Страница 1 от 23
ДМВ серия 10 000
Публикувано на: Пет Юли 21, 2006 8:05 pm
от 44-134
абе гледам нема тема относно дезирото и викам да видя какви ще са вашите отзиви спрямо него?
Публикувано на: Пет Юли 21, 2006 8:52 pm
от Гост
Дезиро е немска дизелова мотриса произведана от Сименс предназначена за къси растояния до 100-150 км.Мисля обаче,че ние не ги използваме по предназначение,което създава голямо неудобство на пътниците тъи като не е много удобно 3-4 часа на седалка от автобус,Дано електрическите дезиро не са подобни на дизелите

Публикувано на: Съб Юли 22, 2006 3:55 pm
от 44-134
доколкото аз чух щели да са същите обаче можело да са с 4 не с 2 вагона
Публикувано на: Съб Юли 22, 2006 4:03 pm
от Гост
Тогава,нека ги подариме на намците а те да дадът по 1 таурус с 4 вагона за едно ел.дезиро,а за дизелите ще замениме с някой техен дизел с 4 вагона.

Публикувано на: Съб Юли 22, 2006 4:04 pm
от rexkos
44-134 написа:доколкото аз чух щели да са същите обаче можело да са с 4 не с 2 вагона
Общо електричките Дезиро ще се 25 - 15 от тях ще са тривагонни и 10 четиривагонни.
Ето две снимки-първата е тривагонна, а втората четиривагонна.Мотрисите са съответно немски и гръцки.Е, наште няма да са с такава ливрея с каквато са тези на снимките, но ще видим като дойдат у нас.
А ето какви ел.табла вече имат софойските Дезирки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891641596250000.jpg
Публикувано на: Съб Юли 22, 2006 4:56 pm
от Гост
А къде са снимките на ел.дезирото,май ги забрави

Публикувано на: Съб Юли 22, 2006 5:50 pm
от 44-134
Тва сичко добре обаче мен ме интересуват лични мнения а не технически данни и за какво са предназначени
Публикувано на: Съб Юли 22, 2006 5:59 pm
от Mario Evstatiev
44-134 написа:Тва сичко добре обаче мен ме интересуват лични мнения а не технически данни и за какво са предназначени
Ако трябва да бъда честен, на мен лично ДМВ серия 10 ми харесват, но смятам, че в БДЖ не се използват по предназначение или поне отчасти е така. Съгласен съм за София - Кюстендил, Варна - Добрич, Плевен - Черквица, Левски - Троян и др., но не съм съгласен с порочната практика да се пускат на разстояния, където времепътуването е повече от два часа. Или ако е така, то поне пасажерските столове(седалките) да са по - удобни, например, като тези на
10 001/002 и
10 003/004. Също така се надявам новите ЕМВ от фамилията "Дезиро" да бъдат с по - удобни пасажерски столове, а не с тези, които се монтират на нашите ДМВ.
Публикувано на: Съб Юли 22, 2006 8:00 pm
от rexkos
KRAKOMOBILA написа:А къде са снимките на ел.дезирото,май ги забрави

Упссс...Наистина ги забравих.

Сорка!
Ето ги:
Тривагонен вариант
Четиривагонен вариант
Публикувано на: Съб Юли 22, 2006 8:37 pm
от Гост
Признавам,че 4-вагонните са СУПЕР!Обаче нашите двувагонни ми приличат на автобус Икарус 280 от колкото на влак

Публикувано на: Нед Юли 23, 2006 8:57 am
от VESO
rexkos,4-вагонния вариант,който си дал,не е за редовно движение по железопътните линии на Гърция,а е предназначен за градската железница Prosatiakos,в частност за атинското метро.Като се има предвид спадането на пътникопотока у нас,през последните години,предлагам електрическите мотриси,които ще се внасят,да са 3-вагонни.
Публикувано на: Нед Юли 23, 2006 8:59 am
от Гост
Аз също съм чувал че са и 3 и 4 вагонни

Публикувано на: Нед Юли 23, 2006 9:03 am
от Mario Evstatiev
KRAKOMOBILA написа:Аз също съм чувал че са и 3 и 4 вагонни

Аз съм на страната на по - луксозен 4-вагонен вариант. Имаше идея да се направи такъв вариант за по - дълги пътувания. Като пример мога да дам влаковете София - Видин и София - Пловдив, идеални са, стига да не сложат седалки от типа "грАдски транспорт - София"

Публикувано на: Нед Юли 23, 2006 9:08 am
от VESO
Точно това имах предвид.Защо да се измъчват повече хора?То нека ти пуснат влак София-Видин или София-Варна(както беше и с дизеловите 10-00-ки) вътре със седалки като при автобусите,път нека да са 3 или 4 вагонни.

Публикувано на: Нед Юли 23, 2006 9:09 am
от Гост
Точно така!