Мнения: 21
Регистриран на: Сря Сеп 12, 2007 12:01 am
Местоположение: Plovdiv
Локомотив серия 77-009 - лок. депо Септември - 26.02.2004 г. - пр. 23 AGUST (FAUR)

http://www.railwaymodeling.com/photogal ... -009-9.jpg

http://www.railwaymodeling.com/photogal ... 009-9a.JPG
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера на 16104 беше 77 002, която наскоро е минала ремонт - беше и боядисана. Освен нея, в участъка циркулираха 77 008 и 77 009. 77 008 обслужи ПВ 16103/16106, а 77 009 обслужваше 16102/16105.

Ето снимка на 77 008-1 на гара Добринище, на чело на ПВ 16106:

Изображение
64.19
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

гара Велинград и 77 005-7 начело на "УБВ" :) Добринище - Септември (28.02.2010)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера имах възможност 10 часа да се нагледам на 77 005-7 :lol: 16103/16106, добро пътуване. Ето снимка, която направих на Вг. Има доста снимки и на интериора, пултовете са боядисани в светло зелено. И на всичкото отгоре има окопана колоос, поради което във втора кабина направо не се седи...

Изображение
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

Направи ми впечатление че релсите са със щампа 1914 (или и 16-та беше което е набор на баба ми а тя се спомина :(), а мернах и такива от преди 1900-та година... дано по пътя да е правена някаква поддръжка от тогава :D
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

turboto написа:дано по патя да е правена някаква поддръжка от тогава :D
Пътят по онова време е съществувал само в нечии розови сънища. Релсите са консуматив и се слагат всякакви архивни, демонтирани от други места, стига да са годни.
Най-старите, които съм мяркал са 1889.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В последно време наблюдавам , че сменят усилено траверси , работните влакове са интересна гледка в дефилето.Казаха ми , че траверси се подменят само в участъка Септември - Велинград.На мен ми е чудно , от Велинград нагоре , няма ли нужда от подмяна? :shock:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

За мое съжаление се сменят и релсите РПШ с S49, което донякъде разваля екзотиката и ретро-вида на линията.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

bdz46 написа:За мое съжаление се сменят и релсите РПШ с S49, което донякъде разваля екзотиката и ретро-вида на линията.
Според тамошните хора и ребордите. Което трудно мога да си обясня.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Tramway написа:
bdz46 написа:За мое съжаление се сменят и релсите РПШ с S49, което донякъде разваля екзотиката и ретро-вида на линията.
Според тамошните хора и ребордите. Което трудно мога да си обясня.
Ами необяснимо е, но е факт.

По - горе пък споменах за светлозелените пултове на 77 005-7 :)

Ето снимка в 1-ва кабина:
Изображение
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

От днес, след спирането на серия 75, единствената теснопътна влакова тракция остават три 77-ци и 609. Една да сдаде багажа - или трябва да са отменят влакове, или да палим парната.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 173
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 4:21 pm
Местоположение: София, България

Мнение от assen5 »

И обръщателя на Баско ще трябва да го вкарат в работа. :D
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

assen5 написа:И обръщателя на Баско ще трябва да го вкарат в работа. :D
Та ще стане така, че сме скъпи на триците, вентини на брашното. Made in Bulgaristan!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Положението е много критично. Нужда е доставка на нови локомотиви , но няма кой да се сети.
Нали по едно време бяха иницирани преговори със SIEMENS за поръчкова доставка на мотриси DESIRO за междурелсие 760 мм. Преговорите отидоха в задънена улица , поради изключително неизгодната сума , която бе поискана за направата на такива мотриси.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Tramway написа:От днес, след спирането на серия 75, единствената теснопътна влакова тракция остават три 77-ци и 609. Една да сдаде багажа - или трябва да са отменят влакове, или да палим парната.
Забравяш 81-ците. Не могат ли тях да ползват да закърпят положението, въпреки че нямат много 81-ци в движение.
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация