и тапицерията на седалките.44-134 написа:Ако са отивали за брак нямаше да ги слагат на 1620 а щяха да ги оставят пловдивските оксижени да се погрижат за тях. По-вероятно е да са отивали за някой от заводите за ремонт
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
От 63 серия са 3 броя, от инвалидните 80 серия също са 3 броя. За останалите не съм броил, но те никак не са малко. Най-масовото спрени вагони са кушети 40 серия, второкласните 40 серия, 74 серия, спалните и вагон-ресторантите. Дано все пак скоро някой им извърши ремонт. Така съставът на влаковете значително ще се увеличи.
Информация
Модератори