Страница 1 от 28
Публикувано на: Чет Окт 04, 2007 8:39 pm
от Nikss
bdz46 написа:242 сутринта беше начело на 1621 в Перник.
Откога
1621 минава през Перник?

Публикувано на: Чет Окт 04, 2007 8:41 pm
от bdz46
От около две години
Публикувано на: Чет Окт 04, 2007 8:42 pm
от Nikss
1621 доколкото знам е бърз влак от София за Пловдив заминаващ от гара София в 08:30. Как така влак със същият номер ще се намира в Перник?
Публикувано на: Чет Окт 04, 2007 8:44 pm
от bdz46
Nikss написа:Откога
1621 минава през Перник?

Миналата година минаваше... Сега до София е 50202.
Публикувано на: Чет Окт 04, 2007 8:45 pm
от rexkos
Миналата година влак 1621 се движеше от Перник до Пловдив. Сега пак се движи по същия маршрут, само че до София върви под номер 50202. В София сменят машината и лок.бригада и влакът заминава за Пловдив под номер 1621.
Публикувано на: Чет Окт 04, 2007 8:45 pm
от Nikss
Така кажи.
Публикувано на: Чет Окт 04, 2007 9:22 pm
от VESO
О,дискусията явно се е преместила тук,аз просто видях мнението на Тодор в др.тема.Нека модераторите го преместят тук.
Значи този влак,както излиза на СФ сменят машината така ли?В ПО определено не е бил с 242.
Публикувано на: Пет Окт 05, 2007 6:54 am
от 44-134
Maшината и бригадата които взимат 1621 идват с пътника от септември и тръгват обратно. От там пристигат в пловдив и после се връщат с влак 10602
Публикувано на: Сря Окт 10, 2007 6:57 am
от rexkos
Понеже се занимавам с влакове само от няколко години имам един въпрос свързан с един вече отмивал ГДВ. В
разписанието от 98-ма година, пусното от Веско забелязвам един бърз влак от София за Кулата, пристигащ на крайната си гара в 23.35. Какъв е този бърз влак, който спира на всички гари и спирки без изключение от Дупница до Кулата?

Публикувано на: Сря Окт 10, 2007 8:42 am
от pavel
Това беше нормално едно време. Дори имаше педиод, когато 2 от 4 -те чифта бяха така, в т. ч. и международния за Гърция - по едно време даже гръцкия вагон вървеше с пътнически влак. А влакът, за който питаш, е сегашния 5625/5620 - навремето тръгваше по - рано, около 6 вечерта или нещо от сорта, и си беше до Кулата. После го отрязаха до Благоевград.
Публикувано на: Сря Окт 10, 2007 10:51 am
от VESO
Специално за Rexkos,сканирах разписанието от 1998-ма на участъка София - Кулата и го пускам тук.Понеже е разделено в книжката и аз го разделям на участъци:
София - Дупница:
http://foto.bg/data/1847/Picture_00351.jpg
http://foto.bg/data/1847/medium/Picture_00150.jpg
Дупница - Кулата:
http://foto.bg/data/1847/medium/Picture_00543.jpg
http://foto.bg/data/1847/medium/Picture_00249.jpg
Кулата - Дупница:
http://foto.bg/data/1847/medium/Picture_00151.jpg
http://foto.bg/data/1847/medium/Picture_00250.jpg
Дупница - София:
http://foto.bg/data/1847/medium/Picture_00449.jpg
http://foto.bg/data/1847/medium/Picture_00352.jpg
Забележете някои от времетпътуванията тогава.Има доста интересни неща.А ако проследите номерираните макети (номерът с цифра е изписан под макета на съответния влак), ще проследите направлнията.

Публикувано на: Сря Окт 10, 2007 7:41 pm
от VESO
Понеже Pavel спомена за влака до Благоевград,който някога е пътувал до Кулата,нека аз на свой ред кажа нещо.Това е историята на "чирпанската хубост",известна още под номер 80202/80203.Този влак до 2002 г. вървеше до Ст.Загора,като 8117,обслужваше се от ПО електричка,нощуваща там,която сутринта се връщаше.И в двете посоки едва се намираха свободни места - пътувах с нея през 2001 г.,като сутринта беше първия влак (след нощните) ,който идвашв в Пловдив и доста хора отиваха на работа.Вечерта,въпреки че Дианата обираше повечето хора за Н.Загора и Ямбол,доста старозагорци не си ходеха с нея,а чакаха мотрисата,която тръгваше близо един час след експреса.Тогавашната електричка обираше и последните закъснели пътници от селата до Сзт и отново беше почти пълна дори до крайната си гара.
Какво стана сега?Днешният 80203,теглен от Сзт електровоз се обслужва от композиция,най - често 3 вагонна и в нея се регистрира някаква минимална населеност.Фактически след Дианата няма удобен влак до Ст.Загора,който да пристига там,освен нощния 8637.Сутринта положението е идентично: 80202 тръгва от Чирпан и пътниците от малките гари и спирки в участъка от Сзт имат връзка чак с 80110,а той идва в ПО едва към 9:18.Според мен тази ситуация може да се промени като се възстанови движението на влака между Чирпан и Ст.Загора.Така или иначе,сега машината при идването си в крайната гара се откача и си отива,за какво да пътува изолирана?
Ето и последното разписание на този влак в периода 2001/2002:
http://foto.bg/data/1847/medium/Picture_00152.jpg
http://foto.bg/data/1847/medium/Picture_00251.jpg
Ето и сегашното:
http://foto.bg/data/1847/medium/Picture_00353.jpg
http://foto.bg/data/1847/medium/Picture_00450.jpg
Публикувано на: Нед Ное 18, 2007 9:49 pm
от Ryan
Много бих се радвал ако покажете стари разписания (около 2000 год.) на 23,16 и 17 линия.
Предварително Ви благодаря

Публикувано на: Пон Ное 19, 2007 12:08 am
от VESO
Публикувано на: Пон Ное 19, 2007 9:29 am
от rexkos
Много големи обходи!
Сега ако пуснеш разписанията по линиите 6 и 81 вече нямаш грешка!
