Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор
Според мен тоталното анархично разпръскване на единици от серия 46 200 по всички депа няма да доведе до нищо хубаво, имайки се в предвид, че трябва специално обучен персонал, а и икономически е неизгодно за едно депо да поддържа малко единици от дадена серия. По - добър и удачен вариант ще е да се съсредоточат локомотиви серия 46 200 в основните депа София, Пловдив и Бургас заедно с прилежащите им филиали. За в бъдеще в ГО могат да получат такива машини, но първо е необходимо наистина сериозно обучение на персонала, за да не се шашнат хората с това техническо чудо.bdz46 написа:Чакайте да стане готова, може и няколко месеца да минат, после ще се мисли къде ще ходи. Аз предлагам в ГО да отиде, там нямат нито една такава.
64.19
Пловдив, те изнемогват! Ние че куцаме с две 44ки а ако Кончар се погрижат за червените машини ще е добре. Но както каза лок43р няма да се усети скоро..... 


Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Не мисля,че само Бургас и Пловдив трябва да "крадат"46 200 от София.44 001 и 44 002 като се спрат и двете за ремонт и София го закъсва,щото като са в движение и се чудят на кой влак да ги сложат.Време е и на София да намаже 46-ца обаче ако и тая(46 234) иде за Пловдив ще е идеално за тях и няма да се налага повече машини да ходят за Пловдив обаче в София ще е криза.Не знам след 46 234 ще се модернизират ли още машини?46 001 46 003 и 46 005 още ли седят в двора на Кончар или ги чоплят?Пък и Бургас доста 46 200 взеха.Те не заслужават повече,нека си ги карат по живо по здраво.
Работата е там, че да се модернизират тези 46-ци всичките са взети от депо Бургас. Така че по принцип трябваше и двете които са в Пловдив да са в Бс. Обаче те са компенсацията за 44 00х която София взе от Пловдив. От начало като започнаха да модернизират двете 44-ки едната беше пловдивска, а другата ако се не лъжа беше на Го и беше казано, че едната ще остане в Сф, а другата ще си дойде в По. Но това така и не се случи.Пък и Бургас доста 46 200 взеха.Те не заслужават повече,нека си ги карат по живо по здраво.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Вярно е,че всички 46 000 са взети от депо Бургас,ама Бургас си имат достатъчно машини за да си запълнят графика...Още повече,че другите депа го закъсват яко за локомотиви,апа Бургас се чудят какво да ги правят.Не е редно всичко да отива в Бургас.И другите депа имат право на мнения.44-134 написа:Работата е там, че да се модернизират тези 46-ци всичките са взети от депо Бургас. Така че по принцип трябваше и двете които са в Пловдив да са в Бс. Обаче те са компенсацията за 44 00х която София взе от Пловдив. От начало като започнаха да модернизират двете 44-ки едната беше пловдивска, а другата ако се не лъжа беше на Го и беше казано, че едната ще остане в Сф, а другата ще си дойде в По. Но това така и не се случи.Пък и Бургас доста 46 200 взеха.Те не заслужават повече,нека си ги карат по живо по здраво.
Информация
Модератори