Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

В София нуждата е огромна от свежи сили, от нас нищо не зависи, така че да не бързаме с предположенията.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Чакайте да стане готова, може и няколко месеца да минат, после ще се мисли къде ще ходи. Аз предлагам в ГО да отиде, там нямат нито една такава.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Чакайте да стане готова, може и няколко месеца да минат, после ще се мисли къде ще ходи. Аз предлагам в ГО да отиде, там нямат нито една такава.
Според мен тоталното анархично разпръскване на единици от серия 46 200 по всички депа няма да доведе до нищо хубаво, имайки се в предвид, че трябва специално обучен персонал, а и икономически е неизгодно за едно депо да поддържа малко единици от дадена серия. По - добър и удачен вариант ще е да се съсредоточат локомотиви серия 46 200 в основните депа София, Пловдив и Бургас заедно с прилежащите им филиали. За в бъдеще в ГО могат да получат такива машини, но първо е необходимо наистина сериозно обучение на персонала, за да не се шашнат хората с това техническо чудо.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Аз естествено си правя майтап, не съм си помислил наистина да се пращат 46 в ГО. Още е рано да търсим депо на 234. В Сф ще е близо до Кончар, а и сега нямаме нито една 46. Бс го изключваме, те си имат достатъчно такива.
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Пловдив, те изнемогват! Ние че куцаме с две 44ки а ако Кончар се погрижат за червените машини ще е добре. Но както каза лок43р няма да се усети скоро..... :oops:
Зам. Администратор
Мнения: 375
Регистриран на: Съб Мар 03, 2007 3:44 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от bdz_bg »

Поне още една 46-ца ще дойде в Пловдив.Графика на сините машини е правен за три.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Предишния график за 229, когато беше само тя, също уж беше правен за две, но втората машина се завъртя по други влакове с друг график.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В София също има нужда от 46 200 поне за товарачките по 3-та, но никой не ни чува. Време е, след като Пловдив се облагодетелства с 2 бр. от серията и ние да намажем нещо.
64.19
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Започвате да се драчите като децата, машините не са играчки и каквото се каже отгоре това ще бъде- недостиг за машини в София има от много време, но въпреки това два броя 46200 се зачислиха към депо Пловдив.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Не мисля,че само Бургас и Пловдив трябва да "крадат"46 200 от София.44 001 и 44 002 като се спрат и двете за ремонт и София го закъсва,щото като са в движение и се чудят на кой влак да ги сложат.Време е и на София да намаже 46-ца обаче ако и тая(46 234) иде за Пловдив ще е идеално за тях и няма да се налага повече машини да ходят за Пловдив обаче в София ще е криза.Не знам след 46 234 ще се модернизират ли още машини?46 001 46 003 и 46 005 още ли седят в двора на Кончар или ги чоплят?Пък и Бургас доста 46 200 взеха.Те не заслужават повече,нека си ги карат по живо по здраво.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Пък и Бургас доста 46 200 взеха.Те не заслужават повече,нека си ги карат по живо по здраво.
Работата е там, че да се модернизират тези 46-ци всичките са взети от депо Бургас. Така че по принцип трябваше и двете които са в Пловдив да са в Бс. Обаче те са компенсацията за 44 00х която София взе от Пловдив. От начало като започнаха да модернизират двете 44-ки едната беше пловдивска, а другата ако се не лъжа беше на Го и беше казано, че едната ще остане в Сф, а другата ще си дойде в По. Но това така и не се случи.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

44 145 е била По?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Чакайте малко.204 и 219 съвсем ли ги отписахме?Според мен е редно първо тези машини да се оправят,пък след това да излизат нови.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44-134 написа:
Пък и Бургас доста 46 200 взеха.Те не заслужават повече,нека си ги карат по живо по здраво.
Работата е там, че да се модернизират тези 46-ци всичките са взети от депо Бургас. Така че по принцип трябваше и двете които са в Пловдив да са в Бс. Обаче те са компенсацията за 44 00х която София взе от Пловдив. От начало като започнаха да модернизират двете 44-ки едната беше пловдивска, а другата ако се не лъжа беше на Го и беше казано, че едната ще остане в Сф, а другата ще си дойде в По. Но това така и не се случи.
Вярно е,че всички 46 000 са взети от депо Бургас,ама Бургас си имат достатъчно машини за да си запълнят графика...Още повече,че другите депа го закъсват яко за локомотиви,апа Бургас се чудят какво да ги правят.Не е редно всичко да отива в Бургас.И другите депа имат право на мнения.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Напротив. В Бургас също положението с електровози никак не е розово. Немалка част от локомотивите в момента са на оградата на Карнобат, други пък са в БДЖ-Кончар и чакат модернизация.
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически локомотиви"”

Информация