Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Вижте интересни снимки от улиците на Бърно-Чехия на влакове движещи се по тях

http://www.fishki.net/comment.php?id=19131
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Е това изби рибата!
Мнения: 30
Регистриран на: Чет Фев 09, 2006 10:40 am
Местоположение: София

Мнение от 42-55 »

:shock: :) Уникално :!:
Railion Deutschland AG
Nürnberg
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Страхотно е!
Аз много нощи съм висял по улиците на Будапеща да гледам как по трамвайните линии се движат товарни влакове. За съжаление това ставаше само нощем когато нямаше трамвайно движение и нямаше как да снимам в тъмницата. Имаше много предприятия, даже и в центъра, които имаха клонове от трамвайната мрежа и по нея им се подаваха вагоните. Локомотивите бяха на трамвайно напрежение, имаше и дизели - Ганцове, като нашите 51.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

Прави впечатление, че над линията няма контактна мрежа. :?
депо подуяне
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В Будапеща съм виждал на снимки и дизели по трамвайна линия. А това за Бърно направо уби рибата наистина :lol:
64.19
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
влакове в града

Мнение от shotik »

приятно ми е, че като нов във форума съм Ви показал хубав материал и оценен от Вас.За влаковете в Будапеща баща ми казваше ,че когато 1946 г е бил на специализация по трамвайни работи ,още тогава е имало ман.влакове и след спиране на трамваите към24 ч до 5 ч са теглени вагони и където е трябвало са откачвани и разтоваряни и после отвозвани.Още тогава метрото на града е било свързано с крайградската железница и те са били на квартира на 40 км от Будапеща.
Мнения: 73
Регистриран на: Пон Дек 18, 2006 8:40 am
Местоположение: Пловдив

Мнение от lz1tee »

Тамошните хора едва ли си сушат прането по терасите :lol: :lol: :lol:
Тези влакове май се водят по шосейната сигнализация :D
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

А дали и някой ден няма да видим в София нещо подобно из трамвайните релси :?:
Тези влакове май се водят по шосейната сигнализация
Ами най-вероятно е така.Иначе трябва да се поставят специални знаци и така стават два вида.По този начин би се увеличил риска от грешки и съответно неприятни инциденти.
Снимките са просто уникални :!:
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

Мисля, че от гара Искър има едно отклонение към широкия трамвай, така, че няма абсолютно никакви проблеми да използват трамвайната линия за товарни влакове. :D В отделни участъци тази линия е изолирана от пътното платно.
депо подуяне
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Labros написа: Ами най-вероятно е така.
Представяш ли си ако са по шосейната сигнализация какъв разход на гориво ще е? Предполагам че всички са забелязали как пред повечето влакове се движи полицейска кола и на кръстовищата сичко е отцепено
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

На практика е невъзможно по софийските трамвайни линии (или по-точно 20 и 22) да се движат нормални влакове, понеже има много остри криви и те няма да могат да се впишат в тях.

Иначе снимките са уникални! Браво :!:
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Засичана е ремонтна машина на "Plasser & Theurer" някъде около халите.
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

rexkos написа:На практика е невъзможно по софийските трамвайни линии (или по-точно 20 и 22) да се движат нормални влакове, понеже има много остри криви и те няма да могат да се впишат в тях.

Иначе снимките са уникални! Браво :!:
Особено на кръстовището на Кракра с Дондуков и на женския пазар ще изсипе товара на шосето :P
депо подуяне
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
влакове

Мнение от shotik »

От г.Искър има отклонение и по него минаваха строителните машини и влакове на Трансстрой,които правиха част от трасето.
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация