Страница 1 от 2
CD и ZSR
Публикувано на: Пет Юни 08, 2007 6:38 pm
от 43.309
Предлагам да отделим малко внимание и на Чешките и Словашките железници.
Ето един наистина КР
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1859
Публикувано на: Пет Юни 08, 2007 6:53 pm
от Mario Evstatiev
Това е направо уникално за България, какот е традиционно за Чехия! Уби рибата направо!
Публикувано на: Пет Юни 08, 2007 7:20 pm
от bdz46
Стола е опакован... Направо завиждам, на тези, които са виждали нашите електровози с опаковани в целофан столове.
Чехите направо нова машина са направили, истински КР.
Ще използвам темата да припомня, за тези, които не са го виждали подобен КР (но по необходимост) на два електровоза серия 242:
http://spz.logout.cz/vozidla/dyko.html
Публикувано на: Пет Юни 08, 2007 7:25 pm
от 43.309
Това е истински КР2 възстановяване до ниво нова машина.
Публикувано на: Пет Юни 08, 2007 7:28 pm
от 42 072.9
Ако слуховете са верни това ще следва и за наще Р-ки.
Публикувано на: Пет Юни 08, 2007 7:31 pm
от rexkos
Нашата 43 304 е горе-долу същата. Само че ние вместо да си я възстановим, я бракувахме. Амин.

Публикувано на: Пет Юни 08, 2007 7:49 pm
от bdz46
rexkos написа:Нашата 43 304 е горе-долу същата. Само че ние вместо да си я възстановим, я бракувахме. Амин.

Ами ако се съди по снимките, те направо са ги построили наново машините. 304 не беше чак толкова ударена, само кабина трябваше.
Публикувано на: Пет Юни 08, 2007 7:57 pm
от Nikss
Нашите Р-ки трябва да последват съдбата на чешките 242-ки. Не знам до кога оградите в Подуене и Мездра ще седят така.
Публикувано на: Пет Юни 08, 2007 9:09 pm
от 07
Nikss написа:.Не знам до кога оградите в Подуене и Мездра ще седят така.
Като довършат контактната мрежа ще се "справят" и с тях

Публикувано на: Съб Юни 09, 2007 8:37 pm
от Labros
07 написа:Като довършат контактната мрежа ще се "справят" и с тях

С тия темпове на кражбите скоро ще е май...
И нашите "Шкоди" можеха да изглеждат по този начин,ако бяха пратени в Чехия за модернизация.Причините поради които не отидоха там си ги знаем......
Публикувано на: Вто Апр 29, 2008 9:42 am
от 43.309
През Юни Шкода ще изпитат и предадат на CD първите два четирисистемни локомотива "Шкода" Е109 с мощност 6400Кв и максимална скорост 200км/ч.За сравнение с Таурусчетата локомотива ще бъде с около 2 мил. долара по-скъп

.За сметка на това ще бъде съоръжен със системи за бдителност и алс на всички страни в които ще пътува,а именно Австрия,Германия,Словакия,Унгария,Полша.
Публикувано на: Пон Май 19, 2008 12:18 am
от dido73
Labros написа:07 написа:Като довършат контактната мрежа ще се "справят" и с тях

С тия темпове на кражбите скоро ще е май...
И нашите "Шкоди" можеха да изглеждат по този начин,ако бяха пратени в Чехия за модернизация.Причините поради които не отидоха там си ги знаем......
Напълно беше възможно да се модернизират до голямото братче на 61-000, а именно чешката (работеща в Словакия) серия
263 005-1
Тази с-ма показа много добри резултати в експлоатация. За разлика от кончарските недомислици тук при 263 има индивидуално захранване и регулиране на всеки един от 4-те двигателя, като и 4-те двигатели са с независимо възбуждане. Липсва механичен реверсор, който е запазен при 44-001(2). Талигите са R-ровите, абсолютно същите. Цялата механикя е същата. Трафа обаче се заменя задължително. Новия траф съдържа общо 6 намотки (по 2 броя за всеки ТД) и е разположен изключително ниско почти на нивото на талигите, което измества центъра на тежеста на локомотива доста по ниско

Това може да се види от тази снимка
236 012-7
Прототипите на тези локомотиви S 499.1 и S 499.2 са произведени през 1984г. , а останали 10 бройки са серийно произведени до 1988г.
Това означава, както знаете, че цялата електроника и логика на управлението (повтарям управлението не е като при кончарските кошници - със серийно възбуждане, а с независимо възбуждане) на котвените и възбудителните регулатори е изцяло аналогова и отчасти цифрова на ниво сигнал (т.е. няма никакъв софтуер и тям подобни щуротии). Справки серия 61-000

Това е все едно една R-ка с патешко тиристорно управление + реостатна спирачка.
С абсолютна сигурност мога да кажа , че това е пъти по-добър вариант за модернизация от варианта на кончар, въпреки наистина остарелия тип електроника на управлението.

Публикувано на: Пон Май 19, 2008 6:01 am
от lok43r
Пораженията по 43 304 бяха далеч по-незначителни. В действителност по рамата нямаше деформации. Единствено смачканата ламарина на кабината и оборудването вътре трябваше да бъдат възстановени. Официалната причина да бъде бракуван беше "пукнатини в 3 от 4-те колооси"

Публикувано на: Пон Май 19, 2008 5:45 pm
от Гост
Искам да попитам dido73, ако Р-ките отидат за модернизация там и трафа слезне долу ниско, къде отива вентилацията ?

Публикувано на: Пон Май 19, 2008 6:08 pm
от Mario Evstatiev
KRAKOMOBILA написа:Искам да попитам dido73, ако Р-ките отидат за модернизация там и трафа слезне долу ниско, къде отива вентилацията ?

Къде отива ли. Първо при смяната с чешката електроника охлаждането се променя също и тия подкошови вентилатори отиват там където им е мястото - в машинтото от двете страни на статичния.