Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

VESO написа:....в Бургас толкова се бавят с изтеглянето на състава,че се е случвало поне 20 минути след пристигането,цялата композиция и електровоза да стоят на перона.Споменът ми е пресен от тази зима с 8627.По разписание влакът пристигна в 6:22,а 55150-7 се появи отзад чак към 6:40.
В Бургас понякога се случва поради липса на маневра влаковата машина сама да си избута вагоните. Миналата година в продължение на една седмица го видях два пъти, без разбира се да съм киснал непрекъснато на гарата - просто отивам и го виждам. Даже взех да си мисля, че е установено като правило, докато един ревизор-вагон ми каза, че това е от немай-къде - като не достигат маневри, дай да държим и другите машини затиснати...
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Това с бутането на състава от машината,която го е теглила е абсурдна ситуация. :shock:
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
В зависимост от плана за маневра в гарите ,гараджийте са си извоювали това влакови лок. да избутват композициите ,както е в г.София до депо Надежда и въобще не се интересуват ,че лок.бригада може да е преработила от допустимите 12 ч.Не се учудвам ,че нищо не се е променило от години наред до сега.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

На централна гара София влаковата машина на ПВ 20110 извършва маневра с фургона от композицията, сутринта ГО машината на МБВ 460 се дава заедно с три вагона върху останалата композиция(румънски, унгарски и наш вагон). За други такива маневри в София незнам.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Сещам се и за един извънреден случай за маневра с магистрален електровоз на Централна гара София. 2611 беше композиран на 7-ми коловоз начело с 44 066, като в това време бе открита повреда в отоплителната инсталация на 2 вагон. Тогава 44 066 изтегли фургона и първите два пътн. вагона на 9-ти коловоз и стоя там, докато 52-ка докара вагон с работеща отоплителна инсталация от депо Надежда. След като това стана, 44 066 с фургона и първия вагон прегарираха и се закачиха към влака, като вагонът с откритите повреди бе откачен и остана на 9-ти коловоз.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Маневри с електровоз се правят най-редовно на центр. гара а и не само там - всеки ден се маневрира с фургона от влак 20111 а електровоз прегарира и вагоните за влак 460, на Перник се прегарират вагоните от влак 50209, на Кулата инвалидния вагон за 5623 и т.н.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

На мен ми е известна само маневрата с фургона на 20111, а съм забелязвал, че на някои влакове фургоните си седят на опашката на влака, а специално за 20111 го местят.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Е,това с мотрисите е разбираемо.При нас DESIRO-то също само излиза от депото и се отправя към перона.Понеже могат сами да се движат,се прегарират и правят маневри за влизане или излизане от коловоз.
Отново намесвам името на Бургас,като лятото там видях как 55-00-ца идва да изтегли електричка,понеже работното време на бригадата бе надвишено.Маневрения дизел закачи 32-00-ката не чрез двузвенка,а с помощта на вътрешното сцепно ухо (това е удобно при маневрен,не и при влаков режим) и я подкара към депото.За случая,който колегата форумист 42 072.9 коментира по-горе: на снимката 44126-1 маневрира с вагоните,които ще бъдат включени в състава на 460.
На гара ПО старозагорската машина на 4641 понякога маневрира с фургона,а друг път въртенето му става от маневреното "пате",което идва отзад да закачи композицията.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Относно 4641 мога да кажа че се върти по някога като се изтегля от машината, сече се и тогава го зима Бъгито и го закача на чело на влака както ще върви на следващия ден, а в други случей композицията се оставя както си е и после се върти в техническа гара от 2-ра маневра
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Сещам се и за един извънреден случай за маневра с магистрален електровоз на Централна гара София. 2611 беше композиран на 7-ми коловоз начело с 44 066, като в това време бе открита повреда в отоплителната инсталация на 2 вагон. Тогава 44 066 изтегли фургона и първите два пътн. вагона на 9-ти коловоз и стоя там, докато 52-ка докара вагон с работеща отоплителна инсталация от депо Надежда. След като това стана, 44 066 с фургона и първия вагон прегарираха и се закачиха към влака, като вагонът с откритите повреди бе откачен и остана на 9-ти коловоз.
В този слечай мисля, че само е щяла да се забави извънредната маневра ако магистралния лок се е оттеглял, за да се ездърпат вагоните на девети от маневрен или въобще да идва маневрен и той да тегли. Учудва ме как са намерили виднага вагон и бързо са направили смяната. Обикновенно си мисля, че по- скоро биха пуснали вагон с развалена отоплителна инсталация...... :roll:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Колкото до 4640,след пристигането си в Шумен също въртят композицията,така че фургона пак да застане като първи в състава.Така правят в Русе с 9620/9623 и във Варна с 2655/2654.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Както каза shotik, на гара София преди години имаше практика влаковият електровоз от пристигащите на глухите коловози влакове да избутва вагоните до един коловоз, водещ към депо Надежда, от където състава се поемаше от маневрата.
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
маневра

Мнение от shotik »

Както каза shotik, на гара София преди години имаше практика влаковият електровоз от пристигащите на глухите коловози влакове да избутва вагоните до един коловоз, водещ към депо Надежда, от където състава се поемаше от маневрата.[/quote]

Влаковете от Драгоман приети на глух коловоз и др. по план на гарата ги бутахме направо в г.Надежда и от там за лок.депо,като при нас се качваше деж.ръководител с радиостанция,а начело със маневрист.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

С дизел да, но с електровоз не става направо в Надежда.
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
интересна маневра

Мнение от shotik »

Преди да електрифицират от София до Мездра ние карахме влаковете и ето какво ми се случи:мисля че е било 1975 г,за пътн.и бързи влакове се явявахме по 2 ч.по рано от тръгването.06 домуваха в Депо Подуене ,където сега е Миячка.Отивам там и веднага с кола ни карат на г.София,лок.прикачен на три руски вагона от влака за Москва.Сменям колегите и деж.ръководител се обажда че сме готови.Чак тогава разбирам ,че трябва да идем в г.Илиянци,от там да се прикача обратно и за г.Волуяк,където пак да се прикача от другата страна и за г.София.Всичко това заради този вагон който ще остане на опашка,защото е претоварен и е с ниски буфери спрямо другите.Направихме всичко което описах и 15 мин. преди тръгване влака беше готов.
За тези които не са запознати обобщавам ,че когато има по-голяма разлика от разстоянията на оста на буферите на два вагона прикачени един до друг не се разрешава пътуването.Другото е че тези гари образуват "триъгълник" и по този начин возилата и съставите се завъртат на 180 градуса.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация