Страница 1 от 4
Дизелови локомотиви серия 77
Публикувано на: Сря Сеп 12, 2007 7:43 pm
от 07019
Публикувано на: Сря Юли 01, 2009 8:27 am
от Mario Evstatiev
Вчера на 16104 беше 77 002, която наскоро е минала ремонт - беше и боядисана. Освен нея, в участъка циркулираха 77 008 и 77 009. 77 008 обслужи ПВ 16103/16106, а 77 009 обслужваше 16102/16105.
Ето снимка на 77 008-1 на гара Добринище, на чело на ПВ 16106:

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 9:26 am
от turboto
Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 10:18 am
от Mario Evstatiev
Вчера имах възможност 10 часа да се нагледам на 77 005-7

16103/16106, добро пътуване. Ето снимка, която направих на Вг. Има доста снимки и на интериора, пултовете са боядисани в светло зелено. И на всичкото отгоре има окопана колоос, поради което във втора кабина направо не се седи...

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 11:07 am
от turboto
Направи ми впечатление че релсите са със щампа 1914 (или и 16-та беше което е набор на баба ми а тя се спомина

), а мернах и такива от преди 1900-та година... дано по пътя да е правена някаква поддръжка от тогава

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 11:12 am
от bdz46
turboto написа:дано по патя да е правена някаква поддръжка от тогава

Пътят по онова време е съществувал само в нечии розови сънища. Релсите са консуматив и се слагат всякакви архивни, демонтирани от други места, стига да са годни.
Най-старите, които съм мяркал са 1889.
Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 12:11 pm
от VESO
В последно време наблюдавам , че сменят усилено траверси , работните влакове са интересна гледка в дефилето.Казаха ми , че траверси се подменят само в участъка Септември - Велинград.На мен ми е чудно , от Велинград нагоре , няма ли нужда от подмяна?

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 2:30 pm
от bdz46
За мое съжаление се сменят и релсите РПШ с S49, което донякъде разваля екзотиката и ретро-вида на линията.
Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 7:02 pm
от Tramway
bdz46 написа:За мое съжаление се сменят и релсите РПШ с S49, което донякъде разваля екзотиката и ретро-вида на линията.
Според тамошните хора и ребордите. Което трудно мога да си обясня.
Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 9:31 am
от Mario Evstatiev
Tramway написа:bdz46 написа:За мое съжаление се сменят и релсите РПШ с S49, което донякъде разваля екзотиката и ретро-вида на линията.
Според тамошните хора и ребордите. Което трудно мога да си обясня.
Ами необяснимо е, но е факт.
По - горе пък споменах за светлозелените пултове на
77 005-7
Ето снимка в 1-ва кабина:

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 1:18 pm
от Tramway
От днес, след спирането на серия 75, единствената теснопътна влакова тракция остават три 77-ци и 609. Една да сдаде багажа - или трябва да са отменят влакове, или да палим парната.
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 1:44 pm
от assen5
И обръщателя на Баско ще трябва да го вкарат в работа.

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 1:46 pm
от Mario Evstatiev
assen5 написа:И обръщателя на Баско ще трябва да го вкарат в работа.

Та ще стане така, че сме скъпи на триците, вентини на брашното. Made in Bulgaristan!
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 3:28 pm
от VESO
Положението е много критично. Нужда е доставка на нови локомотиви , но няма кой да се сети.
Нали по едно време бяха иницирани преговори със SIEMENS за поръчкова доставка на мотриси DESIRO за междурелсие 760 мм. Преговорите отидоха в задънена улица , поради изключително неизгодната сума , която бе поискана за направата на такива мотриси.
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 3:34 pm
от Saruman
Tramway написа:От днес, след спирането на серия 75, единствената теснопътна влакова тракция остават три 77-ци и 609. Една да сдаде багажа - или трябва да са отменят влакове, или да палим парната.
Забравяш 81-ците. Не могат ли тях да ползват да закърпят положението, въпреки че нямат много 81-ци в движение.