Единствената подбивна машина Plasser & Theurer, която може да се види на Халите е тази за 1009мм междурелсие, която домува в базата в Илиянци. За участъка от ТМ депо Искър до сп. Момина чешма (1435мм) се ползва четириосна подбивна машина Plasser & Theurer, която влиза през клона от гара Искър. За останалите трамвайни линии с междурелсия 1435мм се ползва мездренската двуосна MATISA. Карат я понеже е малка и лесно се товари и разтоварва с кран, което е единствения начин да се заобиколят кривите с малки радиуси.42 072.9 написа:Засичана е ремонтна машина на "Plasser & Theurer" някъде около халите.

Движението на влаковете по улиците с дизелови и парни локомотиви е уникално! Браво за снимките! Избиват не рибата а КИТА! Няма да се учудя ако някой ден това се види в София...
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 11:49 am, променено общо 2 пъти.


Контактна мрежа няма... не мога да ти отговоря как се движат трамваите...
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 11:47 am, променено общо 1 път.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
А и трамвайните линии трябва да отговарят на доста условия за да се движат влакове по тях. Ще спомена само две от тях - габаритни ограничения и радиус на кривите.bdz46 написа:Кой е казал, че се движат трамваи по този коловоз? А на снимките се виждат пресечки с трамвайни линии, които си имат контактна мрежа.pavel написа:Чудя се само къде е контактната мрежа на трамваймите линии, или аз не виждам добре...
64.19

Администратор
Информация
Модератори