Страница 1 от 27

ЕМВ 32

Публикувано на: Чет Май 04, 2006 9:28 am
от spand
Преди няколко дни дочух някакъв слух че Руснаците предявили някакъв иск относно "електричките". Те искат мотрисите вече да бъдат изкарани от експлоатация, понеже е изтекал нормативния им срок на служба. Не знам какви и колко правомощия имат и дали могат да накарат БДЖ да спре мотрисните влакове, но ако това е вярно си представете какъв глад за ПЖПС ще настане. Добре че Чехите не искат да спрем Шкодите, защото тогава железницата ни ще стане за смях.

Публикувано на: Чет Май 04, 2006 11:00 am
от bdz46
Че каква работа имат руснаците при нашите електрички? Представете си да спрат наведнъж 60 електрички. Няма да настане глад, ами направо ще се отменят 2/3 от пътническите влакове по електрифицираните линии, ЕМВ и без това са дефицитни напоследък.
Руснаците да си спират техните електрички, от които има и по-стари от нашите.

Публикувано на: Чет Май 04, 2006 11:08 am
от TAURI
Руснаците
:shock:
Хайде стига с слуховете. ЕМВ серия 32/33 не са руски, а латвийски.

Публикувано на: Чет Май 04, 2006 11:12 am
от bdz46
Съветски по-скоро

Публикувано на: Чет Май 04, 2006 11:12 am
от 42 072.9
Както по-горе се каза това би довело до голям глад на подвижен състав и загубите ще са огромни, да не говорим за "лошата реклама".
Това е немислимо да се случи.

Публикувано на: Чет Май 04, 2006 11:14 am
от bdz46
Немислимо е, а и ние тамън сме се хванали да им правим капитални ремонти и смея да кажа, че ще кръстосват линиите поне още 5-10 години в най-лошия случай.

ЕМВ 32

Публикувано на: Пет Май 05, 2006 6:48 am
от spand
Завода стройтел смята че по-нататъшното експлоатиране на мотрисните влакове серия 32 може да доведе до сериозни аварии и откази, които могат да причинат дори и катастрофи. Мотрисите са стари, машините и апаратите им също, това че се почистват и боядисват не значи че може да работят още дълго време. Каквито и ремонти да се правят те не обхващат рамите на талигите и кошовете които вече видимо започват да провисват. За последните три години в ремонтната база в Стара Загора са бракувани две талиги поради деформации в рамите им. За периода 2002 - 2004 година всички Пловдивски и отчасти Бургаски и Варненски мотриси преминаха големи, подемни и средни ремонти в депо Стара Загора и в повечето случай гниенето и ерозията на метала бяха на доста голямо ниво. Но въпреки всичко практиката в БДЖ е машините да се експлоатирата до краен отказ - никой не може да ме убеди в обратното понеже ежедневно съм свидетел на това нехайство от страна на ръководните лица.

Публикувано на: Пет Май 05, 2006 10:10 am
от 42 072.9
А заместници има ли на ЕМВ-тата, че да се вадят от експлоатация?

ЕМВ 32

Публикувано на: Пет Май 05, 2006 9:04 pm
от spand
hellrow написа:А заместници има ли на ЕМВ-тата, че да се вадят от експлоатация?
В случая е по-добре да няма влакове, отколкото да има но опасни за живота и здравето на хората. Нали ще се купуват ЕМВ Desiro, малко по малко те ще изместят ЕМВ 32 серия и така плавно ще стане замяната.

Публикувано на: Пет Май 05, 2006 11:06 pm
от bdz46
Как ще замениш 60 ЕМВ 32 с 25 ЕМВ дезиро? 32 и сега са дефицитни.

ЕМВ 32

Публикувано на: Съб Май 06, 2006 9:09 am
от spand
bdz46 написа:Как ще замениш 60 ЕМВ 32 с 25 ЕМВ дезиро? 32 и сега са дефицитни.
lok45111:Придържайте се към добрия тон във форума и моля, без провокации, spand!

Кой казва че новите ЕМВ-та ще само 25. Такава е бройката на първата поръчка, но това не значи че няма да има следващи. По този начин до няколко години ЕМВ серия 32 ще бъде в историята на БДЖ. По всичко личи че БДЖ и за напред ще работи със Сименс, така ще след години нищо чудно и влакове от фамилията ICE да кръстосват нашите линии.

Публикувано на: Съб Май 06, 2006 10:57 am
от Гост
ICE ? Мечти! :wink: Според мен в близките 500-600 години тук няма да стъпи ICE освен ако не е за скорост 120 км\ч

Публикувано на: Съб Май 06, 2006 11:03 pm
от 42 072.9
С тази снимка ще подкрепя мнението на колегата spand за ЕМВ 32. След поредния удар в един джонт съответният споменат в дневника прозорец се стовари....върху моята глава :shock:.

Добре, че беше прозореца, а не покрива.

Публикувано на: Нед Май 07, 2006 11:57 am
от Mario Evstatiev
Да не говориме, че този прозорец пада от 14.04.2006 г. :shock: А вчера беше 06.05.2006г., значи 19 дни ЕМВ пътува с прозореца - убиец, който се крепи на магия и при едно по - силно тръсване на джонт, той се стоварва върху нищо не подозиращият машинист или помощник... Да не говориме за другите точки от дневника. Реостата на 32 089 е обявен за национално издирване. Друг е въпросът, че в същата кабина на 32 089 валеше дъжд...

Публикувано на: Нед Май 07, 2006 12:13 pm
от bdz46
lok45111 написа:Да не говориме, че този прозорец пада от 14.04.2006 г. :shock: А вчера беше 06.05.2006г.
Бъркаш се доста. Този прозорец ми падна на главата преди година. Аз го закърпих криво-ляво тогава, колкото за издържи повеската, но не съм очаквал да издържи до сега.