Страница 1 от 2

Публикувано на: Сря Юли 25, 2007 9:45 pm
от Гост
Ако някои се чуди къде е 26.19 той е в депо Димитровград

Публикувано на: Сря Юли 25, 2007 9:47 pm
от 44-134
Последно го видях на обръщателя в депото в Дг като зад него имаше цистерна

Публикувано на: Чет Юли 26, 2007 9:04 am
от Гост
Още е така. Съмнявам се че е претърпял пожар в кабината.

Публикувано на: Чет Юли 26, 2007 10:58 am
от bdz46
Zdravko_box написа:Още е така. Съмнявам се че е претърпял пожар в кабината.
Будка се нарича при парните.

Публикувано на: Чет Юли 26, 2007 6:19 pm
от 44-134
Zdravko_box написа:Още е така. Съмнявам се че е претърпял пожар в кабината.
Никакъв пожар не е изкарала просто вече е толкова изтърбушена и изгнила че не ми се говори. последно се качвах в нея на 06.09.2006г и ми се дорева

Публикувано на: Съб Юли 28, 2007 9:23 am
от Гост
Аз ходих при 26.19 вчера някои знае ли какви по точно са щетите по котела.

Публикувано на: Пон Юли 30, 2007 9:55 am
от Tramway
Zdravko_box написа:Аз ходих при 26.19 вчера някои знае ли какви по точно са щетите по котела.
1. Липсва цялата котелна арматура, и груба, и фина.
2. Липсват всички скари, скарни механизми, пещна врата, клапи на пепелника.
3. Обшивките са почти разпаднати.
4. Котелът е обхванат от тежка вътрешна корозия и няма никакъв шанс за възстановяване.

Това е за котела. За другите части не си попитал, но няма и смисъл да питаш - положението е още по-трагично.

Публикувано на: Пон Юли 30, 2007 2:14 pm
от Гост
Вратата на пеща е там

Публикувано на: Сря Авг 08, 2007 1:48 pm
от Гост
Някой знаели къде има още представители на серия 26 освен 26.19 и 26.26

Публикувано на: Сря Авг 08, 2007 8:42 pm
от 44-134
Aз за други не съм чул. пък и е малко вероятно да има повече от 2 запазени машини за музейната колекция

Публикувано на: Пет Авг 10, 2007 9:53 am
от Tramway
44-134 написа:Aз за други не съм чул. пък и е малко вероятно да има повече от 2 запазени машини за музейната колекция
Няма други. От 38 машини (първоначално 53 но някои са загубени през 1-вата св. война, други бракувани преди 1936г) туй остана. Ама 26.19 както е зарязана на произвола, е пътник...

Публикувано на: Пет Авг 10, 2007 1:53 pm
от Гост
Макар и малка все пак има надежда да стане стационарен експонат наякаде малко боя и няколко козметични ремота отвън става но в България няма кой да го направи това...

Публикувано на: Пет Авг 10, 2007 5:02 pm
от shadal
Може да я направят за музей, но ще има доста работа поне боядисването , а за тръгне и трябва цялостен ремонт не само отвън а и отвътре !

Публикувано на: Пет Авг 10, 2007 5:12 pm
от 44-134
26.19 неможе изобщо да се пише за пускане под пара. като оставим на страна че всички по-малки възли по машината са демонтирани от неизвестни лица то самата машина няма да има работа за напред. Никой не би възстановил 2 машини от една серия особено при положение че толкова много машини които са единични бройки не-само у нас ами и в европа седят без да бъдат погледнати, то в такъв случай едно подобно възстановяване би било немислимо

Публикувано на: Съб Авг 11, 2007 12:50 pm
от Гост
Zdravko_box написа:Макар и малка все пак има надежда да стане стационарен експонат наякаде малко боя и няколко козметични ремота отвън става но в България няма кой да го направи това...
Имах предвид външно да се стегне и да се направи на паметник защото и без това не става да тръгне под пара сама а и няма смисъл.