В Бургас понякога се случва поради липса на маневра влаковата машина сама да си избута вагоните. Миналата година в продължение на една седмица го видях два пъти, без разбира се да съм киснал непрекъснато на гарата - просто отивам и го виждам. Даже взех да си мисля, че е установено като правило, докато един ревизор-вагон ми каза, че това е от немай-къде - като не достигат маневри, дай да държим и другите машини затиснати...VESO написа:....в Бургас толкова се бавят с изтеглянето на състава,че се е случвало поне 20 минути след пристигането,цялата композиция и електровоза да стоят на перона.Споменът ми е пресен от тази зима с 8627.По разписание влакът пристигна в 6:22,а 55150-7 се появи отзад чак към 6:40.

Глобален модератор
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
В зависимост от плана за маневра в гарите ,гараджийте са си извоювали това влакови лок. да избутват композициите ,както е в г.София до депо Надежда и въобще не се интересуват ,че лок.бригада може да е преработила от допустимите 12 ч.Не се учудвам ,че нищо не се е променило от години наред до сега.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Сещам се и за един извънреден случай за маневра с магистрален електровоз на Централна гара София. 2611 беше композиран на 7-ми коловоз начело с 44 066, като в това време бе открита повреда в отоплителната инсталация на 2 вагон. Тогава 44 066 изтегли фургона и първите два пътн. вагона на 9-ти коловоз и стоя там, докато 52-ка докара вагон с работеща отоплителна инсталация от депо Надежда. След като това стана, 44 066 с фургона и първия вагон прегарираха и се закачиха към влака, като вагонът с откритите повреди бе откачен и остана на 9-ти коловоз.
Последно промяна от rexkos на Чет Апр 19, 2007 1:43 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

На мен ми е известна само маневрата с фургона на 20111, а съм забелязвал, че на някои влакове фургоните си седят на опашката на влака, а специално за 20111 го местят.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 11:59 am, променено общо 1 път.
Е,това с мотрисите е разбираемо.При нас DESIRO-то също само излиза от депото и се отправя към перона.Понеже могат сами да се движат,се прегарират и правят маневри за влизане или излизане от коловоз.
Отново намесвам името на Бургас,като лятото там видях как 55-00-ца идва да изтегли електричка,понеже работното време на бригадата бе надвишено.Маневрения дизел закачи 32-00-ката не чрез двузвенка,а с помощта на вътрешното сцепно ухо (това е удобно при маневрен,не и при влаков режим) и я подкара към депото.За случая,който колегата форумист 42 072.9 коментира по-горе: на снимката 44126-1 маневрира с вагоните,които ще бъдат включени в състава на 460.
На гара ПО старозагорската машина на 4641 понякога маневрира с фургона,а друг път въртенето му става от маневреното "пате",което идва отзад да закачи композицията.
Отново намесвам името на Бургас,като лятото там видях как 55-00-ца идва да изтегли електричка,понеже работното време на бригадата бе надвишено.Маневрения дизел закачи 32-00-ката не чрез двузвенка,а с помощта на вътрешното сцепно ухо (това е удобно при маневрен,не и при влаков режим) и я подкара към депото.За случая,който колегата форумист 42 072.9 коментира по-горе: на снимката 44126-1 маневрира с вагоните,които ще бъдат включени в състава на 460.
На гара ПО старозагорската машина на 4641 понякога маневрира с фургона,а друг път въртенето му става от маневреното "пате",което идва отзад да закачи композицията.
Относно 4641 мога да кажа че се върти по някога като се изтегля от машината, сече се и тогава го зима Бъгито и го закача на чело на влака както ще върви на следващия ден, а в други случей композицията се оставя както си е и после се върти в техническа гара от 2-ра маневра
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
В този слечай мисля, че само е щяла да се забави извънредната маневра ако магистралния лок се е оттеглял, за да се ездърпат вагоните на девети от маневрен или въобще да идва маневрен и той да тегли. Учудва ме как са намерили виднага вагон и бързо са направили смяната. Обикновенно си мисля, че по- скоро биха пуснали вагон с развалена отоплителна инсталация......Сещам се и за един извънреден случай за маневра с магистрален електровоз на Централна гара София. 2611 беше композиран на 7-ми коловоз начело с 44 066, като в това време бе открита повреда в отоплителната инсталация на 2 вагон. Тогава 44 066 изтегли фургона и първите два пътн. вагона на 9-ти коловоз и стоя там, докато 52-ка докара вагон с работеща отоплителна инсталация от депо Надежда. След като това стана, 44 066 с фургона и първия вагон прегарираха и се закачиха към влака, като вагонът с откритите повреди бе откачен и остана на 9-ти коловоз.

Както каза shotik, на гара София преди години имаше практика влаковият електровоз от пристигащите на глухите коловози влакове да избутва вагоните до един коловоз, водещ към депо Надежда, от където състава се поемаше от маневрата.[/quote]
Влаковете от Драгоман приети на глух коловоз и др. по план на гарата ги бутахме направо в г.Надежда и от там за лок.депо,като при нас се качваше деж.ръководител с радиостанция,а начело със маневрист.
Влаковете от Драгоман приети на глух коловоз и др. по план на гарата ги бутахме направо в г.Надежда и от там за лок.депо,като при нас се качваше деж.ръководител с радиостанция,а начело със маневрист.
Преди да електрифицират от София до Мездра ние карахме влаковете и ето какво ми се случи:мисля че е било 1975 г,за пътн.и бързи влакове се явявахме по 2 ч.по рано от тръгването.06 домуваха в Депо Подуене ,където сега е Миячка.Отивам там и веднага с кола ни карат на г.София,лок.прикачен на три руски вагона от влака за Москва.Сменям колегите и деж.ръководител се обажда че сме готови.Чак тогава разбирам ,че трябва да идем в г.Илиянци,от там да се прикача обратно и за г.Волуяк,където пак да се прикача от другата страна и за г.София.Всичко това заради този вагон който ще остане на опашка,защото е претоварен и е с ниски буфери спрямо другите.Направихме всичко което описах и 15 мин. преди тръгване влака беше готов.
За тези които не са запознати обобщавам ,че когато има по-голяма разлика от разстоянията на оста на буферите на два вагона прикачени един до друг не се разрешава пътуването.Другото е че тези гари образуват "триъгълник" и по този начин возилата и съставите се завъртат на 180 градуса.
За тези които не са запознати обобщавам ,че когато има по-голяма разлика от разстоянията на оста на буферите на два вагона прикачени един до друг не се разрешава пътуването.Другото е че тези гари образуват "триъгълник" и по този начин возилата и съставите се завъртат на 180 градуса.
Информация
Модератори